Ano, měl jsem možnost jezdit s Fabií 3, rv 2015, 1,2 TSI verze 81kW, 16V rozvody. Je to také přímý vstřik. Motor byl od nájezdu 0 - 25 000 km naprosto perfektní. Žádný nestabilní chod cukání apod. Jediný mínus u toho motoru byl pocitový, motor nemá absolutně žádný brzdný účinek, jako by pod kapotou při podřazení nebylo vůbec nic a při rozjezdech, než se napumpovalo turbo, tak to nejelo, musí se to víc roztočit pro rychlejší rozjezd. Jestli cukající motor považuje Opel za normální, tak se řadí ke korejským automobilkám, které mají v podmínkách záruky, že nepravidelných chod motoru není na závadu.
K tématu... mám najeto 8 522 km, poslední 5 nádrží (2500) jen Verva. Kovové zvuky nejsou. Drobné cukání pocitově ano, ale jen v zátěži do kopců na dálnici a s plně obsazeným autem (viz ta výkonová křivka z brzdy co se tu objevuje). Propad výkonu na několik sekund jsem neměl nikdy. Kdyby to takhle zůstalo dá se na to zvyknout, ale už bych si to dobrovolně nikdy nepořídil
![Zmatený :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)