Stránka 253 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 07 kvě 2017, 22:23
od morgoth
Peto píše: Ale dal si mi aj tak chrobáka do hlavy. Ako sa može vznietit sam benzím ked tam žiadny benzín neje?
To není tak docela pravda. Ke vstřiku paliva u většiny režimů motoru dochází během sání/stlačování směsi (přechod paliva do plynného skupenství zároveň slouží k ochlazování).

Co přesně LSPI způsobuje se neví. Četl jsem, že jedna z variant je že zapálení způsobí smíchané částečky paliva a oleje a že složení oleje může četnost LSPI omezit.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 07 kvě 2017, 22:44
od Peto
mattonecz píše:Pri LSPI hori asi olej a ne benzin
Odkial by sa ako ten olej mal dostat do spalovaceho priestoru? Keby že olej tak by sa to prejavilo aj na spotrebe oleja mislím si. Ja žiadný ubytok oleja nevidím.
Museli by byt zničené alebo poškodene piestné kružky,alebo vložky aby sa nejakým spôsobom dostal olej nad piest do spalovaceho priestoru hlavy válcov. A teplota na vznietenie oleja vieš aká je vysoká?
Noo je to nemyslitelne.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 kvě 2017, 09:45
od mattonecz
Péťo vidím že si geniální inženýr a na vše máš odpověď, tak jim prosím tě poraď v opelu a bude

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 kvě 2017, 10:16
od sladas opc
blesk píše:
sladas opc píše:Bohuzel jsem nemel mobil u sebe abych nafotil..no kazdopadne svicky byly cerne coz si myslim ze je asi spatne protoze vzdy jsem videl svicky spise cihlove zabarvene..jinak ty densa by mohli byt dobry zkusim se na ne podivat
Cislo 3 a 4?
http://aa.bosch.cz/download/formule/plakat-2009-01.pdf
Svicky vypadaly presne jak obrazek 3..text k 3 taky mluvi za vse..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 kvě 2017, 14:30
od jardaastra
Krásnou recenzi co sem našel na netu:


Dobrý den,
dovolím si přidat hodnocení motoru 1.4 benzin u Opel Astra K ST (2016) po půl roce užívání. Máme najeto cca 3000 km a motor při akceleraci při 2 a 3 rychlostním stupni má propady ve výkonnosti. Zrychlení se neděje lineárně, ale se znatelnými mini propady, kdy motor opravdu zabírá a nezabírá. Byl jsem to samozřejmě řešit. Výrobce/distributor Opel již tento problém u motoru 1.4 benzin registrují a doporučují občas natankovat 98 s vyšším oktanovým číslem, nikoliv 95. Fakt je takový, že nám vzrostla spotřeba cca o 0,7l na 100 km a benzin 98 samozřejmě více stojí. Toto vám při prodeji vozu ovšem nikdo neřekne, že jo. Ono by to do jisté míry ovlivnilo mé rozhodování při koupi Astry, minimálně při výběru typu motoru bych teď volil benzin 1.0, byť je slabší a pro verzi „Combi“ asi ne úplně ideál. Vyvstává tedy dotaz, jak se bude tento motor chovat třeba po 50000 km? Doporučuji se při koupi Astry s touto motorizací 1.4 benzin zeptat na detaily k tomuto problému.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 kvě 2017, 15:24
od sladas opc
Uz se to tu resilo mnohokrat a i ja rikam me benzin s vyssim oktanem nepomohl,zkousel jsem jednu nadrz..ted mam aditiva millers na dalsi nadrzi zkusim..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 kvě 2017, 18:28
od Peto
mattonecz píše:Péťo vidím že si geniální inženýr a na vše máš odpověď, tak jim prosím tě poraď v opelu a bude
Mattonecz nesom inženýr len premíšlam spájam fakta a triedim logiku od nelogiky.
Trochu sa v motoroch vyznám kedže som vyučený automechanik ale neživím sa touto profesiou. Bohužial ked som končil školu asi v 1986 roku tak vtedy boli Turbo motory v plienkách prípadne boli turba ale v dieslových motoroch. Nehovorím o elektronike aka je teraz v autách. Tak mi prepáč že sa tak snažím niečo vymisliet aby nam všetky pomohlo :) Musíme dat hlavy spolu a pomáhat si čo dalej v tej veci robit. :roll:
Už ma napadla aj taka vec,kebyže sa ten problém nevýriešil.
Počuvaj čo ty na to povieš:
Bud to auto v záruke ešte predat,lebo nevieme čo nas čaká ked auto bude mat viactisíc km a bude po záruke. Ked sa rosype motor tak ako tebe tak to budem musiet zacvakat za vlastne prachy.
A dostal som ešte taky nápad:
Ked bude po záruke zohnat sacie potrubie z 1,4l turba z Astry-J. U Ječka sú vstreky v sacom potrubí a urobit prerabku aby sa tie priame vstreky čo su v hlave eletricky odpojili a zapojili vstreky čobudu v sacom potrubí. Možno by sa problém poriešil ked z Ječkom take problémy nesú.
Hovorím že je to len uvaha čo dalej. Otázne či sacie potrubie z Ječka bude pasovat k hlave válcov.
To by som sa musel poradit z nejakým odborníkom aj ked z oplu ale tak potajomky.
Ked sa to nebude dat spravit tak už ostáva len predat auto a nerikovat kolko km vydrží než odíde motor. Len to bude vekla strata penazí. Auta prvé 5-rokov najviac strácajú na cene.
Noo a tvoj motor Mattonecz je ako na tom v servise???

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 kvě 2017, 18:34
od mattonecz
Já budu zítra volat se servisem tak dám vědět. Chci zjistit jaký přesně olej tam dají a jestli ty písty sou třeba nějaké jiné nebo stejné co tam byly.
Co se týče toho LSPI, bylo tu několik článků a tam se psalo o tom, že právě ten olej se může vzněcovat, neni to můj výmysl.

Prodat to je asi nejlepší volba, ale musíš si spočítat jak moc by si tratil..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 kvě 2017, 18:53
od sladas opc
pro primovstrikove motory by se mel pouzivat olej bez obsahu siry coz bohuzel dexos2 a plno dalsich nesplnuje..uvidme co prinese olej novej.ale kazdeho (mechanika)ktereho jsem se ptal tak na oleji hodne zalezi a muze to byt tim..viz treba sellenia a fiat a ted i japonci maji nejaky olej 0w20 ktery davaji do svych primovstriku..

prodat si myslim ze je blbost,je to zkratka nove auto a ono to proste trva nez se vse doladi,tyhle problemy ma temer kazda automobilka..ikdyz to neni prijemne

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 kvě 2017, 18:58
od Mirďa
S tímto problémem u přímovstřikových motorů se potýkají asi všechny automobilky, takže prodejem a koupí jiné značky skočíte z bláta do louže :| , stačí jen pročíst pár fór. Řěšením je koupit si elektrokolo :)