Možno je to tím,že VW neplnil deklarované normy Euro5,i ked vozidlo bolo schválené a typyzované ako Euro5.jgoldman píše:Pánové,
když si to tak pročítám tak mám pocit, že Miki a já máme asi stejnou sérii . To si měl ovšem Opel řešit a ne přijít o stálé zákazníky. Kdyby to nebyla taková šitovka a Opel se osvědčil tak bych klidně dál kupoval taky další auta do firmy. Takhle však Opel přišel jak o stálého zákazníka tak o stálý dlouhodobý servis. To ovšem pánové od Oplu zřejmě nechápou a zřejmě chtějí člověka po česku jen nasrat. S chipem mě dnes moc mrzí že jsem ho tu doporučoval a jsem stejného názoru jako Miki. Dnes bych ho taky nedával a taky jsem chip nakonec vyndal. Dnes vidím že Opel je s motorama za konkurencí minimálně o krok a to nebudu přehánět. Auto v automatu s origo SW prostě nejede ani náhodou jako například Superb nebo tolik podceńovaný Peugeot. Jo a A7 se opravdu s Insignií nedá srovnat .
INSIGNIA - CHIPTUNING
Moderátor: Moderátoři
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
- Reklama
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Tak som nedávno zistil,že mám zo sacieho modulu vybrakované vírivé klapky a tak zrejme i upravený softver. Písal som do BRS ohladne tuningu,žial odpoved bola taká,že upravuju len softver daný výrobcom. Takže sa na chip asi vykašlem,dávat dalších 500 € za opravu,aby som to mohol chipnut ozaj nebudem. Dalším uznávaným tunerom zameraným na Opel je EDS Motosport.
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Já teď plánuju 14.7. jet sem https://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning ... cdti-96kw/
Nemáte náhodou někdo zkušenost?
Koukal jsem, že dělají i ten s atestem do TP, ale tam se mi zdá malej nárůst.
Mám 96kw a chci se držet okolo 120kw. Koukal jsem ze větší výkony maji v originálu větší spojku, jiná turba a pak i poloosy, tak to nechci přeháňet ať to něco vydrží.
Dam pak vědět jak to šlo.
P.
Nemáte náhodou někdo zkušenost?
Koukal jsem, že dělají i ten s atestem do TP, ale tam se mi zdá malej nárůst.
Mám 96kw a chci se držet okolo 120kw. Koukal jsem ze větší výkony maji v originálu větší spojku, jiná turba a pak i poloosy, tak to nechci přeháňet ať to něco vydrží.
Dam pak vědět jak to šlo.
P.
Insignia 2015, 2.0 CDTI 96kw -> Čip 115kw, 371Nm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
a vraj tiež prevodovku 320Nm.
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Ano, naftové motory od 103kW výš už mají manuální převodovky F40WR pro přenos vyššího točivého momentu. Při zvyšování výkonu by na to měl být brán zřetel.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Presne. Na motor o 96kw se dela chip na 118kw max, u vyssich verzi pak od 132 do 140kw a kroutak 400 az 420.
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Super, díky za rady.
Budu se držet 118kw, i když tedy je to stejně víc asi o 30Nm než je certifikovana převodovka, ale tak snad to dá.
Mám zatím najeto 62000 km.
Ještě jednou díky
P.
Budu se držet 118kw, i když tedy je to stejně víc asi o 30Nm než je certifikovana převodovka, ale tak snad to dá.
Mám zatím najeto 62000 km.
Ještě jednou díky
P.
Insignia 2015, 2.0 CDTI 96kw -> Čip 115kw, 371Nm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Tiež som mal "omylom" 96kW. Bolo to bohužiaľ trápenie, "omylom" som investoval namiesto do koníkov do lepšej farby a kombíku. Zaujímal som sa o chip - väčšinou všetci 2.0CDTI ladia niekde na 192k (bez ohľadu na to, či je to DT, DTJ, DTH).
Po prečítaní pár článkov o R32 u Astier a skúsenosti z môjho okolia som to vzdal. Takže opatrne na to.
Po prečítaní pár článkov o R32 u Astier a skúsenosti z môjho okolia som to vzdal. Takže opatrne na to.
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
No těch 192 je fakt nesmysl. Já myslím, ze když se to údělá v rámci možnosti, tak se zas není čeho bát.Sunman píše:Tiež som mal "omylom" 96kW. Bolo to bohužiaľ trápenie, "omylom" som investoval namiesto do koníkov do lepšej farby a kombíku. Zaujímal som sa o chip - väčšinou všetci 2.0CDTI ladia niekde na 192k (bez ohľadu na to, či je to DT, DTJ, DTH).
Po prečítaní pár článkov o R32 u Astier a skúsenosti z môjho okolia som to vzdal. Takže opatrne na to.
Já teď uvazuju max o 115kw (asi ještě min). Těch 5500kc není moc, tak mi nebude vadit když to bude jen o trochu.
Byl jsem zvyklej z Vectry při 120hp ( jela až 240!) na trochu lepší jízdu, tak bude kazdej koník dobrej.
Nakonec 215 to jede i teď a na dálnici 160 ani nepoznas ze jedes, takže je to stejne rozmachanost
P.
Insignia 2015, 2.0 CDTI 96kw -> Čip 115kw, 371Nm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
hm, tak to som mal v tej mojej asi 130 mulíc namiesto koní. Na D1 v stúpaniach akcelerácia na 5-ku pri 130kmh = 0. Plný plyn, otáčky konštante povedzme na 3500 a hotovka.
Pokiaľ si spokojný ako píšeš tak by som ani do chipu nešiel. Pre mňa to bolo čisté trápenie. Naložila mi to kdejaká Fiatka 500 - bez srandy. Na dovezenie sa do práce 25km a v meste to bolo v pohode ale dlhé trasy tragédia.
Pokiaľ si spokojný ako píšeš tak by som ani do chipu nešiel. Pre mňa to bolo čisté trápenie. Naložila mi to kdejaká Fiatka 500 - bez srandy. Na dovezenie sa do práce 25km a v meste to bolo v pohode ale dlhé trasy tragédia.