Stránka 3 z 5

Re: Filtr pevných částic

Napsal: 21 bře 2019, 06:53
od Joska
Hm, díky. to asi vezmu tu českou. aspoň nějaká záruka, že by to mohlo fungovat. Naštěstí máme doma jen jabko (to mám jen já jako služební mor)

Re: Filtr pevných částic

Napsal: 21 bře 2019, 08:15
od mfilip
Dnes se mi spustilo vypalování, samozřejmě 3km před cílem, jak jinak, že ... podle OPL DPF lite aplikace se spustilo při 90% zaplnění a 800km najetých od předešlého vypalování. Co mně ale trošku zaráží je, že stav po vypalování byl 31%. Zajímaly by mně pak vaše údaje, obzvláště ten údaj po vypálení. Najeto mám 65tkm.
Také mně překvapuje, že v chladnějším počasí se mi vypalování spustilo po celkem přijatelných 800km, ale v létě to bylo snad každých 400km.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: 25 bře 2019, 15:32
od Radysxwyz
Volfik píše:Trochu čtení:
https://www.carscanner.info/choosing-obdii-adapter/

Ty modré adaptéry jsou k ničemu, podporují jen malou množinu protokolů.

Tento je třeba v pohodě (jen BT verze) - člověk nemusí čekat na Číňany:
https://www.sunnysoft.cz/zbozi/165PKX-0 ... darma.html

Anebo dražší:
https://www.sunnysoft.cz/zbozi/166PCI-8 ... -fixd.html
Na tom něco bude. Konečně sem se dokopal k tomu že vyzkouším malej modrej čínskej ELM327 mini co mám doma a smůla...po připojení do portu se mi zbláznilo auto, palubní počítač hlásil nesmyslné závady typu "Malé množství paliva v nádrži", "Nízká hladina oleje" atd. Takže skutečně to chce něco sofistikovanějšího.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: 06 dub 2019, 10:58
od Marek L
Už má někdo benzínový motor s filtrem GPF? Nějaké postřehy z reálného provozu?

Re: Filtr pevných částic

Napsal: 06 dub 2019, 11:55
od Radysxwyz
Marek L píše:Už má někdo benzínový motor s filtrem GPF? Nějaké postřehy z reálného provozu?
Ano mám, zatím najeto něco přes 5600km, zatím nepozoruji žádne projevy vypalování.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: 06 dub 2019, 21:32
od jozop
Radysxwyz píše:
Marek L píše:Už má někdo benzínový motor s filtrem GPF? Nějaké postřehy z reálného provozu?
Ano mám, zatím najeto něco přes 5600km, zatím nepozoruji žádne projevy vypalování.

Podobne, po 4500km som nijako nezaznamenal prítomnosť GPF.

Filtr pevných částic

Napsal: 06 dub 2019, 23:46
od Eisy
Pokial funguje ako má tak nikto nič pozorovat nebude. Ako ja ale s DPF pri nájazde 150 000km

Re: Filtr pevných částic

Napsal: 08 dub 2019, 06:47
od ArciSC
Rovnaka skusenost, nic som nepozoroval.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: 17 dub 2019, 15:02
od mfilip
Zajimave pro mne je, jak se muze lisit zaplnenost DPF podle zpusobu vypalovani.
- pri vypalovani behem normalni jizdy, castecne mesto, castecne mimo, je zaplnenost po vypaleni 20-30%, odhadem dalsi vypalovani nastane po 700-800km
- pri vypalovani behem stani na miste (vypalovani zacalo 200m pred cilem) byla zaplnenost 55%, dalsi vypalovani odhadem po 400km
- vypalovani behem jizdy bez preruseni jsem zatim nemel, sleduji si to kratce

jsem si teda myslel, ze zaplnenost filtru po vypaleni je stejna, ale jak je videt, vyrazne se lisi, podle toho, behem ceho se vypaleni deje.

Cili za mne ma opravdu smysl vypalovani dokoncit dalsi jizdou, idealne co nejsviznejsi.

Re: Filtr pevných částic

Napsal: 19 dub 2019, 14:36
od Digitl
To tak proste je, ze se to na volnobeh, brzdeni motorem a nebo pri otackach do 2000 "neprofoukne" tak jako na dalnici, kde drzis 2500ot +. Je dobre na chvilku, 3-5 vterin nechat brzdit motorem, nastrika se nafta do dpf a pak seslapnout :D me se to ale plni hrozne rychle, nekdy prave po blbe udelane regen. i po 120km, normalne tak 160-180km, kratke vzdalenosti :( . Kdyz pojedu na dovcu v kuse, verim ze udelam i 1000km. Protoze ted se to vypalovalo po 420km a to byla kombinace mesto, dalnice, okres.. ale taky jsem pouzit stp dpf cleaner..

Opl dpf lite je PL smejd co mi nefunguje. Pouzivam carscanner prevazne. Tam se mi vypaluje pri 36% cca a skonci na 10%. Stejna data ukazuje torquepro. Otazkou je co jsou spravna data. Pri 50% zaplneni mi vyskoci hlaska, nezastavujte filtr dpf...
Ale co jsem tak cetl, tak data z carscanneru mi davaji smysl, protoze budou ukazovat asi zaplneni/pruchodnost filtru/vyfuku. Jeden specialista na dpf otiskl clanek, kde pise, ze regenerace zapocne kolem 40% plnosti, neni totiz mozne zregenerovat filtr, ktery je z 90% plny, temer nepruchodny, takovy je jiz na vyhozeni a auto by ani nejelo..
Tu zkusenost s pricpanym katem uz jsem udelal a to opravdu nejede :D Takze tobe to bude pri pruchodnosti 40% ukazovat 90% zaplneni.. :D zkusim pohledat ten clanek, byl to clanek z UK, nemyslim UA :D

A jeste je taky rozdil v nafte. Treba ja uplne nemyslim, ze ta bez bioslozky je pro muj 4 roky stary 1.6cdti motor dobra volba..
Treba zde je velice pravdive pocteni, mohu z okoli dokonce potvrdit tato slova

http://www.cimbu.cz/?page=whole&lng=cze&chip=&item=30

Obd mam 2, ale pouzivam Konnwei KW903 z odkazu viz vyse. Mam jej furt zastrcen, jen zapnu a pak vypnu :D