trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
pokiaľ 1,6T tak si priprav ďalších cca 700 éčiek na Ficovú daň
Fico nemá rád silné autá....
Fico nemá rád silné autá....
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
To mas pravdu (a este miluje naftu - znizil im dan (resp on to tak nazval, v skutocnosti ju zvysil na benzin - burzoazne palivo)) a len tak pre zaujimavost, kupil som si SvetMotoru, mali tam recenziu jazdenky Zafiry a Marek Obornik tam pise, ze priamovstrekovy 1.6T, nazyvany aj SIDI (existoval aj nepriamovstrek 1.6T pre CNG) mal prve roky problemy s klepanim a vyriesil to sw a ine sviecky.
Re: trhnutie pri akceleracii
To vazne bude jediny bezchybny motor trojvalec 1.0 TURBO?
naftu nechcem.
naftu nechcem.
Opel Astra K ST, 1.4 benzin, 92kW, vyrobene 07/2017, vybava Innovation + Zimna sada 1 + Odhlucnovacia sada
Re: trhnutie pri akceleracii
Asi tak už som tu spomínal skusit sviečky iné niekde som čital že na LSPI su dobre nízkoteplotné.blesk píše:To mas pravdu (a este miluje naftu - znizil im dan (resp on to tak nazval, v skutocnosti ju zvysil na benzin - burzoazne palivo)) a len tak pre zaujimavost, kupil som si SvetMotoru, mali tam recenziu jazdenky Zafiry a Marek Obornik tam pise, ze priamovstrekovy 1.6T, nazyvany aj SIDI (existoval aj nepriamovstrek 1.6T pre CNG) mal prve roky problemy s klepanim a vyriesil to sw a ine sviecky.
Samozrejme aj zo softom sa určite da daco robit ale tomu už zase ja nerozumiem.
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Re: trhnutie pri akceleracii
1.6T je OKCrazyPlum píše:To vazne bude jediny bezchybny motor trojvalec 1.0 TURBO?
naftu nechcem.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
A myslim, ze od MY17.5 je ok i 1.4T...
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
Od 23. 5. 2017 máme 1.4T, objednáno 3. 3. 2017. Budu Vám referovat, jakmile bude nějaký nájezd
Re: trhnutie pri akceleracii
Ja mam 1.4 T modelový rok 2017, auto cukalo už po pár sto km od prevzatia automobilu a robí to stále.
Nie je to často ale pár krát do mesiaca pri max akcelerácii sa to objaví hlavne pri 2500-3500 ot/min.
Rovnako pár krát nastal výpadok výkonu okolo 3500 ot/min po diaľnici keď som naplno stlačil plyn a chcel ďalej akcelerovať.
Medzi 1800 - 2500 ot/min jazdí plynule a viac menej bezprobémovo. Využívam pásmo otáčok 1800 - 5000.
Ešte som si všimol aspoň u mňa jav, že pri akcelerácii na cca 3000 až 3500ot/min a následnom ubratí plynu autu pomalšie klesajú otáčky a po dosiahnutí - klesnutí na 2500ot/min je brzdenie motorom viac citeľné ako v oblasti okolo 3000ot/min.
Inak spotreba je výborná aspoň u mňa, mám kombinovanú spotrebu 5l/100km podľa počítača za tento mesiac, celkovo realita je u mňa o 0,5 l vyššia keď to prepočitam po dotankovaniach.
Mesto je u mňa zastúpené minimálne, tak 5%, ináč jazdím len okresky a príležitostne diaľnice tak 15%, asi 80% sú okresky, všetko min 20km a viac počas jednej jazdy.
Tankujem 95, po natankovaní 100oktánového je chod motora lepší aspon subjektívne a auto necuká, prípadne len jemne a len veľmi ojedinele.
Najazdených 10 000km.
Nie je to často ale pár krát do mesiaca pri max akcelerácii sa to objaví hlavne pri 2500-3500 ot/min.
Rovnako pár krát nastal výpadok výkonu okolo 3500 ot/min po diaľnici keď som naplno stlačil plyn a chcel ďalej akcelerovať.
Medzi 1800 - 2500 ot/min jazdí plynule a viac menej bezprobémovo. Využívam pásmo otáčok 1800 - 5000.
Ešte som si všimol aspoň u mňa jav, že pri akcelerácii na cca 3000 až 3500ot/min a následnom ubratí plynu autu pomalšie klesajú otáčky a po dosiahnutí - klesnutí na 2500ot/min je brzdenie motorom viac citeľné ako v oblasti okolo 3000ot/min.
Inak spotreba je výborná aspoň u mňa, mám kombinovanú spotrebu 5l/100km podľa počítača za tento mesiac, celkovo realita je u mňa o 0,5 l vyššia keď to prepočitam po dotankovaniach.
Mesto je u mňa zastúpené minimálne, tak 5%, ináč jazdím len okresky a príležitostne diaľnice tak 15%, asi 80% sú okresky, všetko min 20km a viac počas jednej jazdy.
Tankujem 95, po natankovaní 100oktánového je chod motora lepší aspon subjektívne a auto necuká, prípadne len jemne a len veľmi ojedinele.
Najazdených 10 000km.
Astra K 1.4T 92kw
Re: trhnutie pri akceleracii
Ten olej je az v MY17.5, takze taky potrebujes novy olej. Tim ze to mas relativne novy tak cim driv tim lip.
Jinak je jasny, ze jeste bude potreba bud sw aktualizace nebo ty svicky.
Ale mne auto uz neklepe. Zatim tedy. Najeto asi 500km s novym motorem.
Skubani tam je porad. Ale ne ztrata vykonu a klepani. S tim pocukavanim se da zit, je to jen pod plnym plynem.
Jinak je jasny, ze jeste bude potreba bud sw aktualizace nebo ty svicky.
Ale mne auto uz neklepe. Zatim tedy. Najeto asi 500km s novym motorem.
Skubani tam je porad. Ale ne ztrata vykonu a klepani. S tim pocukavanim se da zit, je to jen pod plnym plynem.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
Este doplnim, ze ten 1.6SIDI v AstreJ a Zafire ma predpisany N98. Neviem, ako je to v K?blesk píše:To mas pravdu (a este miluje naftu - znizil im dan (resp on to tak nazval, v skutocnosti ju zvysil na benzin - burzoazne palivo)) a len tak pre zaujimavost, kupil som si SvetMotoru, mali tam recenziu jazdenky Zafiry a Marek Obornik tam pise, ze priamovstrekovy 1.6T, nazyvany aj SIDI (existoval aj nepriamovstrek 1.6T pre CNG) mal prve roky problemy s klepanim a vyriesil to sw a ine sviecky.