Stránka 3 z 3
Re: Hnědák ST
Napsal: 13 črc 2017, 22:34
od klm121
V mojom prípade fungujú matrixy dokonalo. Software mám z februára, kedy bol nejaký update. Jediné čo blbne je prepínanie denného svietenia a stretávačiek, takže niekedy za dňa jazdím so zapnutými stretávacími svetlaci a displejmi v nočnom režime.
Re: Hnědák ST
Napsal: 13 črc 2017, 22:39
od random
Tohle mám v pohodě. Nicméně jsem pozvaný do servisu, třeba to přeflashují a bude vše v pořádku.
Re: Hnědák ST
Napsal: 17 črc 2017, 10:01
od sova
random píše:... rozhodně si nekupujte parkovací senzory, a to ani vzadu. Radši si za tři kila kupte z ebay senzory a napojte je na světla zpátečky. Budou fungovat nesrovnatelně lépe než tovární a při každé jízdě v centru města si nebudou pohrávat s vaší duševní pohodou. A nebo jděte do jiného autosalonu.
A co takhle použít tlačítko u šaltpáky a parkovací senzory vypnout?
Re: Hnědák ST
Napsal: 17 črc 2017, 10:10
od mattonecz
Je pravda, ze v provozu nepipaj, to by si nekdo musel stoupnout fakt blizko. Pipaj kdyz jdou lidi okolo, ale jak nekdo psal, muze to byt ku prospechu. Ja si na to zvyk a uz me to zas tak nevadi, obcas je manualne vypinam. Driv pipali predni protoze SPZ byla jen na 2 sroubech, pak ji pridelali na 4 a uz je to taky ok.
Re: Hnědák ST
Napsal: 18 črc 2017, 21:01
od random
O víkendu jsem převážel rohový gauč pro tři osoby na chalupu. Astra se s tím poprala docela slušně. Sice musela záda gauče jet na střeše, ale aspoň jsem si vyzkoušel instalaci příčníků. Ve dvou lidech je to jednoduchá akce na 5 minut. Jen škoda, že nejsou využity lyžiny na střeše, ale držáky se připínají ke karoserii. Zejména centrovací výstupek dokáže poškrábat lak, pokud si člověk nedá pozor. Spotřeba s gaučem byla dle palubního počítače o 2 litry vyšší, než obvykle
. Motor 1.6T mě nadále přesvědčuje, že je velmi dobrá volba. Považuji ho za adekvátní mým potřebám. Má dostatek výkonu už od cca 2500 otáček a na druhou stranu není rychlejší, než podvozek. S podvozkem i motorem jsem opravdu spokojený.
Jelikož parkuji na ulici, tak už mám na autě dva šrámy od dobráků, co neumí parkovat. Lak je opravdu měkký a tenký, předchozí vůz držel mnohem statečněji.
Dal jsem cca 60km v noci. Tentokrát světla fungovala až na počáteční zaváhání, kdy opět auto ujelo 4km, než se automat vzpamatoval a začal přepínat na dálkovky. Do té doby jel pouze na potkávací (samozřejmě mimo město a rychlostí cca 70km/h). Dělá vám to také? Nebo Intellilux zabere v momentě, kdy stisknete tlačítko automatických světel?
Ad sensory a vypínání: Při vypnutí se znovu aktivují při překročení rychlosti 11km/h. Pokud si je koupíte, nejdou v podstatě vypnout. Nejde mi o jejich vypínání, ale o zcela nesmyslnou aktivaci v momentě, kdy se nepohybuji, ani nemám zařazenou rychlost. Chápu, že některým to nevadí, nebo že si na to zvykli, ale já si na to ani po 4000km nezvykl ani o píď a při každé jízdě městem se vztekám. Pokud jedu na Prahu 1, přistihl jsem se, že si kvůli senzorům raději beru jiné auto.
Poslední pozorování - piano lak na palubní desce a hlavně stříbrné lišty při ostrém slunci oslňují.
Re: Hnědák ST
Napsal: 18 črc 2017, 21:35
od klm121
Mne matrixy hneď po aktivovaní automatiky fungujú ako majú. Skôr ma štve, že to treba vždy aktivovať a nepamätá si to. Bixenóny v insignii či zafire si to pamätajú natrvalo.
Na senzory som si za 20.000km zvykol, ale serú ma furt. Hlavne keď ráno štartujem, keďže parkujem pod prístreškom nacúvaný k stene. Je to celkom slušný budíček
Re: Hnědák ST
Napsal: 09 srp 2017, 08:15
od random
klm121 píše:Mne matrixy hneď po aktivovaní automatiky fungujú ako majú. Skôr ma štve, že to treba vždy aktivovať a nepamätá si to. Bixenóny v insignii či zafire si to pamätajú natrvalo.
Zvláštní, mně si to pamatuje. Všiml jsem si toho, když jsem jel z Auto Palace viaduktem u Edenu, kde mi naskočily potkávačky a svítila kontrolka auto dálkovek. Jinak v servisu nic nenašli, prý mám světla v pořádku. Před tím nefunkční připojení telefonu ale zázračně po návštěvě začalo fungovat. Světla jsem neměl ještě šanci vyzkoušet.
Re: Hnědák ST
Napsal: 01 pro 2017, 08:24
od random
Update po 12000km. Ustálila se spotřeba. Od začátku provozu, včetně záběhu, jezdím za 7.2l, dálnice 60%, 20% okresky, 20% město. Žena před měsícem otočila Slovensko, kde na dvou nádržích svou asketickou jízdou dala průměr 5,75l / 100km (obě hodnoty počítány z tankování). Já na to šlapu víc, často těch 200 koní využívám a takovým hodnotám se nepřibližuji. Auto občas potřebuje italskou údržbu. Palubní počítač kecá o 0.5 - 0.7l / 100km. Jinak občas na nerovnostech povrzávají B sloupky na obou stranách. Stále mě trápí občas nefungující hill hold, nesmyslné parkovací senzory, nekvalitní audio a choulostivý lak. Matrixy si docela sedly, dřív zlobily mnohem víc. Jinak auto až na dvě vymrznutí dotykového ovládání funguje bez chyb. Radost opravdu dělá motor a docela slušný podvozek. Pokud můžete, tu 1.6T si kupte, je skvělá.
Před více než měsícem jsem také řešil zápis neorigo alu ráfků do TP (Brock RC27). Samozřejmě jsem je osadil i TPMS senzory. Dejte si pozor na průměr ventilku. Jsou dva standardy - 11.5mm a 16mm. Prodejce z eBay mi prodal ten širší rozměr, který nepasoval. Na
http://www.ddpneu.cz jsem za pár korun koupil ventilky náhradní, které už pasovaly (hliníkové s převlečnou matkou), nicméně po druhém přezutí jsem zjistil, že tři ventilky ze čtyř byly mrtvé. Prodejce mě refundoval, ale už mi nikdo nevrátí dvě zbytečné přezouvání a s tím spojený čas. Poučení pro ostatní - šupléru a senzory zkusit napípat nanečisto ještě venku z auta. Všechny se musí musí chytnout a ukazovat nulu.
Re: Hnědák ST
Napsal: 25 bře 2018, 20:23
od random
Některé absurdní nedotaženosti na Astře mě nepřestanou překvapovat. Má to připojení k Internetu, kde se pomocí NTP může synchronizovat s atomovými hodinami. Má to GPS modul pro příjem času s přesností 90ns. Má to RDS, odkud přes RDS-CT dokáže synchronizovat hodiny s přesností 100ms. Má to poměrně sofistikovaný software, do kterého se dají nahrát data definice časových zón. Ale i přesto vám auto aspoň dvakrát do roka připomene, že software vyvíjeli tupci, kteří na automatické posouvání času, stejně jako třeba na fulltext vyhledávání kontaktů v telefonu, prostě zapomněli.