Stránka 245 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 09:32
od mattonecz
No ma ta jejich vytaceci trochu trhlinu, ze to cuka klidne pri 3400 nebo 3800 ot :lol:

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 09:49
od Luckiller
Reco-tem píše:Uz samotna volovina je jazdit s turbom ako s atmosferou. Tym sa straca absolutny zmysel turba, ak to clovek musi tocit. To turbo tam je prave na to, aby to clovek nemusel vytacat do vysin, aby dosiahol nejaky vykon. Neznamena to, ze mat 1500 ot dat podlahu a cakat co to spravi, ale nad 2000 to musi fungovat ako nic - aspon teda u takmer vsetkych to funguje, vyhovarat sa na podtacanie, ak motor nie je v rezime pod 1800ot, je scestne.
Dnes som skusal s-cross 1.4 booster jet. ani nie plny pedal a auto slo aj z nizkych otacok vyborne, bez zavahania, bez trhania a bez nejakych vyhovoriek okolo. Jednoducho opel ma problem, pokaslal to (stane sa), pristup je otrasny (to uz je velky problem) a riesenie v nedohladne.
Som rad, ze som astru aj vdaka tomuto foru (uz nieklkykrat sa opakujem, ale tak pripominat treba) nakoniec nekupil.

Dle tvé logiky by neměli např. testeři aut využívat plný efektivní spektrum otáček (když měří časy).. Si zkus dát drag 0-180 treba a schválně za kdy na tuto rychlost dosáhneš. Jestli dle tvé logiky ( v nižších otáčkách - díky turbu náhon max nm) nebo při vytáčení do max výkonu.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 09:55
od Andrej
I samotný OPEL dává tipy, jak ušetřit palivo - jeden ze zákl. tipů je včas přeřazovat na vyšší stupeň!!
Viz :
https://www.youtube.com/watch?v=ZGfJ1xXKmYg

..tuším, že je to psáno i v manuálu k Astře.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 09:58
od mattonecz
Nevim proc to resite furt dokola. To auto ma jet bez problemu urcite od 1800 do 6500 ot. Cokoliv jinyho je chyba auta ne ridice

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 10:20
od Reco-tem
Luckiller píše: Dle tvé logiky by neměli např. testeři aut využívat plný efektivní spektrum otáček (když měří časy).. Si zkus dát drag 0-180 treba a schválně za kdy na tuto rychlost dosáhneš. Jestli dle tvé logiky ( v nižších otáčkách - díky turbu náhon max nm) nebo při vytáčení do max výkonu.
Moja logika je v poriadku.
Ono v beznej premavke potrebujes zrychlit z 0 na 180 Kolkokrat denne/ mesacne/ rocne?
Vyrobca udava, ze krutiaci moment je dostupny uz pod 2000 ot/ to znamena, ze auto ma silu zrychlit pri nizsich otackach. S turbom sa jazdi inak ako s atmosferou. Ked to do otacok vyzenies, urcite tomu neublizis, ak to ale nespravis turbo sa stara o to, aby auto malo dynamiku rovnako. A to je zmysel malych turbomotorov - aby si nepotreboval velky objem.
Ak to nefunguje spravne a auto nejazdi hlboko pod 2000, nema dochadzat k obmedzeniu vykonu, trhaniu, klepaniu. S "podtacanim" to nema nic spolocne a je to jednoducho domrdany motor.

TDI ked mas DSG jazdi pri nizkej zatazi skoro pri 1100-1200 ot. Ak ides predbiehat, podradi si, ale nikdy nepodradi tak, aby si tam mal pomaly 3-4k a "vyuzivalo" vyssi vykon. Inak to mi uz pride ako podtacanie, pri rezime Sport to drzi okolo tych +/-1700 pri konstatnej jazde.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 10:35
od mattonecz
pod 1500 ot. je to zahul pro dvouhmotu, ale to je jim asi jedno, vymena stoji 25K tak at lidi platej, ze :)

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 10:51
od yggdrasilsk
Pani navrhujem pockat na olej. Opel v tom buletine sam priznal lspi a stratu vykonu. Ak to olej neporiesi bude sa dat opriet o nieco dalsie... make sense? :mrgreen:

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 10:54
od mattonecz
Hlavni je tu udelat 50 novych stranek tydne se furt o tom samem.. ;)

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 16:50
od mattonecz
Tady je zminka o cukani Insignie 1.5T vc. zminky o cukani 1.4T
http://old.vybermiauto.cz/autoblok/clan ... gine_10671

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 kvě 2017, 18:08
od jardaastra
Ok takže tím pádem Opel pohřbil motory 1,4 a 1,5 .
Kdo chce Opel max. 1,6 benzin a 1,6 nafta bez problémů .
Teď o víkendu LSPI + propad výkonu samožřejmě jak to nejvíc potřebujete při předjíždění.
A nej bylo 3000 ot/min na 4. rychlost a auto se nemělo k žádnému zrychlování otáčkoměr pořád stal.


Jak píše mattonecz test novinářů :
Ještě jednoho jsem si během prvního svezení s kolegou všiml. Stejně jako staré motory 1.4 Trubo i nová jedna-pětka při plném sešlápnutí plynu nenabídla plynulou akceleraci. Místo toho občas lehce škubla, jako by jí na milisekundu došla síla. Jde o drobnost, kterou poznáte jen pokud se na ni budete soustředit, ale je tam. Stejně jako dřív.