Baltik - Astra F 99' X16SZR
Moderátor: Moderátoři
Re: Baltik - Astra F 99' X16SZR
Nové svíčky, nové RZ, a deKAT
- F_X16SZR 99'' - Classic
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
- Reklama
Re: Baltik - Astra F 99' X16SZR
vasekpetr1 píše: ↑31 srp 2019, 20:18 Nazdar Roberte, ohledně rádia je skutečně vidět podle schemat na této stránce (schemata č. 5 a č. 1), že je rozdíl v napájení rádia na svorku 2 - jeden model (přeškrtnuté J) má napájení z potenciálu 15 (spínané napětí zapalování, linie 571) a druhý (J v kroužku) jej má z potenciálu W (první poloha klíčku, linie 103). Nejlépe najít potenciál W přímo na spínací skříňce a natáhnout do svorkovnice rádia místo původní "dvojky".
ví někdo jak sundat konektor spínací skříňky na Astře F classic? Je šikmo než Astra F <97".
Rád bych konektor sundal a podíval se, jestli je tam volný kontakt a dodatečně připojil kabel, ale nevidím tam a sundat se mi nedaří. Vidím tam jen plastovou pojistku na fotce zepředu, druhou nevidím a nechci to urvat.
Konektor jsem povytahl cca o 2mm, ale připadá mi, že tahám dráty i s kontakty ze skříňky.
- F_X16SZR 99'' - Classic
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
Re: Baltik - Astra F 99' X16SZR
Už se mi to povedlo, zezadu je druhá pojistka, ale na spínačce, ne na konektoru.
Bohužel, kontakt první polohy tam není, je tam ale volný "P", tj. 12V při vypnutém zapalování, který se při otočení klíčem odpojí. Ten mi ale nepomůže.
Tohle se Oplu těžce nepovedlo, co tím ušetřili...
Bohužel, kontakt první polohy tam není, je tam ale volný "P", tj. 12V při vypnutém zapalování, který se při otočení klíčem odpojí. Ten mi ale nepomůže.
Tohle se Oplu těžce nepovedlo, co tím ušetřili...
- F_X16SZR 99'' - Classic
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
Re: Baltik - Astra F 99' X16SZR
S nouzovým stavem jsem se pustil do plánované údržby, kterou jsem od koupě vozu plánoval.
Důležité připomenutí o co jde: měl jsem doma po bratrovi astru 2 roky, ta ale už zhnila, koupil jsem tedy stejnou s lepší kastli a motorem a dám to nějak dokupy.
Moje koupená měla o 100k najeto méně(190k vs 290k), ale interier jako kdyby měla půl míče. Krásný příklad, když bratr se moc nestaral, ale jednou za měsíc to přejel uvnitř hadrem a trochu vysál, nevozil v tom psy a když vezl něco špinavého, hodil hadr přes sedačky. Stejně tak najel cca na jedno nastartování a nasednutí 20km, kdežto moje koupena ujela za stejnou dobu 10km a mezitím se 3x zastavovalo, vystupovalo atd. Takové drbačky po vesnici.
Ještě bych rád dodal, že moje prioritní auto je italské, rok a třída podobné s Astrou. Oplem jezdím 2 roky, učím se vše od píky za pochodu a s knížkou, viz starší příspěvky.
Takže, interier ven, a ejhle, bylo třeba vařit a taky udělat karosařinu, levá strana podřena, opravit lemy, nalakovat. Celkově lak špatný, není vybledlý, ale plno vlasových škrábanců, nebudu to ale řešit. Jednoduše budu auto fotit z dálky
Cesta ke karosáři
Důležité připomenutí o co jde: měl jsem doma po bratrovi astru 2 roky, ta ale už zhnila, koupil jsem tedy stejnou s lepší kastli a motorem a dám to nějak dokupy.
Moje koupená měla o 100k najeto méně(190k vs 290k), ale interier jako kdyby měla půl míče. Krásný příklad, když bratr se moc nestaral, ale jednou za měsíc to přejel uvnitř hadrem a trochu vysál, nevozil v tom psy a když vezl něco špinavého, hodil hadr přes sedačky. Stejně tak najel cca na jedno nastartování a nasednutí 20km, kdežto moje koupena ujela za stejnou dobu 10km a mezitím se 3x zastavovalo, vystupovalo atd. Takové drbačky po vesnici.
Ještě bych rád dodal, že moje prioritní auto je italské, rok a třída podobné s Astrou. Oplem jezdím 2 roky, učím se vše od píky za pochodu a s knížkou, viz starší příspěvky.
Takže, interier ven, a ejhle, bylo třeba vařit a taky udělat karosařinu, levá strana podřena, opravit lemy, nalakovat. Celkově lak špatný, není vybledlý, ale plno vlasových škrábanců, nebudu to ale řešit. Jednoduše budu auto fotit z dálky
Cesta ke karosáři
- F_X16SZR 99'' - Classic
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
Re: Baltik - Astra F 99' X16SZR
Kdysi bylo auto stříkano zespod bodyčkem nebo čím, a u rizikových míst jako jsou záslepky, nebo vruty držící plastové lišty kabelů(prostě všechna narušení celistvosti podlahy) to začlo hnít. Byly taky lehce vyhnitá zadní pravá kapsa, tam kde je klapka odvětrání.Obě kapsy jsem vylil olejem, do prahů jsem nastříkal rezistin ve spreji.
Koupil jsem použité tažné za 1500, trochu ošetřil(stejně to zhije) a namontoval. Překvapivě s minimem problémů Oloupal jsem asfalt z kufru u levé světla(aby byl příčník v rovině, z 11 navrtaných děr dle fabrických důlků pro případnou montáž jsem trefil 10, 1 díru jsem musel vypilovat
Elektriku jsem netahal zlodějkama, nebyl důvod to takhle bastlit, když jsem měl svazky vymontováne. Takže přes spojky nalisovat. Zem k tažnému jsem tahal zvlášť ke kostřicímu bodu.
Koupil jsem použité tažné za 1500, trochu ošetřil(stejně to zhije) a namontoval. Překvapivě s minimem problémů Oloupal jsem asfalt z kufru u levé světla(aby byl příčník v rovině, z 11 navrtaných děr dle fabrických důlků pro případnou montáž jsem trefil 10, 1 díru jsem musel vypilovat
Elektriku jsem netahal zlodějkama, nebyl důvod to takhle bastlit, když jsem měl svazky vymontováne. Takže přes spojky nalisovat. Zem k tažnému jsem tahal zvlášť ke kostřicímu bodu.
- F_X16SZR 99'' - Classic
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
Re: Baltik - Astra F 99' X16SZR
Koberec ven, původní byl strašný, tak jsem použil ze staré Astry. Přední část jsem musel rozříznout, abych ho dostal ven, protože procházel pod topením. Stačily 2 řezy nožem pod topením a u středového panelu.
Stejně tak čalounení kufru jsem vzal wapkou.
Stejně tak čalounení kufru jsem vzal wapkou.
- F_X16SZR 99'' - Classic
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
Re: Baltik - Astra F 99' X16SZR
90% interiéru jsem použil z druhé Astry, důvod? Nebyly tolik domlácené, bez rýh atd. TOP stav taky ne, ale lepší než původní. Všechno vyčistit + cockpit. Ale i tak žádná sláva, no co, lepší to je a voní mi to po vanilce
Domontoval jsem si i horní dmadlo k řidičovi
Měnil jsem i oba přední pásy, původní se hůře vracely, menší úprava. Na zadní jsem nešahal, neměl jsem odvahu rozebírat C sloupek co se táhne s plastem až do kufru.
Pro info: zadní madla nepasují dopřadu a naopak.
Pro info 2: rukojeti čistit mýdlovou vodou a kartáčem. Dělá to zázraky.
Domontoval jsem si i horní dmadlo k řidičovi
Měnil jsem i oba přední pásy, původní se hůře vracely, menší úprava. Na zadní jsem nešahal, neměl jsem odvahu rozebírat C sloupek co se táhne s plastem až do kufru.
Pro info: zadní madla nepasují dopřadu a naopak.
Pro info 2: rukojeti čistit mýdlovou vodou a kartáčem. Dělá to zázraky.
- F_X16SZR 99'' - Classic
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
Re: Baltik - Astra F 99' X16SZR
Prázné místa jsem vylepil bitumenem Sinus live ADM, hlavně kufr, dále místa u řidiče po vyvařování a ruzné volné plochy, které nevykryli ve fabrice. Dále jsem vylepil menší obdélníček na přední dveře cca ve výšce kliky, je tam dost volného místa. Na podlahu poté ALUBUTYL 18 V2(střibrný), na zadní podběhy Sinus Live DSM. Dveře za reprákama Gladen Aero Neoprene.
- F_X16SZR 99'' - Classic
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
Re: Baltik - Astra F 99' X16SZR
Vyměněné přední + zadní repro.
Vepředu Hertz K 165 - https://www.ahifi.cz/reproduktory-hertz-k-165.html
Komponetní = středobas do dveří + výšky do trojúhelníčku
+ rámečky https://www.ahifi.cz/plastove-podlozky- ... -opel.html
- maximální hloubka, bylo třeba jeden zobáček na mřížce dveří ubrousit, aby šel pořádně do dveří zacvaknout, protože je rámeček dost natěsno k tapecu. Ale správná volba!
Vzadu Hertz X130 - https://www.ahifi.cz/hertz-x-130.html
Rádio tam je aftermarket Pio, to jsem rozebral a vyčistil ulepená tlačítka. Podotýkám, už jsem ho takhle koupil(nejsem čuně), snad za 600,- a třetím rokem slouží. K tomu je třeba dodat, že RMS pouze 4x22W, ale repro tomu dooost pomohlo!
Zadní plug&play, bez úprav pasuje, ale nebylo co fotit.
Vepředu Hertz K 165 - https://www.ahifi.cz/reproduktory-hertz-k-165.html
Komponetní = středobas do dveří + výšky do trojúhelníčku
+ rámečky https://www.ahifi.cz/plastove-podlozky- ... -opel.html
- maximální hloubka, bylo třeba jeden zobáček na mřížce dveří ubrousit, aby šel pořádně do dveří zacvaknout, protože je rámeček dost natěsno k tapecu. Ale správná volba!
Vzadu Hertz X130 - https://www.ahifi.cz/hertz-x-130.html
Rádio tam je aftermarket Pio, to jsem rozebral a vyčistil ulepená tlačítka. Podotýkám, už jsem ho takhle koupil(nejsem čuně), snad za 600,- a třetím rokem slouží. K tomu je třeba dodat, že RMS pouze 4x22W, ale repro tomu dooost pomohlo!
Zadní plug&play, bez úprav pasuje, ale nebylo co fotit.
- F_X16SZR 99'' - Classic
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
Re: Baltik - Astra F 99' X16SZR
Přední repro nepasuje jak hloubkou, tak průměrem. Váhal jsem asi půl hodiny, zda vrátit a koupit nižší a udělat malý krok zpět v kvalitě nebo kuchat a obětovat poslední 4 cm stažení okna, kterému vadí magnet.
Nejprve jsem si to vyzkoušel na staré Astře, používám ji jako dárce orgánu i pokusného králika. Repro jsem vsadil do rámečku, udělal šablonu pro zjištění průměru repra v místě dotyku rámečku ke dveřím viz. fotka, kolik tam vadí masa.
Flexou říznul, vypiloval, očistil od pilin, suříkovou barvou přetřel, původní konektory jsem odstřihl cca 5cm, abych měl co nejčistější vodiče, nakrimpoval nové fastony + paralelně k ním výškače.
Výšky opět menší problém, ja kje uchytit do trojúhelníčku. Trojúheůlníček jsem vyplnil akustickým materiálem, viz. starší fotky, umí se zmáčknout jako pěna a výšky jsem do origu držáku v trojúhelníčku vsadil napevno bez lepení apod. Může se stát, že asi vyklouze, to se pozná časem.
Opravil jsem i poškozený igelit uni páskou, a zbytek očistit, odmastit a nové lepidlo.
(pozn. fotky jsou z levé i pravé strany, proto k sobě nepasují )
Nejprve jsem si to vyzkoušel na staré Astře, používám ji jako dárce orgánu i pokusného králika. Repro jsem vsadil do rámečku, udělal šablonu pro zjištění průměru repra v místě dotyku rámečku ke dveřím viz. fotka, kolik tam vadí masa.
Flexou říznul, vypiloval, očistil od pilin, suříkovou barvou přetřel, původní konektory jsem odstřihl cca 5cm, abych měl co nejčistější vodiče, nakrimpoval nové fastony + paralelně k ním výškače.
Výšky opět menší problém, ja kje uchytit do trojúhelníčku. Trojúheůlníček jsem vyplnil akustickým materiálem, viz. starší fotky, umí se zmáčknout jako pěna a výšky jsem do origu držáku v trojúhelníčku vsadil napevno bez lepení apod. Může se stát, že asi vyklouze, to se pozná časem.
Opravil jsem i poškozený igelit uni páskou, a zbytek očistit, odmastit a nové lepidlo.
(pozn. fotky jsou z levé i pravé strany, proto k sobě nepasují )
- F_X16SZR 99'' - Classic
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime
- F_X16SZR 97'' - Off
- Dedra 1.6 97" - Prime