Re: Insignia 1.6T 200k vs 2.0CDTI 170k
Napsal: 09 led 2019, 12:47
Keby GM ostal v EU, tak určite tam je nová verzia 2,0T, bohužiaľ už je to pasé
Jediný web který potřebujete pokud máte Opel
https://www.opel-forum.cz:443/
Nechápem, zase zavádzaš, 130km/h Insignia 1,6T točí na šestku cca 2200 ot. a na päťku nejakých 2900 ot., alebo žeby blbý graf, alebo si ešte neobjavil šestku?Sunman píše:Priateľu Mio, ja neporovnávam benzín a naftu pri rovnakých otáčkach, Komu je to načo? Ja porovnávam rovnakú jazdu s týmito dvoma autami. Chápeš? T.j. 130kmh na diaľnici 1.6T točí 3000 a má iný hluk ako 2.0CDTI s 2200. To je proste fakt.
Pozri si špecifikácie,je tam rozsah max momentu 1650 - 4500 ot. Začínaš sa v tom strácať.Sunman píše:Krútiaci moment je uvedený správne. 1600 ani náhodou, neviem či je to kvôli DPF alebo niečomu inému u Insignie je to do 4100
nie, je to chyba, max moment končil pri cca 4900 ot. Študovať by si mal ty sunman a hodne.Sunman píše:1.6T mal pôvodne u Astry rozsah max momentu do 4500. Nie je to chyba v texte. zober si manuály a študuj
ako vidíš, nestačí ti to na serózne porovnanie, moto redaktor asi z teba nebude aj keď vieš písať litánie, radšej ostaň pri pôvodnom remesle.Sunman píše:Navyše porovnávam to, v čom sedím každý deň stovky kilometrov a nie to, o čom som len počul. jazdím ešte s oboma autami paralelne takže jeden deň môžem porovnať obe naraz.
Zajímavé jak se liší 1.6T, 6stupeň a FWD od 2.0T, 8stupeň, aktivní tlumiče a AWD.Sunman píše: - pri silných vetroch minulý týždeň skutočne problém udržať auto na diaľnici v rovnom smere medzi zvodidlom a kamionom
- pri zjazdoch na českej D1, kde je "v dolíčku" zákrutka s mostnými spojmi je treba sakra dávať pozor na to odskočenie predku na mostnom spoji. Samozrejme že nie pri 130kmh, tam je to asi ešte jedno.
pojednáva sa tam len o časticiach, kedy ešte neboli povinné filtre u benzínov, ale nehovorí sa tam napr. o emisiách NOx - nafta ťahá za kratší koniecSunman píše:Trochu pre tých komu smrdí nafta a sú úchylní na benzín ako Benzín Benzinovič. Stačí prvý odstavec. Aj sa to ťažko číta.
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/4 ... podstatne/
nemáš automat, no dobre manuál točí pri 130 cca 2800, to není moc na benzín a to ešte neznamená že je hlučnejší ako dízel pri 2200. A to nehovorím o vibraciách!! "Ve finále je to tedy komfort, který může převážit misky vah na tu či onu stranu a ten jednoznačně hovoří ve prospěch benzinových motorů. Ty jsou totiž tišší a také méně vibrují, navíc jsou lehčí a méně zatížený vůz může mít jemnější, komfortněji naladěný podvozek."Sunman píše:Mia, zase pozeráš country tourer.
jak je to možné? veď máš krúťak len 280NmSunman píše:ale áno, insignii na tomto podvozku 200k benzínu stačí bohate (týmto sa ospravedlňujem pánovi v superbe 4x4 z minulého týždňa, ktorý to vzdal po 50km).
Samozrejme, ľahší je výhoda, to ti povie každý "dobrý" šofér...Sunman píše:apropo ľahký a ťažký predok. Všetci hovoríte o výhode toho ľahkého
tak je finančne výhodná tá nafta, alebo ani nie??Sunman píše:Platí čo som napísal v prvom príspevku:
- naftu si kúpi ten čo potrebuje auto na každodenné používanie, platí palivo za svoje a nevlastní ani diamantové ani uránové bane.
- benzín bude voliť ten kto jazdí menej ako 20t ročne a alebo mu nezáleží na "pár" eurách za benzín a o 40% kratšia jazdná vzdialenosť na jedno natankovanie.
v 2.0T máš 400Nm takže si na 8 môže dovoliť to isté alebo vzhľadom na 70HP viacej ešte nižšie otáčky ako 2.0CDTI.Volfik píše:Zajímavé jak se liší 1.6T, 6stupeň a FWD od 2.0T, 8stupeň, aktivní tlumiče a AWD.Sunman píše: - pri silných vetroch minulý týždeň skutočne problém udržať auto na diaľnici v rovnom smere medzi zvodidlom a kamionom
- pri zjazdoch na českej D1, kde je "v dolíčku" zákrutka s mostnými spojmi je treba sakra dávať pozor na to odskočenie predku na mostnom spoji. Samozrejme že nie pri 130kmh, tam je to asi ešte jedno.
GSi má skvělé jízdní vlastnosti, 180km/h do zatáčky díky vektoringu točivého momentu na zadní nápravu dává s přehledem, nerovnosti na silnici ignoruje (20" kola), přitom je stále pohodlná.