Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Napsal: 15 kvě 2014, 14:55
Však já rozumím. Jen mi jaksi nějak nejde na rozum, co vypoví jízda po dálnici o ovladatelnosti auta při (velmi) vysokých rychlostech...
Jediný web který potřebujete pokud máte Opel
https://www.opel-forum.cz:443/
Ahoj tak jak ti jezdi turbo po chipu? Mas automat bo manual? Vse ok? Co to lpg, resil jsi? Diky za info:)mystaken píše:TO : jb4
Takze .... zkousel jsem pres Vanoce a Silvestra na tom trochu najezdit a musim rict, ze je to nebe a dudy
Postrehy laika :
1. motor zabira hned, zadna pulvterinova prodleva typu " jo, ne, mozna chce panicek ject, tak jdem na to "
2. nabeh do vykonu rychleji, je to "pocitove" citit, zadne placebo
3. snad nevjetsi zmena na dalnici pri zrychleni ze 140 na 180 ( tyto informace neplati pro policii a pokud ano, skutecnost je ciste nahodna
to co mi drive trvalo tak 7 sekund je dnes pri 4k otackach cca za 5,5s a to uz je znat ( pocital jsem : jednadvacet, dvaadvacet, triadvacet
4. snizeni spotreby ? asi ano ... na delsich trasach urcite o pul litru, coz je "NIC" ale minimalne pocit, ze se spotreba nezvedla s vykonem mentalne potesi.
5. autochip.eu : nevim zda doporucit nebo ne, prijel jsem ... prijemna slecna/pani , TV , moznost pripojeni na inet, prijemne kozene sedacky ..... pohoda ... takze asi ano
TO : KASPI
Petre, je to mazec, diky za dotlaceni k chipovani, to auto je jinde ....
Ted jeste doladit LPG a mam ho nadosmrti
čo som po nete zistil,tak 30 tisícový interval nikto neodporuča,okrem Opelu. Až sa dostanem k výmene oleja,odošlem vzorku na analýzu,nájazd bude cca 20 tisíc,potom sem dám udaje rozboru. Nebude uplný,auto som kupil použité a tak odobratu vzorku nebudu moct porovnat s navým olejom.Sunman píše:Síce to tu umrelo, ale
Autosalon 19.5.2012 / TV Prima Family
BSR autotunig (síce VW Golf GTI), predviedli spôsob akým sa to aktualizuje a updatuje. Švédsky lachtan oznámil, že majú tuningový sw pre všetky typy Volvo s čím začínali a teraz majú SAAB, Opel, VW, Skoda, Audi, Seat a na rok 2012 chystajú Ford.
2 roky záruka na jednotku BSR, nie záruka na auto
záver bol, že je to super ale servisné prehliadky sa majú skrátiť z 30000km na 15000km !
U VW Golf GTI motor z 225k na 300k, sľubovali 308k. Bolo povedané, že 8k tam chýba, lebo použili 95 benzín a nie 98.
Stage 2 -> vymenili výfuk s komentárom, že tento neovplyvňuje nijako výkon motora. Len nastáva rýchlejšia reakcia na plynový pedál pretože plyny sú rýchlejšie odvedené z motora než štandardnou trubkou.
s jedným turbom to skrátka nejde vyladit tak,aby bolo auto žihadlom pri všetkých otáčkach. Toto silne eliminuje 2.0 Biturbo ale tá technika je tam už šialene komplikovaná.Sunman píše:Ono to nie je také kritické ako mnohí píšu. Skôr než hmotnosť sú problém ťažké prevody a neskorý nástup turba (proste je to tak skonštruované) - 6-ka pri 100km/h je na hranici kedy začína turbo fungovať. Ale na druhej strane vidím na D1 v stúpaniach pri predbiehaní že problém držať tempo má hromada iných zvučných značiek.
osobne mám radšej tento motor (1.9CDTI bola na tom ešte lepšie) ktorý síce neťahá pod 1900ot ale potom až do maxima stále zrýchľuje podobne ako benzín.
pár rokov dozadu som mal 1.9PD od VW. Tam to síce šlo od 1500 ale tiež u 3500 bol koniec. Motor umieral a pri predbiehaní to bolo veľmi nemilé, človek mal až strach že niečo odišlo.
to bol šok oproti 2.0i16V v Astre ešte jedno auto predtým. Tá vedela na 2 pri 6600ot dať neuveriteľných 110km/h
chip je ale veľmi dobrá alternatíva k dani "z koní" na slovensku - radšej 1000E do čipu BSR z 110k na 190k ako 1500E na rozhadzovanie nášmu priemerovi.