Stránka 23 z 61

Re: Spokojenost s Astrou

Napsal: 25 led 2017, 17:58
od Max
takze v pondelok si idem pre nasu astru. klasika 1,4. takze som zvedavy co bude :roll:

Re: Spokojenost s Astrou

Napsal: 25 led 2017, 21:35
od Mike
Tak sem pak postni foto, těšíme se. Jakou budeš mít barvu a kola?

Já mám 2500 km během prvního měsíce. Necuklo to ani jednou. Tankoval jsem 6x. První tři nádrže Natural 95 (OMV, Mol, Shell) pak dvě nádrže Verva 100 na Benzině a poslední zase Mol jen 95. Mol má aditiva, podle toho co uvádí i na 95. Jezdil jsem k nim i s předchozím autem nejčastěji. Zatím ani jedno cuknutí. Jezdím tak abych motor nepodtáčel, ale ani ho netrápím zbytečně v otáčkách. Vždy řádně prohřeji a pak zatěžuji. Po skončení jízdy vždy cca 30-60 sec dochlazuji turbo na volnoběh.

Astru bych neměnil, byla to dobrá volba, je to můj první Opel a 1.4 92 kW je skvělej motor.

Re: Spokojenost s Astrou

Napsal: 25 led 2017, 22:22
od Sunman
tak konečne niekto spokojný :D
poznatky z našej novej Dynamic ST 1.6CDTI 136k, automat, matrix
- motor rovnaký ako predtým v J-čkach, veľmi v pohode
- automat, pretým manuál. výborná voľba, radenie nepoznať, ide to samo
- matrixy ani netreba komentovať lepšie ako predtým AFL bixenony aj keď tie boli špica
- sedačky vyhrievané AGR tak ako v J, žiadna zmena, veľmi dobre
- sedačky zadné 40:20:40 nemajú dieru na lyže, musí sa vyklopiť celý stred. Hodnotené ako mínus
- roleta - je obdobná ako u Insignie, Vectry a pod. Predchádzajúca na J bola lepšia
- chýbajú rôzne držiaky, háčiky v kufri ktoré boli predtým v základe
- chýba odkladací priestor vnútri v aute
- displej a R4 OK, iphone app funguje celkom dobre
- nemá štart/stop, zmizli eko zobrazenia na displeji
- chýba alarm hladiny ostrekovačov, na J bol
- nemožnosť nastaviť výšku pásov, na J to bolo
- držianie pruhu, čítanie značiek veľmi dobre
- čierne vnútro je fajn
- začalo vrzať v interiéry (3000km)

Re: Spokojenost s Astrou

Napsal: 26 led 2017, 20:04
od Peto
Max píše:takze v pondelok si idem pre nasu astru. klasika 1,4. takze som zvedavy co bude :roll:
Berieš 1,4 bez turba? Neee,ved to je tulen.
Mal som pred tým Astru-J 1,4l hladka, to bolo strašne.
Felicie ma do kopca predchádzali. Žiadna reakcia na plyn.Na predchadzanie ani nepomysli. Noo hrozne dačo. Napokon preto som ju aj predal.

Re: Spokojenost s Astrou

Napsal: 27 led 2017, 17:54
od pepojoky
Peto píše:
Max píše:takze v pondelok si idem pre nasu astru. klasika 1,4. takze som zvedavy co bude :roll:
Berieš 1,4 bez turba? Neee,ved to je tulen.
Mal som pred tým Astru-J 1,4l hladka, to bolo strašne.
Felicie ma do kopca predchádzali. Žiadna reakcia na plyn.Na predchadzanie ani nepomysli. Noo hrozne dačo. Napokon preto som ju aj predal.

Uplne nesúhlasím - mám ju a ak ju točíš tak ide a na 4 do kopca ťahá bez problémov. Porovnávaš neporovnatelné toto auto je lahšie od J-čka cca 150kg takže aj to robí svoje. Samozrejme ak tam sadne 5 dospelých tak to nieje raketa ale auto čo treba točiť ale to moje točenie je aj do 6000ot/min a spotrebu mám dlhodobú 6,3 a to nesom šofér že zaradená 5ka a 40tka v meste. Ak ho dobre zabehne tak to bude OK nebáť sa ju točiť po zohriatí aj cez 4500 prosto aby nebola lenivá. A určite je to lepšia volba momentálne kedy problém s motorom u turbo-astier nieje vyriešený. Tažšie sa Vám budú tie auta predávať a atmosféra bude nakoniec lepšie predajná ako turbo. A uz ked tak 1,6Turbo ale každému vyhovuje niečo iné. A čo je výhoda? Po dlhej jazde vypnem motor a idem - u turba sedíte ešte minútu v aute a mínate zbytočne benzín. Ak by ste jazdili s turbom tak ako ja z hladkým motorom tak máte spotrebu ovela vyššiu - turbo je účinné na pohodovú jazdu vtedy šetríte no skúste si to turbo aj vychutnať - jednoznačne turbo si zožerie viac a prečo?? Lebo turbo sa chladí aj benzínom kedže teplota v turbínej je aj 1000stupnov a aby ložiska neporazilo tak sa vstrekne viacej benzinu do sania je bohatá zmes ktora horšie horí a tým pádom ochladí turbo ale každý čo mu chutí... 100ludí 100000názorov :)

Re: Spokojenost s Astrou

Napsal: 27 led 2017, 18:12
od sladas opc
1.4 bez turba urcite nemusi by spatna,ale co se tyce predjizdeni nebo treba jizda s nalozenym autem je problem..auto musis vic tocit tudiz spotreba vetsi..ikdyz ma treba turbomotor v astre ted problemy tak to urcite neznamena to ze by mel mit mensi hodnotu nez prave pak tahle atmosfra..ta atmosfera bude o dost hure prodejna nez turbomotor..co se tyce chlazeni turba to je potreba dochalzovat pri sportovni jizde a ne kdyz po kazde nekam prijedu a i kdyby to tak nebylo a mel bych pokazde cekat na dochlazovani turba tak to urcite nebude nic co by cloveka zrujnovalo a bylo nekde znat to minutove dochlazeni co te prijde na nula nula prd..

Re: Spokojenost s Astrou

Napsal: 27 led 2017, 18:23
od Reco-tem
pepojoky píše: Uplne nesúhlasím - mám ju a ak ju točíš tak ide a na 4 do kopca ťahá bez problémov. Porovnávaš neporovnatelné toto auto je lahšie od J-čka cca 150kg takže aj to robí svoje. Samozrejme ak tam sadne 5 dospelých tak to nieje raketa ale auto čo treba točiť ale to moje točenie je aj do 6000ot/min a spotrebu mám dlhodobú 6,3 a to nesom šofér že zaradená 5ka a 40tka v meste. Ak ho dobre zabehne tak to bude OK nebáť sa ju točiť po zohriatí aj cez 4500 prosto aby nebola lenivá. A určite je to lepšia volba momentálne kedy problém s motorom u turbo-astier nieje vyriešený. Tažšie sa Vám budú tie auta predávať a atmosféra bude nakoniec lepšie predajná ako turbo. A uz ked tak 1,6Turbo ale každému vyhovuje niečo iné. A čo je výhoda? Po dlhej jazde vypnem motor a idem - u turba sedíte ešte minútu v aute a mínate zbytočne benzín. Ak by ste jazdili s turbom tak ako ja z hladkým motorom tak máte spotrebu ovela vyššiu - turbo je účinné na pohodovú jazdu vtedy šetríte no skúste si to turbo aj vychutnať - jednoznačne turbo si zožerie viac a prečo?? Lebo turbo sa chladí aj benzínom kedže teplota v turbínej je aj 1000stupnov a aby ložiska neporazilo tak sa vstrekne viacej benzinu do sania je bohatá zmes ktora horšie horí a tým pádom ochladí turbo ale každý čo mu chutí... 100ludí 100000názorov :)

Nemas pravdu vo viacerych veciach - moderne turbomotory sa dochladzuju elektricky aj po vypnuti motora. Mozno to nie je uplna samozrejmost u vsetkych, ale u mnohych znaciek je uz toto vyriesene + to co vravi skladas.
Priemerna spotreba aj cez spritmonitor je cca 6,5-7l pri turbe a s neporovnatelnou dynamikou voci tvojej atmosfere.
Ked uz vravis o vychutnani si jazdy, tak pri toceni rovnakych ot, pojde ale to turbo uplne v inych rychlostiach a v inych casoch.

Re: Spokojenost s Astrou

Napsal: 27 led 2017, 19:02
od Max
s turbom chlapci, s turbom :) len som to, uznavam, napisal trochu zmatocne. takze 1.4 turbo (125k) innovation, biela a k tomu sport, zatmavene okna, DAB + 2x usb a funkcna sada pre zadne sedadla. a disky tie 5 lucove dvojite

Re: Spokojenost s Astrou

Napsal: 27 led 2017, 19:37
od Mirďa
Je zajímavé kolik odborníků hodnotí atmosféru v káčku a srovnávají s jinými auty a motory, když s tím nikdy nejeli :)

Re: Spokojenost s Astrou

Napsal: 27 led 2017, 20:20
od pico
Takisto som bol v soku pri diskusii o Astre 1,0 T ako kazdy mudroval, ze je to auto do mesta ale nikto s tym nejazdil :o