Ani náhodou nechytá...frenkyy2 píše: ↑18 čer 2020, 14:25 Dovolim si tvrdit ze prave opacne,skusal som 3 valcovu astru 96 kw.Ja mam 92kw 4 valec ani nahodou sa nechyta na 4 valcovu.Pri sprinte ostal kamos vzdy pozadu a co sa tyka krutaku nieco strasne,treba ho hladat.Ceresna na torte je zvuk 3 valca daco sialene,akoby piesty nemali kruzky.Prikladam video zvuk noveho trojvalca 1,2 uplne na konci videa. https://www.youtube.com/watch?v=tmR10n2pBvo.
Dalej prikladam test 1,2 97kw, chlapikom ktory je jeden z nauznajvansich v Polsku.Testuje vsetky modely aut az po najnovsie astry.Stotoznujem sa s nim uplne kedze som na oboch astrach jazdil. 1,2 96 kw je nezrovnatelna z 1,4 92kw aj samotny vyrobca uvadza nizsiu akceleraciu a to aj pri tom nasilnejsom 3 valci 1,4 turbo,rovnako aj krutak ...slubene video odporucam pozriet cele alebo od 8,45 min
https://www.youtube.com/watch?v=2SuPBI0Ptc4
Lenže výsledky merania nič také nenaznačujú:
http://www.zeperfs.com/en/duel6205-8139.htm
To video som si pozrel, aj keď ten chlapík mi hneď bol krajne nesympatický, ešte ani nezačal rozprávať Také množstvo arogancie sústredené v jednej osobe sa ťažko hľadá
Ale som sa nejako prekonal
Ja s ním naopak nesúhlasím v ničom
Asi je to tým, že striedam viac áut na tej istej trase a stačí sa pozrieť na rýchlomer, na priemernú spotrebu, na hluk v kabíne,...
On sa okrem iného oháňa cenníkom novej Astry, ale kto dnes kupuje nové auto za cenníkovú cenu?
Konečná cena auta je na hony vzdialená od cenníkovej
Jazdím aj s atmosférickými motormi, napríklad stovky km týždenne s Fiat Stilo 1.6 16V 76kW. Tento motor bol v svojej dobe vyhlásený za najlepší motor roka. Je to ozaj vynikajúci motor, ten pocit zo zrýchlenia, zvuk,... Ale ak si to zase porovnáme (túto motorizáciu na porovnanie som nenašiel, ale Stilo 1.8 s 98kW je papierovo celkom presný konkurent Astre 1.2 96kW), zistíme:
http://www.zeperfs.com/en/duel8139-475.htm
Áno, atmosféra vytvára pocity, ale turbo rýchlosť
A o spotrebe sa ani nemusíme baviť, pretože je polovičná