Stránka 236 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 26 dub 2017, 16:20
od Mike
Ano, měl jsem možnost jezdit s Fabií 3, rv 2015, 1,2 TSI verze 81kW, 16V rozvody. Je to také přímý vstřik. Motor byl od nájezdu 0 - 25 000 km naprosto perfektní. Žádný nestabilní chod cukání apod. Jediný mínus u toho motoru byl pocitový, motor nemá absolutně žádný brzdný účinek, jako by pod kapotou při podřazení nebylo vůbec nic a při rozjezdech, než se napumpovalo turbo, tak to nejelo, musí se to víc roztočit pro rychlejší rozjezd. Jestli cukající motor považuje Opel za normální, tak se řadí ke korejským automobilkám, které mají v podmínkách záruky, že nepravidelných chod motoru není na závadu.

K tématu... mám najeto 8 522 km, poslední 5 nádrží (2500) jen Verva. Kovové zvuky nejsou. Drobné cukání pocitově ano, ale jen v zátěži do kopců na dálnici a s plně obsazeným autem (viz ta výkonová křivka z brzdy co se tu objevuje). Propad výkonu na několik sekund jsem neměl nikdy. Kdyby to takhle zůstalo dá se na to zvyknout, ale už bych si to dobrovolně nikdy nepořídil :?

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 26 dub 2017, 16:27
od mattonecz
Ale opet do toho musis lit Vervu za +3kc/litr jen aby se to chovalo jakz takz normalne.
A stejne se to normalne ani nechova.
Vem si kdyby to jelo uplne normalne na 95ku, tak na vervu to pojede jen lepe.
A ne aby si lil vervu aby to jelo apson na 70%... :|

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 26 dub 2017, 16:59
od Ondráš1985
Treba Seat Leon Cupra 2.0Tsi 206kw ( nebo kolik to ted ma kw ) ma predepsano od vyrobce natural 98 nebo vyssi, a motor dlouhodobe nema sebemensi problem s N95, zadne byt jen drobne cukani se nekonaji. Ze casem zere nebo muze zrat olej je uz jina pisnicka.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 26 dub 2017, 17:02
od mattonecz
1.6T Opel ma taky predepsanou 98 ale smi se davat i 95.
Ja mit auto 200ps a vic tak tam s radosti dam 98.
S radosti dam 98 i do tohoto kdyz to bude ke zlepseni a ne nutnost aby to vubec jelo :lol:

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 26 dub 2017, 17:07
od Ondráš1985
Celkem by me zajimalo jak to do budoucna zahybe s cenami ojetych Aster K s 1.4Turbo, kdyz ty motory budou fakt odchazet a bude ten problem verejne znamy... :|

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 26 dub 2017, 17:15
od mattonecz
Uz ted sou pekne levny. Myslim ze to nebude mit umernou hodnotu stari a radsi to necham pritelkyni nebo mame.. (za ty 4 roky)

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 26 dub 2017, 17:23
od Ondráš1985
Je to fakt skoda, Astra K se Opelu opravdu povedla, co se vzhledu tyce, je to pro me nejhezci auto ve tride...
Zajimalo by me, jestli se ten problem s trhanim tyka opravdu vsech 1.4T nebo treba jen 40% ..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 26 dub 2017, 20:21
od _maty_
Ondráš1985 píše:1.8Tsi a 2.0 Tsi zase zerou olej :) U Bmw nektery ty motory taky nejsou uplne bez chyb.. Takze ja bych sel cestou zbyvajicich atmosfer na trhu, dokud jeste nejake jsou.
Moje rec, za tri roky prodam svoji hondu za vic nez jsem koupil :-P 8-)

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 26 dub 2017, 20:27
od Peto
mattonecz píše:Btw ten propad okolo 3700 sem zažil mockrát, hlavně na 5-6 to pak auto přestane jet i několik sekund
Ale aj tak po načipovaní vyzeráju tie krivky na grafe hladšie. Aspon trošku rovnejšie to vyzera ako hladší preiebeh. Možno aj po načipovaní by to nohlo ist lepšie. Hlavne keby pred čipovaním sa ten problém s trhaním riešil z firmov kde sa bude čipovat či by oni nedokázali upravov riadiacej jednotky neco poriešit aby to netrhalo.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 26 dub 2017, 20:29
od Peto
Ondráš1985 píše:Cinda : Jak tu uz nekdo psal tak zcela jiste jsou v soucasne dobe turbomotory, ktere necukaji, napr od Fordu, vetsina koncernovych motoru atd. Novou Insignii s 1.5Turbo bych rozhodne minimalne prvni rok, dva pustil z hlavy... Do naftaka uz bych v dnesni dobe nesel, takze toho moc nezbyva..
Moj kolega z prace má Golfa 1,2 TSI a žiadný problém z trhaním.