Stránka 3 z 4

Re: Majušenkova Astra

Napsal: 24 bře 2018, 10:24
od RadPet
Sice na Astru také teprve čekám, ale už při výběru jsem uvažoval, co za zabezpečení. O Zederu jsem taky uvažoval, ale nakonec mě odradilo následující video:
https://www.youtube.com/watch?v=dv7sqQbwmZM
Takže jsem šel do odzkoušeného Constructu a doplním ho zámkem pedálů Bullock Excellence X. Snad tato kombinace dost "zájemců" odradí :-)

Majušenkova Astra

Napsal: 24 bře 2018, 11:56
od Cinda
Naše auta se nekradou. To je jedna z výhod OPELu.

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

Re: Majušenkova Astra

Napsal: 24 bře 2018, 13:06
od morgoth
Já si pořídil jenom GAP takže teď doufám že mi ho tak za rok, dva ukradnou :)

Re: Majušenkova Astra

Napsal: 24 bře 2018, 14:27
od FrantaFF
Já mám také GAP, ale trochu neuváženě jsem si nechal opískovat skla, takže mi ho asi nikdo do tří let neukradne.Škoda, mohl jsem mít nové auto.

Re: Majušenkova Astra

Napsal: 24 bře 2018, 19:06
od majusenko
RadPet píše:Sice na Astru také teprve čekám, ale už při výběru jsem uvažoval, co za zabezpečení. O Zederu jsem taky uvažoval, ale nakonec mě odradilo následující video:
https://www.youtube.com/watch?v=dv7sqQbwmZM
Takže jsem šel do odzkoušeného Constructu a doplním ho zámkem pedálů Bullock Excellence X. Snad tato kombinace dost "zájemců" odradí :-)
Hehe, krásny fake. Aspoň podľa mňa. Nech majster popíše, ako to presne spravil, ukáže to na aute, ktoré má certifikovane nainštalovaný zeder. "Nejako" otvára "niečo", ako Zeder, bez toho, aby to vysvetlil. Hneď vedľa by mohli dať video, ako Putin v prezlečení za matku Terezu rozdáva na Václaváku polievku bezdomovcom, malo by to asi podobnú výpovednú hodnotu. O Zederi som si toho dosť hľadal a čítal. Nie teraz, ale 4 roky dozadu, keď som ho dal do Insignie. Určite sa dá prekonať, tak ako všetko, ale pokusov bolo dosť a nenašiel som žiadnu zmienku o tom, že by sa to niekomu podarilo na ulici na kolene. A niektorí sa podľa fotiek dosť snažili. Námatkovo som si dal vyhľadávať info o ukradnutých autách so zederom. Občas som čítal, že v SR bolo ukradnuté jedno auto, niekde som videl, že "viac" a že zeder nepomohol. Ale častokrát to bol "kamarát kamaráta", ktorému sa to stalo, nešpecifikovali, či bol zeder zavretý, či sa zistilo ako auto ukradli (mohla to byť odťahovka, podobraté predné kolesá apod.). Nevravím, že sa auto nedá ukradnúť, ale že by sa Zederi kradli sponkou na vlasy ako na bežiacom páse? Asi nie :) Ak by to tak bolo nájdeš o tom plné fóra.

Construct nemám rád. Myslím, že mám na Gčku DefendLock a ten treba zamykať aj kľúčom (construct tuším iba zatlačením), takže hrozné z hľadiska komfortu. Takisto mi príde divné dávať to na páku. Pri manuáli vyšlapnúť spojku, zapriahnuť za druhé auto a odtiahneš ho kam potrebuješ. Automat je asi iný... Neviem, skrátka mi tá páka príde nedostatočná (Ty sám tam dávaš ešte dodatočné zabezpečenie, takže to asi čiastočne vnímaš rovnako). Možno je to len pocitovka, alebo to mám z toho výskumu zabezpečovacích zariadení z pred 4och rokov. Nespomínam si, či som našiel veľa prípadov, keď autá boli ukradnuté s constructom, ale nemám z neho pocit bezpečia, ako s novou Always :D.

Tú ochranu pedálov som pozeral. Našiel som video, Bullock Defender týpek za 20sec rozrezal flexou. To síce tuším nie je na pedále, ale na volant, každopádne ma to úplne nenaplnilo vierou v kvalitu materiálov (ak to nebol fake). Podstatnejšie pre mňa je, že je to veľké hovado v interéri, ktoré niekde musí byť uskladnené. Buď v kufri, alebo pod sedačkami. Tzn. rýchlosť a komfort zamykania je nízky. Aj keby sa to zmestilo pod zadné sedadlo, tak to tam môže zavadzať cestujúcim, alebo sa môže niečo odrieť a zašpiniť pri manipulácii. Kamoš to dokonca mal a vravel, že to občas nedal, lebo to mal v Octe 2 pod zadnými sedačkami ak si správne spomínam. Občas sa mu nechcelo, nestíhal apod., takže to zamykal až keď prišiel po celom dni domov a zaparkoval. V hypermarkete to napríklad nerobil.

Takže z toho dôvodu je pre mňa zeder v pomere cena / výkon / komfort najlepšie riešenie :) Som si vedomí obmedzení, ktoré má každé zabezpečovacie zariadenie, ale s pieskovaním, OnStar, Zederom a značkou Opel si myslím, že som to zlodejovi dostatočne znepríjemnil :D

Btw. ad vaša diskusia ohľadne GAPka. Vám by fakt nevadilo, keby vám to auto ukradli??? Ja si to neviem predstaviť. Auto mi našťastie nikdy neukradli, ale ten pocit, že môj "miláčik" nestojí tam, kde som ho nechal zažiť fakt nechcem... Aj môjho 9r. Gčka by mi bolo hrozne ľúto :oops: K tomu vybavovanie poistenia, nákup nového auta a čakanie na výrobu....

Re: Majušenkova Astra

Napsal: 24 bře 2018, 19:27
od Mike
Taky jsem si myslel jaký OnStar není super proti krádeži, ale stačí odpojit baterku je po ochraně. Tady by bylo lepší investovat do origo alarmu který má zálohu a OnStar tě informuje při poplachu. Navíc s alarmem je tam i deadlock což jinak není. To mě taky štve. Uvažuji o pískování VIN. Konstrukt a jiný bazmeky nejsou atraktivní, dá se na to zapomenout a stejně když ho odtahnou, tak je to jedno. Já taky spíš spoléhám na to, že Astra není moc atraktivní zboží. Na další prodej po legalizaci to není a po dílech taková poptávka taky nebude. Takže v tomhle si myslím, že není třeba se zas tak bát.

Re: Majušenkova Astra

Napsal: 24 bře 2018, 19:49
od palecNR
majusenko píše:
RadPet píše:Takže z toho dôvodu je pre mňa zeder v pomere cena / výkon / komfort najlepšie riešenie
Dokonca pri havarii ten konfort v podobe zederu pocitis aj v krku.

Re: Majušenkova Astra

Napsal: 24 bře 2018, 21:04
od majusenko
Mike: Vidíš to mi pri OnStar nenapadlo. Je to len sekundárna ochrana, nespolieham sa naňho už len kvôli tomu, že auto v garáži nemusí nájsť. Možno kde tu niečo ochráni, snáď nebude musieť. Alarm je podľa mňa zbytočný. Sériový určite, nejaký "ad-hoc" by možno zabral, ale muselo by to byť v kombinácii s GPS. Hluk už nikoho neinteresuje a k tomu stačí trochu peny do húkačky a môže kvíliť celý deň. Čo sa týka zabudnutia, tak máš pravdu, preto chcem čo najkomfortnejší systém, aby ma nelákalo zabudnúť. Zeder som zabudol zamknúť za 4 roky skutočne iba pár krát, takže u mňa to funguje.

Inak súhlasím s "neatraktívnosťou" auta. Pieskovanie, nejaká bezpečnosť = horšie prekonateľné. Diely nie sú atraktívne ako koncern, takže potenciál krádeže klesá.

PalecNR: Zeder je na trhu koľko? 10-15 rokov? Koľko úrazov spôsobených zederom si za tú dobu zaznamenal? Ja konkrétne 0. Po googlení ostáva 0. Teória...

Re: Majušenkova Astra

Napsal: 24 bře 2018, 21:42
od pelito
majusenko píše: Btw. ad vaša diskusia ohľadne GAPka. Vám by fakt nevadilo, keby vám to auto ukradli??? Ja si to neviem predstaviť. Auto mi našťastie nikdy neukradli, ale ten pocit, že môj "miláčik" nestojí tam, kde som ho nechal zažiť fakt nechcem... Aj môjho 9r. Gčka by mi bolo hrozne ľúto :oops: K tomu vybavovanie poistenia, nákup nového auta a čakanie na výrobu....
Keby mi ho ukradli v 3. roku tak som s tym ok. Vyplatia plnu sumu a kupim nieco nove/lepsie :D

Re: Majušenkova Astra

Napsal: 24 bře 2018, 22:33
od majusenko
Asi chápem ale... neviem, ten pocit "zneuctenia", bezmoci. Raz nám vykradli byt, stačilo mi. Hrozná skúsenosť... brrr. A ja mám na svoje autá ešte hroznú slabosť :)