Stránka 3 z 6

Re: ANKETA - motorizace do Astry K

Napsal: 01 pro 2017, 19:39
od mattonecz
méně hlučný něž 1.4T? to asi těžko. jinak na jízdu ze které plyne spotřeba 3.8 stačí tak 40koní ne? :)

Re: ANKETA - motorizace do Astry K

Napsal: 01 pro 2017, 22:07
od palecNR
mattonecz píše:méně hlučný něž 1.4T? to asi těžko. jinak na jízdu ze které plyne spotřeba 3.8 stačí tak 40koní ne? :)
Presne tak. menej hlucna ako 1,4T.

Re: ANKETA - motorizace do Astry K

Napsal: 02 pro 2017, 14:02
od FrantaFF
mattonecz píše:méně hlučný něž 1.4T? to asi těžko. jinak na jízdu ze které plyne spotřeba 3.8 stačí tak 40koní ne? :)
Nějak Ti nerozumím s těmi 40 koňmi, ty by to jely za 7l.

Víš ta hlučnost není jen můj pocit subjektivní, ale říkali mi to všichni, kdo to měli možnost srovnat.

K té spotřebě, u toho benzínu je pěkná, ale prostě, ta nafta, je úplně někde jinde.

Věřím, že pokud to trochu poladím a vychytám nebude problém jezdit pod čtyři. Na J jezdím do 5l.

Jinak 3,8 je můj rekord na nynějším J 1,7 CDTI 81kw, kdy jsem to jel k moři chorvatskou dálnici cca.500km průměr. 112km/h.

Minulý týden dálnice Jihlava-Praha na AJ 4,5l průměr 98km/h bylo kolem nuly a na vysočině sněžilo.

Re: ANKETA - motorizace do Astry K

Napsal: 02 pro 2017, 14:31
od palecNR
FrantaFF
Mam najazdene 42000,dlhodoba priemerna spotreba 4,4,pre niektorych rypalov je to priemer z palubneho pocitaca nie z tankovania,ani nemienim robit. Motor je tichucky ani o nom neviem,iba pri vyzsej zatazi dava o sebe vediet.
Z autom som zatial moc spokojny,dufam ze budes aj ty.

Re: ANKETA - motorizace do Astry K

Napsal: 02 pro 2017, 16:01
od FrantaFF
palecNR píše:FrantaFF
Mam najazdene 42000,dlhodoba priemerna spotreba 4,4,pre niektorych rypalov je to priemer z palubneho pocitaca nie z tankovania,ani nemienim robit. Motor je tichucky ani o nom neviem,iba pri vyzsej zatazi dava o sebe vediet.
Z autom som zatial moc spokojny,dufam ze budes aj ty.

Ahoj, doufám také že nám to vydrží, třeba trefím na špatný kus a bude po srandě.

Vydrž, ještě tak 15000km a spotřeba by Ti mohla ještě klesnout.

Ty naftové 1,6 se jim vážně povedly, jezdil jsem ji občas i v J a už tam je to pokrok oproti isuzu 1,7, hlavně studené zimní starty.. Jezdí to v J tak o půl litru levněji a je to tišší.
Hold pokrok nezastavíš.

Re: ANKETA - motorizace do Astry K

Napsal: 02 pro 2017, 20:39
od mattonecz
Já vám to neberu, když vás to baví :) já zas jezdím za 8 no..

Re: ANKETA - motorizace do Astry K

Napsal: 02 pro 2017, 21:26
od Mirďa
Já bych řekl že každý si koupí motorizaci která mu vyhovuje a neřeším 1db, spotřebu 0,2l navíc, uvažuji o tom jak jezdím, kam jezdím a jak dlouho s tím jezdit budu. Jsem spokojen i s tou zatracovanou atmosférou a každý zatím řekl, je jiná jak v Jéčku. V káčku nemá žádné problémy. Určítě bych si ji nekoupil, kdybych chtěl s někým soutěžit na cestě kolik koní a jaký krouťák. Někdo je nespokojen i s 200koňmi a dělá chiptunning. Tak proč si nekoupí za ty prachy silnější auto? A pak si stěžuje? Aby bylo o čem diskutovat a co porovnávat.. Astra vůbec není špatné auto, jen se o ní moc debatuje.A spousta lidí na řeči dá, i když se o tom nikdy nepřesvědčí.
Navíc žádné testy,informace ani odborné recenze třeba na tu atmosféru nějak nevyšly.Co to vlastně je za motor?

Já jsem za ty prašule spokojen.

Re: ANKETA - motorizace do Astry K

Napsal: 28 pro 2017, 14:04
od Dandis
Mirďa píše:Já bych řekl že každý si koupí motorizaci která mu vyhovuje a neřeším 1db, spotřebu 0,2l navíc, uvažuji o tom jak jezdím, kam jezdím a jak dlouho s tím jezdit budu. Jsem spokojen i s tou zatracovanou atmosférou a každý zatím řekl, je jiná jak v Jéčku. V káčku nemá žádné problémy. Určítě bych si ji nekoupil, kdybych chtěl s někým soutěžit na cestě kolik koní a jaký krouťák. Někdo je nespokojen i s 200koňmi a dělá chiptunning. Tak proč si nekoupí za ty prachy silnější auto? A pak si stěžuje? Aby bylo o čem diskutovat a co porovnávat.. Astra vůbec není špatné auto, jen se o ní moc debatuje.A spousta lidí na řeči dá, i když se o tom nikdy nepřesvědčí.
Navíc žádné testy,informace ani odborné recenze třeba na tu atmosféru nějak nevyšly.Co to vlastně je za motor?

Já jsem za ty prašule spokojen.
Musim souhlasit......nejsem zadny zavodnik a tato mozorizace je pro me dostacujici. Dokonce jsem presvedcen, ze nikomu na silnici neprekazim, jak jsem se tu nekde docetl o 1.4i

Re: ANKETA - motorizace do Astry K

Napsal: 28 pro 2017, 23:19
od Mike
Souhlas, ať si jezdí kdo chce s čím chce podle jeho představ, proto se Astra nedělá taky jen s jedním motorem. Jinak ale nemohu souhlasit s tím, že nafta je tišší než benzín. Například 1,4T po zahřátém motoru běží na volnoběh tak tiše, že není skoro vůbec slyšet a to i když stojíte přímo vedle kapoty motoru. Diesla jsem viděl nastartovaného a je to pěkný chrochtadlo i když to bylo za studena, za tepla taky předpokládám, že bude tišší. Další podstatný mínus dieslu je jeho hmotnost a tím i horší jízdní vlastnosti, ale diesel není na sport, ale na spotřebu a dlouhé štreky.

Re: ANKETA - motorizace do Astry K

Napsal: 30 pro 2017, 18:22
od palecNR
Mike píše:Souhlas, ať si jezdí kdo chce s čím chce podle jeho představ, proto se Astra nedělá taky jen s jedním motorem. Jinak ale nemohu souhlasit s tím, že nafta je tišší než benzín. Například 1,4T po zahřátém motoru běží na volnoběh tak tiše, že není skoro vůbec slyšet a to i když stojíte přímo vedle kapoty motoru. Diesla jsem viděl nastartovaného a je to pěkný chrochtadlo i když to bylo za studena, za tepla taky předpokládám, že bude tišší. Další podstatný mínus dieslu je jeho hmotnost a tím i horší jízdní vlastnosti, ale diesel není na sport, ale na spotřebu a dlouhé štreky.
Aj si sa s tym naftovym chrochtadlom previezol,ci si ho iba videl nastartovaneho? Moj byvaly benzinak tiez bol na volnobeh tichucky,ale v 130 na dialnici,hroza. Viezol som sa aj v astre 1,4T a dalej tvrdim ze diesel je tichsi.