Stránka 244 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 01 kvě 2017, 11:09
od Ondráš1985
Zase na druhou stranku motoru a celemu autu jiste neprospeje, kdyz se s nim bude jezdit jak s "cizim" :D

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 01 kvě 2017, 16:08
od sladas opc
Luckiller píše:
sladas opc píše:Co je tohle za reseni ze si budu kurvit motor a zachazet s nim jak .....tohle proste nechapu..
No jasně... lidi co si jezdí dejmetomu do 3000 max, si můžou rovnou koupit nákupní tašku.. Nevidím důvod proč bych měl ničit motor tím, že využívám často celé efektivní spektrum otáček, na které je motor stavěný...
Tak ty si v puvodnim prispevku napsal ze tvym stylem zachazenim by si mel motor co nejdrive "pohrbit"..ja nevim je to kazdeho vec jak se k tomu chova..kazdej ma jinej styl jezdeni a zachazeni,ale timhle se problem co ma astra nevyresi..chapu ze treba toho chces docilit treba na zaruku a vymenu,ale neni to asi nejlepsi reseni..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 01 kvě 2017, 20:18
od sladas opc
dalsi nesmysl co je jezdit s autem nad 3000otacek ci vice jen proto aby auto necukalo...ten motor musi zvladnout i jine jizdni rezimy..nerikam ze nejaky podtaceni atd ale treba 3000otacek na 6stupen znamena rychlost nekde okolo cca 120kmh..takze dodrzovat treba 90kmh by jako bylo nemozne..je to vse blbost a navic nikde ani neni psano nic o tom ze by se muselo..je pravda ze ve vyssich otackach motor funguje asi dobre ale tohle neni bohuzel reseni...

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 01 kvě 2017, 21:07
od Reco-tem
Uz samotna volovina je jazdit s turbom ako s atmosferou. Tym sa straca absolutny zmysel turba, ak to clovek musi tocit. To turbo tam je prave na to, aby to clovek nemusel vytacat do vysin, aby dosiahol nejaky vykon. Neznamena to, ze mat 1500 ot dat podlahu a cakat co to spravi, ale nad 2000 to musi fungovat ako nic - aspon teda u takmer vsetkych to funguje, vyhovarat sa na podtacanie, ak motor nie je v rezime pod 1800ot, je scestne.
Dnes som skusal s-cross 1.4 booster jet. ani nie plny pedal a auto slo aj z nizkych otacok vyborne, bez zavahania, bez trhania a bez nejakych vyhovoriek okolo. Jednoducho opel ma problem, pokaslal to (stane sa), pristup je otrasny (to uz je velky problem) a riesenie v nedohladne.
Som rad, ze som astru aj vdaka tomuto foru (uz nieklkykrat sa opakujem, ale tak pripominat treba) nakoniec nekupil.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 01 kvě 2017, 21:16
od mattonecz
Je to tak. Je to vidět i u Astry, když motor funguje, tak na dálnici na 6ku klidně z 2tis otáček vystřelí pěkně rychle. Jindy holt neche ani z 3tis na 5ku..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 01 kvě 2017, 21:42
od sladas opc
A pokud je motor plny karbonu uz pri takto malo najetych km tak je neco hodne spatne..karbon se tvori zrejme ze spatneho ci nedokonaleho spalovani..problem si myslim ze bude v zapalovani at uz treba svicky ci neco jineho.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 00:04
od Peto
sladas opc píše:A pokud je motor plny karbonu uz pri takto malo najetych km tak je neco hodne spatne..karbon se tvori zrejme ze spatneho ci nedokonaleho spalovani..problem si myslim ze bude v zapalovani at uz treba svicky ci neco jineho.
Suhlasim... Určite daco pokašlali konštruktery tohto rotora. Určite to neje len o aditívach a 100 okt. benzíne. Z týmto len zmiernujeme následky nejakej výrobnej vady už či softwarovej alebo konštrukčnej. Tak isto to bude tým novým olejom Detox 1 gen. 2. tiež tým olejom len budeme zmiernovat a eliminovat následky tej výrobnej chyby čo nejaky inžiniery nedotiahli do finále,kedže je známe že len Opel má problém z maloobjemovýmy turbo-motormy.
Ešte by ma zaojímalo ako je na tom ten 1,0 litrova verzia??? Ide v pohode? Nikto nevie niečo o nich?

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 07:15
od Petr25
mattonecz :

Ahoj. Dlouho jsem zde nebyl. Jak jsi na tom? Auto doma nebo v servisu?

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 09:02
od Cinda
Již několik stránek zde čtu o tom, jak se ničí motor protože vlastně všichni podtáčíme, že je nutné tento motor točit až 6000ot/min a podobně. Tato diskuse se mi zdá docela mimo mísu. Mám k tomu hned minimálně dvě poznámky:

1. Konstruktér auta namontoval do našich miláčků jistý asistent řazení. On (ten asistent) sám nejlépe ví, jak se má řadit. Jistě jej naprogramoval šikovný programátor z Indie (tam jsou přece ti nejšikovnější) dle požadavků konstruktéra motorů..Programátor smíchal dohromady kroutící moment motoru, rychlost auta, aktuální zařazenou rychlost, sklon auta a jiné fyzikální veličiny a v našem zorném poli rozsvěcí malé šipečky nahoru a dolů tak, jak mu algoritmus velí. Ve výsledku nám hloupým řidičům napovídá jak máme my tupci řadit. Sám jsem si projel asi 50km trasu přesně dle indikátoru řazení. Indikátor udržoval můj motor v oblasti otáček 1500-2000 ot/min.
2. V podobných autech, ale těch šťastnějších kolegů je zabudovaná automatická převodovka. Tato auta údajně ani neškubou a ani se u nich neprojevuje LSPI. Je pravdou, že automat řadí dle stejného algoritmu jako u manuálu indikátor řazení. Takže dle našich některých kolegů automat soustavně podtáčí motor!.
A teď babo raď!
pozn.: Občas jezdím s benzínovou škodovkou s DSGčkem. Automat se chová naprosto identicky jako indikátor v našich autech.
Než mě začnete kamenovat, zkuste si ještě jednou přečíst můj příspěvek.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 09:29
od Petr25
Souhlasím.
S Golfem 1,2TSI, se kterým občas jezdím taky jezdím v nízkých otáčkách. A úplně bez problému.
S Astrou pokud nechci vyloženě předjíždět, tak nevidím důvod ten motor vytáčet. Po rovince v poklidu jedu 90 a točím 2000. LSPI se ale projevuje právě když podřadím a chci předjet a začnu to točit.