Stránka 3 z 3

Re: Odřený auto...

Napsal: 06 úno 2017, 23:50
od Sunman
tretí deň čo moja drahá použila našu čierne metalizovanú krásku a zaparkovala v slepej uličke prešiel asi opitý idiot s nejakou dodávkou a zobral tri za sebou parkujúce autá. Naša to odniesle komplet - predný nárazník, predný blatník, predné dvere, zadné dvere, zadný blatník, zadný nárazník. Hrubý šrám, normálny človek si musí všimnúť po metri že niečo trafil, tento vôl prešiel jedno auto pred nami a jedno za nami. Samozrejme že sa človek nedopátra ničoho.
Poistka bez spoluúčasti u KO...IVA, obhliadka. Obhliadač našiel ešte poškodený dekel bočného zrkadla a oškretú lakovanú časť zrkadla.
Urobil servis Opel - nepoznáš to, že je niečo opravované. Dĺžka opravy - v pondelok do servisu, v štvrtok volali že je to hotové. Papiere si vybavili medzi sebou.
Predtým prelomený podbeh - vyrezaný, vlepený, prelakovaný - dtto nepoznať nič. Dĺžka opravy 3 dni. Dtto bez zásahu z mojej strany.

Tri roky dozadu pecka od telefonujúceho pitomca zozadu. VeCe nepoistená. Robil neznačkový servis po známosti - mesiac práce, súčiastky som musel zháňať pretože mechanik "nemal čas", po pol roku sa udlúpla časť laku na zadných dverách pretože to bolo nastriekané nahrubo. Prácu od poisťovne ani nedostal zaplatenú, pretože nástrekom nahrubo to kvalifikovali ako starý prelakovaný diel...

Takže to nie je o opli neopli ale o babrákoch a tých čo majú záujem. Babráci aj tí čé majú záujem sa vyskytujú vo všetkých oblastiach nášho denného života. Želám všetkým neodreté autá pretože to vždy znamená stratený čas a ťažkú nasra..sť keď človek príde k autu...

Re: Odřený auto...

Napsal: 07 úno 2017, 10:35
od pepojoky
Striekali nám pravú stranu minulý týždeň v PK Auto kedže mi vybehla pani z vedľajšej cesty na hlavnú a viac som sa vyhnúť nemohol kedže šlo oproti auto. A je to nastriekane úplne v pohode + vyklepaný blatník nevidieť ani rozdiel ak sa pozrieš na iné časti ktoré striekané neboli. Ale čo sa týka toho servis katastrofa...1. nemajú náhradné vozidlo -> Vonku stala biela Astra kt. mala polepy náhr. vozidla tak som ho upozornil že vonku jedno stojí. serv. technik mi nato dal argument že to auto ma najazdených 15tis. km a pôjde na predaj ako predvádzačka že už ho nemôžu dávať zákazníkom. Takže majú 1. nahr. vozidlo v triede (potom už len o triedu vyšší Nissan kt. poisťovňa nezaplatí, lebo je to vyššia trieda) na 3 predajné značky (Opel, Nissan, Toyota). Ktoré boli zabukované mesiac do predu. Takže nám nevedeli poskytnúť náhradné auto za kt. si ľudia v poistke platia resp. priplácajú). Druhý problém bol že auto malo byť hotové v piatok, kedže dnes už mamka auto nutne potrebovala, tak som v piatok cca o 11:30 volal do PK auto ako na tom auto je. Serv. technik mi oznámil že auto je už hotové a ide do poistovne zaslať dokumenty aby im zaslali späť krycí list bez ktorého mi auto nemôžu odovzdať a azvolá mi keď mi ho pošlú. o 15:00 som zavolal na Alianz infolinku dali mi kontakt na likvidátorku a ta mi zdelila informáciu že dokumenty do aplikácie zadali o 14:47! A následne mi povedala že čo sa týka servisu PK Auto tak to je u nich klasika že zadajú potrebne dokumenty do ich appky až tesne pred zatváraním servisu, resp. v piatok keď už likvidátory su na ceste z práce pritom auta su dokončené skor. Tak som ju poprosil či by bolo možné aby zariadila ten krycí list ešte v piatok, za čo som jej povďačný kedže mi volala asi do pol hodiny že už im zaslala krycí list že si môžem isť po auto. Z domu som šiel do Oplu tesne pred zatvorením servisu nik mi nevolal že si môžem prísť pre auto akurát keď som došiel tak sa tváril serv. technik prekvapene a dokumenty k nášmu auto aj krycí list už mal na stole. Takže by sa nám pravdepodobne ozval až v pondelok. Pred Oplom mala mamka Passat, a čo sa týka PK Auto....PO Caru nesiaha ani "po päty". Tam sa nikdy nestalo žeby nemali nahradne vozidlo. A keď to porovnávam s BMW kde Ti dajú upne nové auto pokiaľ nemaju predvadzačku... A už som počul od viacero ľudí čo sa týka PK Auta že je to servis s katastrofálnym prístupom zamestancov. Ak by sa tak správali aj na predaji tak si mamka určite to auto nekúpi, a vlastne myslím že aj ostatný z Vás... ;)[/quote]

dakujem za postreh tiez to budem robiť u nich v PK Auto a ako píšeš môžem 100% potvrdiť predaj OK ale servis tam to je katastrofa preto mám obavy čo len olej u nich meniť lebo neverím ich práci a čestnosti... takže uvidím času je dosť a čo sa týka náhradného vozidla - neodovzdám im auto skôr na opravu kým nebudem mať klúče od náhradného vozidla - mne oprava nesúru nieje to katastrofa a ak oni chcu zarobiť tak nech majú pre mna nové auto lebo ja auto potrebujem pre cestovanie do práce.

Re: Odřený auto...

Napsal: 07 úno 2017, 11:35
od Sunman
Pokiaľ to máš na poisťovňu, tak tá ťa bude naháňať.
Mňa urgovali za 2 týždne čo som tiež auto potreboval 3x kedy konečne pošlem faktúry na zúčtovanie

Re: Odřený auto...

Napsal: 08 úno 2017, 18:07
od Brembo SV
ja som to 2x musel riešit v jeden rok. Blby čo nepoznaju dopravné predpisy. 1x som od zahlásenia do vyplatenia čakal 6 mesiacov,poistovna vraj stratila 2x fakturu !!!! Nakoniec som to musel riešit cez pobočku poistovne,a zainteresovala sa i riaditelka pobočky,inak by som zrejme čakal dalšie mesiace. 2x som to nechal riešit Opel servis,za 2 týždne urobili robotu a mali vyplatené. V oboch prípadoch to išlo cez PZP.