Stránka 3 z 3
Re: Koupě Vectra c 2.2 dti
Napsal: 02 úno 2016, 22:16
od Sunman
motor není ani silný ani spolehlivý. Odjeto 150 000km v letech 2003÷2004, po 70000km padání do nouzového režimu třeba 5x za 5 minut. 5 dalších kolegů dtto.
u 1.9CDTI se mi to stalo jednou u dvou aut, první 150000km, druhé má teď 330 000km.
Info pro Colomba: měním na něm olej po 30000km, s motorem žádný problém, spotřeba oleje mezi výměnami 0, slovem NULA.
Re: Koupě Vectra c 2.2 dti
Napsal: 03 úno 2016, 00:25
od lubaan
Ono je to ve finále jedno, jestli koupíš 2.2DTI nebo 1.9CDTI.
U 2.2 hrozí to čerpadlo, padání do nouzáku kvůli kdejakým prodřeným podtlakovým hadičkám- a že jich tam je, padání nafty.
U 1.9 hrozí zace dvouhmoty, vířivý klapky u 110kW, DPF, odcházejí altíky, common- rail.
Každý má něco. Záleží na tvých prioritách.
Na ty tvoje pojížďky 20km na den bych viděl jako lepší volbu tu 2.2DTI kvůli absenci DPF. Leda že by jsi měl štěstí a sehnal v kombíku 1.9CDTI bez DPF, ale těch bude hodně málo, to tak ještě sedan nebo GTS, ale to zase nechceš.
Jinak to auto z inzerátu nevypadá špatně. Chce to dobře projet, pořádně ho prohnat do kopce, jestli to nebude padat do nouzáku. Zkusit studený i teplý startování.
Re: Koupě Vectra c 2.2 dti
Napsal: 03 úno 2016, 00:44
od Sunman
souhlas, na každém autě může být něco.
Rozdíl je v tom, že u 2.2DTi spadnutí do nouzáku může znamenat při předjíždění těžkou havárii.
Problém s DPF (který jsem nikdy neměl, ale to auto jezdí nejmenší vzdálenost 40km) nebo setrvačník je dlouhodobý a auto nezastaví hned.
jinak opravdu vypadá interiér dobře. Držím palec ař to vyjde.
Re: Koupě Vectra c 2.2 dti
Napsal: 03 úno 2016, 01:35
od lubaan
Taky jsem nikdy neměl problém s DPF (zatim). Najeto 326 tis. Ale taky jezdim min.30km jízdy a to se většinou filtr stihne bezpečne vypálit. Dost často jezdim i delší trasy, takže neni problém. Auto je denní dříč a myslim, že auta, který jsou denně v provozu jsou na tom se spolehlivostí líp, než ty se kterýma se jezdí nepravidelně.
Jinak i common-rail dokáže potrápit s nouzákem zrovna při předjíždění, když mají vstřiky velký přepady a čerpadlo nestíhá. Ale u Vectry 1.9 je vstřikování naštěstí celkem spolehlivý. Ale je fakt, že na nouzáky je 2.2DTI háklivá hodně.
Samozřejmě se špatným setrvákem nebo klapkama se nějakej čas dá jezdit. Ale pokud na to clověk nekašle, musí to nakonec stejně vyměnit, stejně jako se musí nakonec opravit padání do nouzáku u 2.2 DTI.
Re: Koupě Vectra c 2.2 dti
Napsal: 14 dub 2016, 13:11
od Tom Darwi
Tak s tim že najedu 10Km jsem trochu mystifikoval.To sorry.
Jinak auto má prasklou hadici od interkoleru (oprava za pár stovek), nemá DPF a bude asi špatná podtlaková hadička.Jen spojka zabírá až u konce.To je normální ?