Stránka 3 z 3

Re: Opel Astra K MY2020 facelift

Napsal: 24 čer 2020, 14:33
od HeFab
frenkyy2 píše: 18 čer 2020, 14:25 Dovolim si tvrdit ze prave opacne,skusal som 3 valcovu astru 96 kw.Ja mam 92kw 4 valec ani nahodou sa nechyta na 4 valcovu.Pri sprinte ostal kamos vzdy pozadu a co sa tyka krutaku nieco strasne,treba ho hladat.Ceresna na torte je zvuk 3 valca daco sialene,akoby piesty nemali kruzky.Prikladam video zvuk noveho trojvalca 1,2 uplne na konci videa. https://www.youtube.com/watch?v=tmR10n2pBvo.
Dalej prikladam test 1,2 97kw, chlapikom ktory je jeden z nauznajvansich v Polsku.Testuje vsetky modely aut az po najnovsie astry.Stotoznujem sa s nim uplne kedze som na oboch astrach jazdil. 1,2 96 kw je nezrovnatelna z 1,4 92kw aj samotny vyrobca uvadza nizsiu akceleraciu a to aj pri tom nasilnejsom 3 valci 1,4 turbo,rovnako aj krutak ...slubene video odporucam pozriet cele alebo od 8,45 min
https://www.youtube.com/watch?v=2SuPBI0Ptc4
Ani náhodou nechytá...
Lenže výsledky merania nič také nenaznačujú:
http://www.zeperfs.com/en/duel6205-8139.htm

To video som si pozrel, aj keď ten chlapík mi hneď bol krajne nesympatický, ešte ani nezačal rozprávať :mrgreen: Také množstvo arogancie sústredené v jednej osobe sa ťažko hľadá :mrgreen:
Ale som sa nejako prekonal :D
Ja s ním naopak nesúhlasím v ničom ;)
Asi je to tým, že striedam viac áut na tej istej trase a stačí sa pozrieť na rýchlomer, na priemernú spotrebu, na hluk v kabíne,...
On sa okrem iného oháňa cenníkom novej Astry, ale kto dnes kupuje nové auto za cenníkovú cenu?
Konečná cena auta je na hony vzdialená od cenníkovej ;)
Jazdím aj s atmosférickými motormi, napríklad stovky km týždenne s Fiat Stilo 1.6 16V 76kW. Tento motor bol v svojej dobe vyhlásený za najlepší motor roka. Je to ozaj vynikajúci motor, ten pocit zo zrýchlenia, zvuk,... Ale ak si to zase porovnáme (túto motorizáciu na porovnanie som nenašiel, ale Stilo 1.8 s 98kW je papierovo celkom presný konkurent Astre 1.2 96kW), zistíme:
http://www.zeperfs.com/en/duel8139-475.htm

Áno, atmosféra vytvára pocity, ale turbo rýchlosť :mrgreen:
A o spotrebe sa ani nemusíme baviť, pretože je polovičná ;)

Re: Opel Astra K MY2020 facelift

Napsal: 24 čer 2020, 20:04
od frenkyy2
Absolutne nechapem ja som porovnaval opel 1,4 a 1,2

Re: Opel Astra K MY2020 facelift

Napsal: 24 čer 2020, 20:50
od frenkyy2
To co pisu je jedna vec realne cca 25-30 metrov ostala vzdy astra 1,2 pozadu a to som ani netocil motor na maximum.Ja mam inac krutak 245 .Na tej 1,2 ked som siel mi to pripadalo ako nejaka atmosfera som zvyknuty na zatah uz pri 2000 otackach tam zial nie,treba to tocit viacej,aby sa to rozbehlo a ten zvuk no neviem..Sli sme asi do 150 km rychlosti ako by sa to vyvijalo dalej to uz neviem.Ale 1,2 za tu cenu 3 valec za mna urcite nie.Ja som svoju kupil novu lacnejsie...

Re: Opel Astra K MY2020 facelift

Napsal: 25 čer 2020, 13:05
od HeFab
Je to všetko len uhol pohľadu ;)
Testovaná Astra ukrývá pod kapotou zážehovou 1,2 TURBO s výkonem 96 kilowatt, respektive 130 koňských sil. Maximálního výkonu je dosaženo při 5.500 otáčkách za minutu, hodnota točivého momentu dosahuje 225 Nm v rozsahu od 2.000 do 3.500 otáček za minutu. Výkon je přenášen na kola přední nápravy skrze šestistupňovou manuální převodovku. Součinnost převodovky s výkonově silnější dvanáctistovkou je na výbornou. Motor nabízí velmi příjemný nástup, při vyšších otáčkách je příjemně agilní a s Astrou vážící 1.205 kilogramů si dokáže bez problému poradit. Pokud dvanáctistovku vytočíte do vyššího spektra otáček, lze si na okresce užít i slušnou porci zábavy. Podvozek je totiž velmi dobře naladěn, proto Astře nedělá problém ani dynamičtější jízda. Minimální náklony karoserie, a celkově jisté jízdní vlastnosti, dělají z tohoto vozu skvělé vozidlo pro řidiče, jenž ocení bezprostřední kontakt s vozem. Opravdu jsem byl s Astrou velmi spokojen. Dojem na mě udělal celkově nižší posez a skvělá ergonomie řidičovy zóny.
Zdroj: https://www.autazive.cz/test-opel-astra ... em-opodal/

Re: Opel Astra K MY2020 facelift

Napsal: 03 zář 2020, 13:51
od HeFab