Stránka 23 z 24

Re: Načipovanie motora

Napsal: 24 bře 2019, 15:34
od Volfik
Hi Arne,
could you recommend a good oil for petrol Insignia GSi (2.0T)?

Would this one be safe to use?
https://www.millersoils-shop.co.uk/cfs- ... engine-oil
Original recommendation is 5W30 Dexos 1 Gen 2, with LSPI protection.

------------


Hi !

GM spend millions of $$$ to get rid of the LSPI problem that kills engines !

So I would not recommend any other oil then the Opel one ! No Joke !

Mit freundlichen Grüßen

Dipl. Ing. Arno Schindler

EDS Fahrzeugtechnik GmbH


------------

Neslyšel jsem, že by 2.0T trpělo LSPI, ale uvažoval jsem o Millers a už asi nebudu :)
Pokud teda ne zrovna Opel olej, tak zachovám Dexos 1 Gen 2 normu.
Arne z EDS toho o Opelech ví dost.

Re: Načipovanie motora

Napsal: 24 bře 2019, 15:47
od sladas opc
Colommbo píše:Podle toho, co se kde všude píše, je LSPI obecný problém "moderních" (rozuměj nízkoobsahových a tím pádem foukaných) motorů, nejen oplích. Tedy odhlédneme-li od nejméně poloviční zásluhy obsluhy za volantem. A že by na něj byl zaručeným receptem právě jen olej GM se svými novými normami, se mi nějak nechce věřit... :?
Ja teda nevim, ale tento problem slysim jen u opelu.. Ja treba neslysel o vw ci skodovce a jinych ze by jim praskaly pisty ci treba problemy s mlacenim a cukanim motoru.zs to lspi muze i konstrukce motoru, software motoru, palivo i slozeni oleje..

Re: Načipovanie motora

Napsal: 24 bře 2019, 18:26
od mattonecz
Volfik píše:Hi Arne,
could you recommend a good oil for petrol Insignia GSi (2.0T)?

Would this one be safe to use?
https://www.millersoils-shop.co.uk/cfs- ... engine-oil
Original recommendation is 5W30 Dexos 1 Gen 2, with LSPI protection.

------------


Hi !

GM spend millions of $$$ to get rid of the LSPI problem that kills engines !

So I would not recommend any other oil then the Opel one ! No Joke !

Mit freundlichen Grüßen

Dipl. Ing. Arno Schindler

EDS Fahrzeugtechnik GmbH


------------

Neslyšel jsem, že by 2.0T trpělo LSPI, ale uvažoval jsem o Millers a už asi nebudu :)
Pokud teda ne zrovna Opel olej, tak zachovám Dexos 1 Gen 2 normu.
Arne z EDS toho o Opelech ví dost.
Ten Millers i Liqui moly tu normu samozřejmě plní

Re: Načipovanie motora

Napsal: 24 bře 2019, 20:05
od Volfik
Ten odkazovaný Millers ( https://www.millersoils.cz/cfs-5w401) tu normu neplní, to jen tento https://www.millersoils.cz/xf-longlife-lspi-5w30

Re: Načipovanie motora

Napsal: 24 bře 2019, 20:16
od mia
sladas opc píše:Ja teda nevim, ale tento problem slysim jen u opelu.. Ja treba neslysel o vw ci skodovce a jinych ze by jim praskaly pisty ci treba problemy s mlacenim a cukanim motoru.
VW mal svojho času problémy s praskaním piestov a hlavne s trhaním rozvodov a to už po 30-40t km. Pravdepodobne dôsledkom toho bola investícia do vývoja nového motora 1,5T, ktorý išiel výkonom na jednonotu objemu dole oproti pôvodnej 1,4t

Re: Načipovanie motora

Napsal: 24 bře 2019, 23:57
od Marek.007
Mattonecz mozes sem pridat aj moj graf. Ja ho sem neviem dat :-)

Re: Načipovanie motora

Napsal: 05 pro 2019, 16:24
od mattonecz
kdyby nekoho zajimalo tak EDS ma 20% slevu
https://www.eds-motorsport.de/

Re: Načipovanie motora

Napsal: 20 kvě 2020, 15:47
od Ghofig
Čau pánové,
jezdil jsem teď delší dobu mou víkendovkou a před pár dny přesedl opět do Astry a prošlápnul málem podlahu :lol:
Tudíž bych rád něco taky udělal s výkonem a čipnul to. Mám 92kW verzi, optimálních by bylo z toho dostat 110kW.

Letmo jsem to tady proletěl, ale mimo EDS nebo pár odkazů z Prahy jsem toho moc nenašel.

Takže moje otázka zní, máte někoho osvědčeného, ke komu je bezpečné na čipnutí jet?
Ideálně v oblasti Moravy nebo v nějakém rozumném dojezdu. Do Prahy až v nouzi, pokud tady okolo nic nebude.

Rád bych se vyhnul různým garážníkům, uvítal bych následné změření na brzdě...
Google něco vyplivne, ale vyrobit si spoustu fejkových recenzí dnes zvládne každý, takže bych raději osobní zkušenosti.

Díky :)

Re: Načipovanie motora

Napsal: 01 led 2021, 20:09
od Mike
Byl jsem ve značkovém servisu Opel a ptal jsem se na verze 92 a 110 kW, technik potvrdil, že se jedná o shodnou techniku. Ptal jsem, se zda není možnost upravit mapu, přirozeně řekl že oni ne, ale že není problém si to nechat někde udělat. Ta samozřejmost se kterou to nadnesl mě překvapila. Z toho usuzuji že kvalitní čip není problém.

To EDS co má Mattone je zajímavé, nicméně mě neláká možnost to měnit a upravovat a cenově to pak není až tak výhodné. Takže do toho bych asi nešel.

Hledal jsem alternativu. Je hodně známých v firem, už tu byly ve vláknu zmíněné. Většinou se nabízí čip pro 92 verzi na 110 kW a 132 kW jako maximální.

Tady z toho vlákna jsem pochopil, že obojí jsou pro občasné využití výkonu bezpečné varianty, pro 110 je navíc motor a zbytek auta dimenzovaný.

Nejvíc mě zaujala nabidka od PowerTec, i tím že dělají měření na brzdě, navíc 118 kW mi přijde celkem tovární hodnota, protože většinou je tam o pár kW víc než udává výrobce. Četl jsem nějaké recenze nespokojených zákazníků, ale spíše na styl komunikace a to že zákazník měl střep který nešel čipnout a oni mu to nerozmluvili, na kvalitu práce stížnost nebyla. S komunikací z mojí zkušenosti bývá problém na obou stranách, takže to nemusí být objektivní.

Takže za mě tahle varianta:
https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn% ... turbo-92kw

Otázka co si o tom myslíte a máte to někdo?

Taky by mě zajímalo, zda @mattone jezdí trvale na 132 nebo tu fixnutou 110 kW verzi, přeci jen je nějaký rok za námi a můžou být dlouhodobější zkušenosti.

Re: Načipovanie motora

Napsal: 04 led 2021, 13:57
od shr3k
Dokázal bych ten silnější tovární software určitě naportovat... Výbavu ke stažení i flashnutí i k editaci na to mám.