Mnohé automobilky už prišli na to, že downsizing nie je to pravé orechové.
Toto nebolo o benzín vs nafta ako si to pochopil ty, ale o možnostiach ktoré ponúka cenník Insignie a tu sa ponúkajú bohužiaľ len dve možnosti - kto má financie na investíciu a potom na uživenie hladoša tak 2.0turbo, kto jazdí veľa a chce serióznu spotrebu 2.0CDTI 170k.
Je pravda, že v tejto 1.5-ke som nesedel, ale mal som možnosť odskúšať si v AstreJ 1.4T a v Insignii slabšiu naftu. Díky, nie. A to nemusím byť závodník ale potrebujem sa dopraviť z A do B bezpečne. S výnimkou že A=Šamorín a B=Bratislava a jazdím resp. stojím dennodenne v kolóne. Tu stačí 1.0 trojvalec.

P.S. ešte k potrebe radenia. U insignie "A":
2ka 20-80
3ka 40-130
4ka 70-180
potrebuje niekto radiť pri predbiehaní? Časy keď VW 1.9TDI zdochol pri 3200 otáčkach sú jednoducho preč. Tento hoax platil napr u Passat B5, tam bolo dvojité radenie pri predbiehaní nevyhnutné.
