Stránka 3 z 6
Re: motor 1.4-74kw stop/start
Napsal: 02 čer 2016, 07:59
od gogin
Hmm, tak to by jsi měl být s volbou spokojen. Mám zatím najeto jen cca 3000km, ale spotřeba je ustálená. Mimo město, když nedivočím 5-6l/100, město 7,4-8l/100. Dálnici jezdím jen párkrát do roka. Ten první test mi vyšel 5,5-7l/100 (podle rychlosti). Odhlučnění je velmi dobré, při 130km (cca 3800ot.) je zvukový projev velmi klidný. To spíš ruší valivý hluk od kol z podběhů než od motoru.
Přesedlal jsem z Note 1.2 DIG, což je 59kw tříválec a je znát nárůst výkonu. Auto je živější. Ale v kopcích samozřejmě ztrácí a na předjíždění taky musíš podřadit. Ale s tím určitě počítáš.
Rezervu mám (lepící sada je nepoužitelná - zejména s čidly TPMS) a plytkost kufru je jedna z mála nevýhod, které autu zazlívám. Ale takřka stejně vždy ještě na dovolenou beru střešní box a přes rok by mi bohatě stačil i kufr jen na notebook a igelitku s nákupem, tedy jej ani nevyužiji.
Re: motor 1.4-74kw stop/start
Napsal: 02 čer 2016, 14:09
od cella
Ok dakujem za info
Je nieco co odporucate dokupit do enjoy vybavy ?
Mam tam zatial len hmlovky a rezervne koleso...Ma niekto tie agr sedadla..?Tam vaham medzi nimi( u predajcu nie su na ziadnom aute) a zimnou sadou.
Re: motor 1.4-74kw stop/start
Napsal: 02 čer 2016, 14:37
od gogin
To je hrozně individuální. Každý to vidí jinak. Já tam mám sadu Driver Assistance, rezervu, tmavá zadní skla, strukturované ráfky.... Mlhovky třeba nechci, protože mám zkušenost, že s nimi vidím hůř než bez nich, ale je to individuální, tady se nedá radit - to podstatné má Enjoy jako standart.
AGR může být bezva, ale aby se to vyplatilo, chtělo by to v autě strávit několik hodin denně. Na hodinovou jízdu to asi ani nějaký zásadní pozitivní vliv na páteř mít nebude, nevím, toto osobně vyzkoušené moc nemám. Co jsem zkoušel Astru u dealera, tak ta AGR měla a přišlo mi to úplně stejné. Ono je to i o nastavení a seřízení.
Přemýšlel jsem o nějaké formě parkovacího asistenta, ale teď zpětně to vidím jako zbytečné. Nedal jsem tam nic a nelituji. S autem se velmi dobře manévruje a je velmi snadný odhad pro zbývající vzdálenost vzadu...
Jedinou výtku mám k činnosti samočinného přepínání potkávacích a denních světel. Někdy nepřepíná zpět po vyjetí z tunelu a pak je špatná viditelnost na displaye.
A pozitiva, která se málo pro tuto motorizaci zdůrazňují: 1,4 74kW NEMÁ START&STOP systém. To je výbava takřka k nezaplacení ...
Re: motor 1.4-74kw stop/start
Napsal: 02 čer 2016, 14:59
od Cinda
Jedinou výtku mám k činnosti samočinného přepínání potkávacích a denních světel. Někdy nepřepíná zpět po vyjetí z tunelu a pak je špatná viditelnost na displaye.
Tunely jezdím celkem často i několikrát denně a mám naopak velmi špatnou zkušenost se zapínáním světel po vjezdu do tunelu. Někdy ujedu "po tmě" i 200m než se světla rozsvítí...
Re: motor 1.4-74kw stop/start
Napsal: 02 čer 2016, 15:07
od gogin
Hmmm.... tak to mám přesně obráceně...
Re: motor 1.4-74kw stop/start
Napsal: 02 čer 2016, 15:44
od cella
Mne cena za senzory vzadu pride uplne sialena.
Start&stop rozhodne obrovska vyhoda je ze tu nie je.Este sa spytam je nejaky problem s prehravanim mp3 cez usb kluc? Chcem si to vyskusat pri predvadzacke v sobotu (aj ked ta bude zial len s turbo verziou).Asi zoberiem nejake tasky a vyskusam aj tu plytkost kufra to je asi jedine spolu z teoreticky slabsim motorom z coho mam obavu.
Ako plus vidim aj spotrebu...ta vyzera na autach v xabehu celkom dobre.
Re: motor 1.4-74kw stop/start
Napsal: 02 čer 2016, 16:08
od mist29
Zdravim,jako čerstvý majitel výše zmíněné motorizace nové Astry se přidávám k hodnocení že pro město a okolí více než dostačujíci.Po dálnici jsem toho zatím moc nenajezdil,ale co se hluku motoru týče při 110-130 km/h řekl bych zanedbatelný.Jinak z výroby k výbavě Enjoy přidány mlhovky a tažné na přepravu kol.Střešní nosič+zimní gumy jsem dostal zdarma.Prodejcem namontovány zadní parkovací senzory (7500,-).Výhled vzad hlavně díky velikým sp.zcadlum je dobrý,na testovací jízdě mi přišlo malé zadní okno,tak pro jistotu.Čekací doba 2 měsice.Jinak veškerá spokojenost,ale jsem teprvé čerstvý majitel
Re: motor 1.4-74kw stop/start
Napsal: 02 čer 2016, 16:30
od mist29
Ještě k přehraváni hudby,zapojil jsem mini flešku do USB pod opěrkou a na displeji stačí přepinat mezi rádiem a mp3(R4.0 IntelliLink)
Re: motor 1.4-74kw stop/start
Napsal: 10 srp 2016, 02:43
od mist29
Zdravim,mam několik nových zkušenosti s výkonem a spotřebou nove Astry K 1.4-74kw.Při běžné jízdě do práce (8km) a krátkem popojížděni po městě se spotřeba pohybuje kolem 7 l.Nyní jsem prověřil na delších trasách dohromady 2500 km.Ostrava-V.Taty ve 2+výbava na hory,dálnice s tempomatem 130 mimo 90+50 počítač naměřil 5,4l,skutečnost 5,6.Cesta do Hřenska za stejných podmínek + 2 kola na tažném 5,6l,skutečnost5,8.Několkadení ježdění v Jeseníkach s kolama na tažném zvýšilo spotřebu o další 2 deci,tady už motoru v prudkých převýšenich docházel dech a musel jse držet otáčky.Přesto jsem byl překvapen nízkou spotřebou a malým rozdílem měření a skutečnosti hlavně při jízdě s tempomatem(podotýkam že provoz byl plynulý a nikde jsem neuviz v koloně).Ověřil jsem si že pro 2 je výkon dostačujíci a nejvice žiznivý je než se zahřeje.Jinak s Astrou jako takovou jsme velmi spokojení,samezřejmě motorizace záleži na užiti a preferencich.
Re: motor 1.4-74kw stop/start
Napsal: 13 srp 2016, 11:19
od Mirďa
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli Vám u tohoto motoru po dojetí taky běží ventilátor chladiče, jinak je vše normální včetně teploty a spotřeby, jen kdykoli po dojetí se to dochlazuje a to i když je venku pod 15stupňů a jedu hodně slušně, což mi nepřijde zcela normální. Není to že by po dojetí zapnul,ale již vždy běží. Zdali se točí i za jízdy nedokážu zjistit. Jestli není třeba nějaké čidlo K.O.
Dík.