Stránka 225 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 13 dub 2017, 11:55
od Petr25
Vážený pane XXX,

rádi bychom Vás ujistili, že daná problematika je v řešení a čekáme na vyjádření od výrobce.

V případě, že by byly k dispozici nějaké nové informace, tak budete v této záležitosti kontaktován.

Děkujeme

S pozdravem a přáním hezkého dne

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 13 dub 2017, 14:47
od Mike
Dexos.JPG
Též mám Dexos 5W-30, MR2017 , vyrobené 2016/11

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 13 dub 2017, 18:25
od sladas opc
Petr25 píše:Vážený pane XXX,

rádi bychom Vás ujistili, že daná problematika je v řešení a čekáme na vyjádření od výrobce.

V případě, že by byly k dispozici nějaké nové informace, tak budete v této záležitosti kontaktován.

Děkujeme

S pozdravem a přáním hezkého dne

to ti napsali sami od sebe nebo si jim zas neco psal??

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 14 dub 2017, 08:33
od Petr25
Odpovedel jsem jim jeste na ten jejich mail. Neco ve stylu, aby misto vymluv v Opelu neco zacali delat. To se ale stejne nedeje. Tyto motory budou nahrazeny motory 1.5T a my budem cukat do motorove smrti. A ne. Olej nam nepomuze. Je naivni si myslet ze olej tomu uplne zamezi.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 14 dub 2017, 09:17
od Ondráš1985
Take jsem toho nazoru, ze jiny olej ani jine palivo problem neodstrani, maximalne jen zmirni cukani.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 14 dub 2017, 09:54
od sladas opc
Ted nevim co si mam myslet a ocekavat od noveho oleje,ale co jsem cetl tak olej opravdu dokaze uplne odstranit to LSPI..tak se uvidi..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 14 dub 2017, 10:46
od Petr25
Pokud by to tak bylo, tak super, ale i tak. Nalijou nam tam novej olej, ale to, ze nase motory za tu dobu uz jsou dost na kasi nam nikdo nevykompenzuje. 15 mesicu to maji v Opelu na haku. To nevesti nic dobreho. A o oleji uz v CR neco oficialne?

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 14 dub 2017, 11:43
od mattonecz
Ofi jen co sem psal. Servisy ještě o tom nevědí.
Je tu zas 20 stran spamu o ničem, dohady o oleji.
Prostě čekejte a uvidíme. Já taky čekám na 24...

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 14 dub 2017, 20:22
od sladas opc
Kdyby byly motory dost na kasi projevilo by se to spatnymi tlaky,spotrebou oleje atd..o oleji jen vim to ze budou tri druhy noveho a vypada to ze brzo..vim od cloveka z opelu.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 14 dub 2017, 23:19
od blesk
Csaba píše:GM používa tento motor s označením LE2 na americkom trhu v modeloch Chevrolet Cruze, Buick Encore, ...
DETROIT – The 2016 Chevrolet Cruze in North America is offered with a new Ecotec 1.4L turbocharged engine that features direct injection to help offer an EPA-estimated 42 mpg on the highway with an available six-speed automatic transmission. Standard stop/start technology contributes to efficiency in stop-and-go driving. The new 1.4L turbo is SAE-certified at 113 kW (153 hp) and 240 Nm of torque (177 lb-ft), using regular unleaded fuel (RON 91).
Aký olej sa tam používa v týchto motoroch? A benzín? RON91?! A my tu riešíme prémiové palivá a aditíva? Nerozumiem prečo práve Opel má problémy s trhnutím pri akcelerácii. Alebo o nich len nevieme? Písalo sa tu že automatická prevodovka do istej miery zmenšuje riziko trhania, ale Cruze sa predáva aj s mechanickou prevodovkou. Ťažko uveriť že naše problémy sa netýkajú amerických modelov áut. Ťažko uveriť že GM predáva potencionálne problémové motory práve v USA, kde žaloba je na krku aj za oveľa menšie prešľapy!
Aj motor 1,5 Turbo z novej Insignie sa tam už predáva v Chevrolet Malibu, Buich Envision, ...
Chápem že sú to inak naladené ale po mechanickej stránke viac-menej identické motory s B14XFL/XFT a LFV.

https://en.wikipedia.org/wiki/GM_small_gasoline_engine
Ak sa pozries do navodu pre americky Chevrolet Cruze, ktory sa predava s 1.4T alebo s 1.6D, tak je tam napisane,
ze pre benzinovy motor sa pouziva Dexos 1 5w-30 (pripadne pre chladne oblasti 0w-30) (je to pravdepodobne Gen2, lebo Gen1 existoval iba v starsich viskozitach 5w-40 a 10w-40) a pre naftovy motor sa pouziva Dexos2 - presne ten, co v EU. Je to ACEA C3 olej, ktory neprodukuje popol (low SAPS) pri spalovani a je vhodny pre DPF auta. Sucasne je ale menej vhodny pre benziny, hlavne pre kratke jazdy, z dovodu, ze nema tie ochranne prvky, ktore produkuju popol. Opel chcel zjavne usetrit a vsade dava jeden (naftovy) olej Dexos 2. Doteraz mu to vychadzalo (s trochu vacsim opotrebovanim motorov, ale inak ziadne vacsie problemy) ale u priameho vstreku benzinu narazil. To je dovod, preco to v USA netrha a preco bude novy olej.