Stránka 3 z 3
Re: Dálkové odemikání.
Napsal: 28 srp 2020, 13:28
od J@ck
@StanC - princíp činnosti si mu popísal pekne - "to sa musí nechať", ale odpoveď na jeho otázku si mu nedal.
Neangažuješ sa náhodou v politike? Tí majú tiež plno fundovaných rečičiek, hovoria všetko "zaobalene", všade boli, všetko vedia, ale priamu odpoveď sa od nich nedočkáš.
Z tvojích odpovedí je vidieť, že sa v tom vyznáš, tak mu priamo napíš, že čo asi môže byť pravdepodobne príčinou tohto jeho popísaného problému. Viem, že takto na diaľku sa príčina nedá určiť na 100%, ale aspoň nejaké náznaky, že čo by to asi mohlo spôsobovať, či sa bojíš alebo hanbíš?
(Ale to sme už mimo tému - miešame DO s ventilátorom chladenia)
Re: Dálkové odemikání.
Napsal: 28 srp 2020, 14:12
od StanC
J@ck píše: ↑28 srp 2020, 13:28@StanC - princíp činnosti si mu popísal pekne - "to sa musí nechať", ale odpoveď na jeho otázku si mu nedal. Neangažuješ sa náhodou v politike? Tí majú tiež plno fundovaných rečičiek, hovoria všetko "zaobalene", všade boli, všetko vedia, ale priamu odpoveď sa od nich nedočkáš.Z tvojích odpovedí je vidieť, že sa v tom vyznáš, tak mu priamo napíš, že čo asi môže byť pravdepodobne príčinou tohto jeho popísaného problému. Viem, že takto na diaľku sa príčina nedá určiť na 100%, ale aspoň nejaké náznaky, že čo by to asi mohlo spôsobovať, či sa bojíš alebo hanbíš?(Ale to sme už mimo tému - miešame DO s ventilátorom chladenia)
Když to tak dobře víš a poznáš vše pouze z popisu, tak jsi mu mohl fundovaně odpovědět a né psát nicneříkající bláboly.
1) Popis spínání ventilátoru má popsán jasně, pokud to nedělá spuštěná klimatizace tak zkontrolovat snímač u chladiče.
2) ECU řídící jednotka vyhodnocuje uzavření jemné regulační smyčky (okruhu) s pomocí H02S a dalších několika veličin.
Pokud tak dobře znáš všechny hodnoty pro naprogramování ECU při studeném startu, tak mu poraď která hodnota to přesně dělá.
A pokud vím, tak jsi Ty osobně kritizoval popis studeného startu, jako zbytečný. Tak - že vlastně ani nevíš co chceš.
Re: Dálkové odemikání.
Napsal: 28 srp 2020, 17:02
od J@ck
Zase si mu neodpovedal - hráš sa tu na urazeného, teoretizuješ - teoretizuješ a zatiaľ "skutek-utek".
(Nechajme toho, zbytočne tu spamujeme vlákno - poprosím admina, nech zmaže moje posledné dva príspevky nesúvisiace s témou, ďakujem).
Sytič
Napsal: 31 srp 2020, 16:56
od vlastanemecek
Děkuji StanC
za podrobné vysvětlení, ale mluvil jsem s mechanikem co dělá celý život opravy vozů Opel a je opravdu vyhlášený.
Tomu jsev podrobně popsal co mi Astra dělá a usoudil že z 99% to byla regenerace DPF. Když jsem si to potom v hlavě srovnal, tak jsem usoudil že má s největší pravděpodobností asi pravdu.
Protože se auto opravdu chovalo jako při regeneraci DPF.
Vyšší otáčky, sepnutý ventilátor, višší spotřeba i na volnoběh 3,8 L,h 1,8 L,h 2,5 L,h atd.
vyšší průměrná spotřeba cca. o 1L, trošku to i kouřilo.
Takto si má Astra žila asi 30 km a najednou bylo vše v pořádku a od té doby není problém.Tak snad to opravdu byla ta regenerace.
Trápilo mě to asi 3 dny, ale vzhledem k tomu že jezdím krátké vzdálenosti do práce tak se regenerece nikdy nedokončila až teď.