INSIGNIA - CHIPTUNING

Úpravy od motoru až po plasty

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Brembo SV »

jgoldman píše:Pánové,
když si to tak pročítám tak mám pocit, že Miki a já máme asi stejnou sérii . To si měl ovšem Opel řešit a ne přijít o stálé zákazníky. Kdyby to nebyla taková šitovka a Opel se osvědčil tak bych klidně dál kupoval taky další auta do firmy. Takhle však Opel přišel jak o stálého zákazníka tak o stálý dlouhodobý servis. To ovšem pánové od Oplu zřejmě nechápou a zřejmě chtějí člověka po česku jen nasrat. S chipem mě dnes moc mrzí že jsem ho tu doporučoval a jsem stejného názoru jako Miki. Dnes bych ho taky nedával a taky jsem chip nakonec vyndal. Dnes vidím že Opel je s motorama za konkurencí minimálně o krok a to nebudu přehánět. Auto v automatu s origo SW prostě nejede ani náhodou jako například Superb nebo tolik podceńovaný Peugeot. Jo a A7 se opravdu s Insignií nedá srovnat :lol: .
Možno je to tím,že VW neplnil deklarované normy Euro5,i ked vozidlo bolo schválené a typyzované ako Euro5.
Reklama
 

Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Brembo SV »

Tak som nedávno zistil,že mám zo sacieho modulu vybrakované vírivé klapky a tak zrejme i upravený softver. Písal som do BRS ohladne tuningu,žial odpoved bola taká,že upravuju len softver daný výrobcom. Takže sa na chip asi vykašlem,dávat dalších 500 € za opravu,aby som to mohol chipnut ozaj nebudem. Dalším uznávaným tunerom zameraným na Opel je EDS Motosport.
PepponeCZ
Příspěvky: 13
Registrován: 25 kvě 2017, 13:51
Bydliště: P5

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od PepponeCZ »

Já teď plánuju 14.7. jet sem https://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning ... cdti-96kw/
Nemáte náhodou někdo zkušenost?

Koukal jsem, že dělají i ten s atestem do TP, ale tam se mi zdá malej nárůst.

Mám 96kw a chci se držet okolo 120kw. Koukal jsem ze větší výkony maji v originálu větší spojku, jiná turba a pak i poloosy, tak to nechci přeháňet ať to něco vydrží.

Dam pak vědět jak to šlo.

P.
Insignia 2015, 2.0 CDTI 96kw -> Čip 115kw, 371Nm
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

a vraj tiež prevodovku 320Nm.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1819
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Colommbo »

Ano, naftové motory od 103kW výš už mají manuální převodovky F40WR pro přenos vyššího točivého momentu. Při zvyšování výkonu by na to měl být brán zřetel. :idea:
W124 E320 R6 Coupé 1994
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Presne. Na motor o 96kw se dela chip na 118kw max, u vyssich verzi pak od 132 do 140kw a kroutak 400 az 420.
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
PepponeCZ
Příspěvky: 13
Registrován: 25 kvě 2017, 13:51
Bydliště: P5

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od PepponeCZ »

Super, díky za rady.

Budu se držet 118kw, i když tedy je to stejně víc asi o 30Nm než je certifikovana převodovka, ale tak snad to dá.
Mám zatím najeto 62000 km.

Ještě jednou díky
P.
Insignia 2015, 2.0 CDTI 96kw -> Čip 115kw, 371Nm
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

Tiež som mal "omylom" 96kW. Bolo to bohužiaľ trápenie, "omylom" som investoval namiesto do koníkov do lepšej farby a kombíku. Zaujímal som sa o chip - väčšinou všetci 2.0CDTI ladia niekde na 192k (bez ohľadu na to, či je to DT, DTJ, DTH).
Po prečítaní pár článkov o R32 u Astier a skúsenosti z môjho okolia som to vzdal. Takže opatrne na to.
PepponeCZ
Příspěvky: 13
Registrován: 25 kvě 2017, 13:51
Bydliště: P5

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od PepponeCZ »

Sunman píše:Tiež som mal "omylom" 96kW. Bolo to bohužiaľ trápenie, "omylom" som investoval namiesto do koníkov do lepšej farby a kombíku. Zaujímal som sa o chip - väčšinou všetci 2.0CDTI ladia niekde na 192k (bez ohľadu na to, či je to DT, DTJ, DTH).
Po prečítaní pár článkov o R32 u Astier a skúsenosti z môjho okolia som to vzdal. Takže opatrne na to.
No těch 192 je fakt nesmysl. Já myslím, ze když se to údělá v rámci možnosti, tak se zas není čeho bát.
Já teď uvazuju max o 115kw (asi ještě min). Těch 5500kc není moc, tak mi nebude vadit když to bude jen o trochu.

Byl jsem zvyklej z Vectry při 120hp ( jela až 240!) na trochu lepší jízdu, tak bude kazdej koník dobrej. :)
Nakonec 215 to jede i teď a na dálnici 160 ani nepoznas ze jedes, takže je to stejne rozmachanost :D

P.
Insignia 2015, 2.0 CDTI 96kw -> Čip 115kw, 371Nm
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

hm, tak to som mal v tej mojej asi 130 mulíc namiesto koní. Na D1 v stúpaniach akcelerácia na 5-ku pri 130kmh = 0. Plný plyn, otáčky konštante povedzme na 3500 a hotovka.
Pokiaľ si spokojný ako píšeš tak by som ani do chipu nešiel. Pre mňa to bolo čisté trápenie. Naložila mi to kdejaká Fiatka 500 - bez srandy. Na dovezenie sa do práce 25km a v meste to bolo v pohode ale dlhé trasy tragédia.
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Tuning a styling“