Stránka 3 z 4

Re: Brzdy

Napsal: 10 zář 2019, 07:28
od Joska
MiraK píše:Na německém webu jsem našel následující návod na zatlačení zadních brzdových válečků s el. ruční brzdou pro vozidla s automat. převodovkou bez diagnostiky. Pro manuály to je snad stejné.
Nastavte parkovací brzdu do servisního režimuy- manuální metoda:
Přepněte převodovku do neutrální polohy nebo do parkovací polohy.
Zapalování zapnuto a motor vypnut.
Několikrát sešlápněte brzdový pedál, dokud nebude v posilovači brzd podtlak.
Stiskněte pedál brzdy a spínač parkovací brzdy, dokud nezačne blikat oranžová kontrolka parkovací brzdy. Př sešlápnutém brzdovým pedálem uvolněte spínač parkovací brzdy na cca 5 sekund a znovu stiskněte.
Uvolněte brzdový pedál. Oranžová kontrolka parkovací brzdy zhasne na okamžik, poté jsou zadní třmeny zataženy.

Resetujte parkovací brzdu z provozního režimu.
Manuální metoda
Přepněte převodovku do neutrální polohy nebo do parkovací polohy.
Zapalování zapnuto a motor vypnut.
Stiskněte parkovací brzdu a spínač parkovací brzdy, dokud oranžová kontrolka parkovací brzdy nezhasne a zadní brzdové třmeny nebudou vysunuty.
Uvolněte brzdový pedál.
"Posunutí zpět" pístů zničí motory (asi má na mysli ruční zatlačení pístků při současném otáčení, jak tomu bylo u starších Oplů).
Zdroj: https://www.astra-k-forum.de/index.php/ ... /?pageNo=1
Tohle opravdu bezvadně funguje, sice to bylo trochu laborování, ale po odjištění motorků šly pístky zatlačit rukou!
Takže díky za návod!!

Re: Brzdy

Napsal: 10 zář 2019, 15:56
od Joska
ještě přidám info, nabídka od Smažíka s VIP programem 15 000, cena doma 5000 - cca 2 hodiny práce.

Re: Brzdy

Napsal: 10 zář 2019, 17:38
od PajaS74
Za 15 litrů jen zadní brzdy :o ? Předpokládám tedy včetně kotoučů.

Re: Brzdy

Napsal: 11 zář 2019, 06:48
od Joska
ale prd velebnosti, přední kotouče+desky a desky na zadek...
co mě vadilo, že servis ani nebyl shopen říci, jaký brzdy mi tam za tu palku budou dávat, jestli stárline, nebo ATE. Teď mám sám jasno. :lol:

Re: Brzdy

Napsal: 12 zář 2019, 19:31
od Mike
Joska píše:ještě přidám info, nabídka od Smažíka s VIP programem 15 000, cena doma 5000 - cca 2 hodiny práce.
Pan Sadretdinov,který se pěkně staral o Opel, odešel do Tesly, takže poslední servis katastrofa, nezapočítali slevy na Vip musel jsem reklamovat, přejímací technik zaskakoval a měl i trochu přidrzlé řeči o tom že zbytečně hrotím výměnu oleje po 15 tis km. U mě už Kladno přestalo být zajímavé. Škoda. Jak je vidět že služby dělají hlavně kvalitní lidi, kterých si ale málokdy nadřízení považují...

Re: Brzdy

Napsal: 15 dub 2020, 12:56
od JakubM
Řešil někdo pískání brzd? Minulý týden na servise to komplet rozebrali, vyčistili, ale píská to stále.

Najeto 22 000 km.

Odpověď servisu: "Nevěřím, že by pískali protože by udělali špatně údržbu. To snad ani nejde. Bohužel některé destičky mohou pískat je to i jejich vlastnost. Obsah hmoty brzdových destiček jsou i kovové piliny a proto mohou některé být pískavější."

To jsou mi teda vlastnosti... :lol:

Re: Brzdy

Napsal: 26 srp 2021, 16:39
od CrazyPlum
Mam najazdene 47k KM a na servisnej prehliadke mi odporucili vymenu brzd. Material (predne a zadne brzdy - kotuce a platnicky) bez prace nacenili na 950 eur :D

tak som sa pobavil a idem si to vyriesit inde :)

Re: Brzdy

Napsal: 26 srp 2021, 18:41
od Colommbo
Ahoj! Výměnu destiček i kotoučů po 47tis.km a dokonce i vzadu...? To bys musel jezdit fakt rychle (a hodně brzdit) nebo by ty díly musely být z perníku... Přední destičky po takovém nájezdu budiž, třeba ano, ale i kotouče...? Ty by měly vydržet troje destičky a vzadu destičky klidně 150tis.km a kotouče dřív zreznou, než se sjedou... :)

Re: Brzdy

Napsal: 27 srp 2021, 06:59
od Astra - R@SAG
No to je hodně brzo, Mám Astru J, 80tis. km a teprve budu měnit přední kotouče a desky, jezdím velkou část město. Zadní desky jsou na polovině životnosti a kotouče taky. To co pišeš ty je hodně brzo.

Re: Brzdy

Napsal: 21 zář 2021, 18:24
od CrazyPlum
Colommbo píše: 26 srp 2021, 18:41 Ahoj! Výměnu destiček i kotoučů po 47tis.km a dokonce i vzadu...? To bys musel jezdit fakt rychle (a hodně brzdit) nebo by ty díly musely být z perníku... Přední destičky po takovém nájezdu budiž, třeba ano, ale i kotouče...? Ty by měly vydržet troje destičky a vzadu destičky klidně 150tis.km a kotouče dřív zreznou, než se sjedou... :)
Mechanik co mi ich menil vravel ze najvyssi cas, boli zodrate a vyzerali ako keby mali najazdené 150 000 km. Teraz som tam dal od vyrobcu TRW tak uvidim kolko to vydrzi. Jazdim vela po meste a auto nesetrim :)