Stránka 3 z 5

Re: Motor 1.0 TURBO - B10XFL - podrobnejšie info

Napsal: 31 bře 2017, 21:31
od pelito
tak asi mam nieco so sluchom ale zvuk trojvalca v astre vobec nie je pocut, myslel som ze je to kvoli pouzitiu vyvazovacieho hriadela ktory sa otaca rovnakou rychlostou ako klukový hriadel ale opacnym smerom ale kludne ma opravte ak sa mylim ;)

Re: Motor 1.0 TURBO - B10XFL - podrobnejšie info

Napsal: 31 bře 2017, 22:53
od pico
Jasne. V interieri motor nepocut a v exterieri prave zvukovy prejav sa mi velmi paci, taky dravy, bublavy zvuk. Nie je to uz to, co niekedy na Corse, taky vysavacovy.
Tento motor je pre mna najvacsim prekvapenim Astry K.
Aby to nevyznelo tak, ze vonku je hlucny. Nie, je tichucky ale ak mu na mieste dvihnete mandle, tak je to radost pocut. Sef servisu APG ( pri preberani auta ) sedel za volantom a pyta sa aky ma syn motor. Boli otvorene dvere, trochu popridaval plyn a chrochtal, ze pocuje ten dravy zvuk trojhrnceka :D

Re: Motor 1.0 TURBO - B10XFL - podrobnejšie info

Napsal: 01 dub 2017, 06:28
od Ondráš1985
Vsak proc ne, treba se casem ukaze, ze je to dobry motor, ja zatim vsazim na "jistotu" .

Re: Motor 1.0 TURBO - B10XFL - podrobnejšie info

Napsal: 01 dub 2017, 10:22
od mattonecz
je to vlastně takový 6ti válec :lol: :lol:

Re: Motor 1.0 TURBO - B10XFL - podrobnejšie info

Napsal: 01 dub 2017, 11:53
od pelito
no jo majitelia 1,4T s realnym vykonom dvojvalca pri akceleracii vedia o com hovoria :lol:

Re: Motor 1.0 TURBO - B10XFL - podrobnejšie info

Napsal: 01 dub 2017, 12:14
od Reco-tem
mattonecz píše:je to vlastně takový 6ti válec :lol: :lol:
Treba sa previest a az potom k tomu motoru nieco hovorit. Radsej oturbeny trojvalec ako 4valcovu atmosferu.

Re: Motor 1.0 TURBO - B10XFL - podrobnejšie info

Napsal: 01 dub 2017, 12:54
od mattonecz
pelito píše:no jo majitelia 1,4T s realnym vykonom dvojvalca pri akceleracii vedia o com hovoria :lol:
To je hodně zcestná představa ;)

Re: Motor 1.0 TURBO - B10XFL - podrobnejšie info

Napsal: 01 dub 2017, 12:55
od Ondráš1985
No, jak pro koho :) Ja radeji slabsi poctivou atmosferu nez trivalcovej oturbenej moturek ze sekacky..

Re: Motor 1.0 TURBO - B10XFL - podrobnejšie info

Napsal: 01 dub 2017, 13:20
od pelito
chlapci viezol som sa v Astre 1.4T 150k (boli to take mlade nevybehane koniky, jednoducho tych 150k tam nebolo citit), druhy pokus bol Astra 1.4T 125k aj so zoslapnutym plynom na podlahe a totalnou stratou zrychlenia (obehol by ma vtedy aj bicykel), potom prisli na rad "poctive" atmosfery v Renault Megane 1.6 115k a Kia Ceed 1.4 100k obe tocili pri 130 o niekolko 100ot/min viac ako Astra 1.0T a o hluku motora ani nehovorim (ale to bude asi tym ze 3-valcova kosacka ide tichsie ako poctiva atmosfera 1.4 :D ), v ktorych autach ste sa vozili vy ked porovnavate?

Uznavam ze najlepsi motor co som jazdil v tejto triede bola Mazda 3 2.0 120k, to je atmosfera o ktorej ma zmysel sa bavit, len samozrejme to auto je drahsie a aj servisne/poistne naklady pri tomto objeme vyssie ako v Opli.

Re: Motor 1.0 TURBO - B10XFL - podrobnejšie info

Napsal: 01 dub 2017, 13:50
od Reco-tem
Ja pridam - toyota Auris 1.6 atmosfera 97kW a nasledne 1,2T 85kW - oba 4valce. Vyssi krutak pri turbe robi 1,2 podstatne sviznejsiu nez atmosferu napriek tomu, ze ma nizsi vykon, ale auris celkovo zabija vaha. Skoncil som nakoniec u trojvalca 1.2 e-THP z dielne PSA. Zakladna 1.4TSI sa na to nechyta ani omylom a astracka 1.4T ma co robit a je pre nu viac nez dostatocnym konkurentom, pricom ma navrch v samotnej konstrukcii motora a z toho plynuce vyhody.
A btw 1.2 e-THP tichsi nez vyssie spomenute 1.4T.