Stránka 286 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 28 kvě 2017, 11:58
od shagg
Jak takové čištění od karbonu vlastně probíhá? Já bych si představoval kompletní rozborku, hrubé očištění, několikadenní marinování v nějaké chemii, a potom kartáčkem na zuby dílek po dílku očistit a takhle několikrát dokola a nakonec vyleštit a nakonzervovat. 8 hodin by nestačilo. Ale je mi jasné, že takhle to určitě nebylo a ani bych se nedivil, kdyby kartáček na zuby a další moje procedůry u moderního motoru někde napáchaly nějakou škodu. Tuší někdo postup?

PS: u mě stále bez cuku, tahá plynule. I s automatem je ten motor moc příjemnej a na předjíždění rozhodně má. Automat potom přináší pohodlí do městského provozu. Spotřeba podle počítače 6,9 polovina město, polovina okresky, dálnice skoro vůbec. Jezdí se na 95, tankuje se kdekoliv, aditiva nedolívám. Ale auto prakticky vždycky jede dost dlouho na to, aby se motor prohřál. Tohle prohřátí a vhodná volba převodu daná automatem je jediná péče, kterou můj motor má.

Nový olej zatím neřeším. Sviňsky to nechám otestovat vás ostatní a sám na výměnu půjdu až v termínu.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 28 kvě 2017, 12:28
od mattonecz
U mně byla komplet rozborka. A manuální čistění.
V kombinaci s novými písty, kroužky a ojnicemi.

trhnutie pri akceleracii

Napsal: 28 kvě 2017, 12:31
od jozuo
ja tam mam ten cistic vstrekov od millers... za 3 dni cca 300km, jemne trhnutia sa obcas objavia ale celkovo ide auto lepsie. skombinoval som s Evo 99 , pred tym 5 nadrzi Shell V Power Nitro Plus... uvidime co po odjazdeni celej nadrze... aktualna spotreba podla palubaku 5.3


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 28 kvě 2017, 15:14
od pelito
https://vybermiauto.cz/recenze/test-ope ... motorizace je to sice Insignia ale pre zaujimavost to sem davam

Ještě jednoho jsem si během prvního svezení s kolegou všiml. Stejně jako staré motory 1.4 Trubo i nová jedna-pětka při plném sešlápnutí plynu nenabídla plynulou akceleraci. Místo toho občas lehce škubla, jako by jí na milisekundu došla síla. Jde o drobnost, kterou poznáte jen pokud se na ni budete soustředit, ale je tam. Stejně jako dřív.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 28 kvě 2017, 21:32
od blesk
Ohledne dekarbonizace, toto je asi levnejsi metoda:
http://www.bg-care.cz/podpora/co-je-dekarbonizace/
Neni to zadny podfuk. Delaji to i v BMW Renocar Brno (delaji i servis Opel):
http://bmw.renocar.com/sluzby-a-servis/ ... zu--5.html
nebo nektere original servisy Subaru (Emil Frey) (test Sveta Motoru):
http://www.iob.cz/o-nas/napsali-o-nas/b ... zborky.php
http://www.iob.cz/docs/napsali-o-nas/sv ... n-2016.pdf

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 28 kvě 2017, 23:12
od Peto
jardaastra píše:Přesně tak už jedu 4 nádrž Shell V-Power Racing 100oktanu + vyměněn nový olej a auto jezdí super! Spotřeba 0,2-0,3 dole.
Supééér ojeb zákazníka.
Výrobca odporúča 95 a my máme tankovat 100 aby ten motor išiel O.K. ??
Kto nám nahradí rozdiel v cene 100 okt. benzínu? a ešte nejakých aditív k tomu?
Fakt som mal asi kúpit diesel.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 29 kvě 2017, 05:53
od Petr25
Taknkuji několikátou nádrž Maxxmotion 100. Včera na 5 převodový stupeň při asi 3000 ot. motor opět zacukal i s krásným kovovým zvukem. A to jsem plyn sešlápnul tak na 20%....

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 29 kvě 2017, 07:34
od palah
blesk píše:Ohledne dekarbonizace, toto je asi levnejsi metoda:
http://www.bg-care.cz/podpora/co-je-dekarbonizace/
Neni to zadny podfuk. Delaji to i v BMW Renocar Brno (delaji i servis Opel):
http://bmw.renocar.com/sluzby-a-servis/ ... zu--5.html
nebo nektere original servisy Subaru (Emil Frey) (test Sveta Motoru):
http://www.iob.cz/o-nas/napsali-o-nas/b ... zborky.php
http://www.iob.cz/docs/napsali-o-nas/sv ... n-2016.pdf
Kolko to asi zhruba stojí, vieme (len zo zvedavosti) ???

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 29 kvě 2017, 07:51
od norinco
Ahoj,
v brzké době jdu také na výměnu oleje. Chci se Vás zeptat na názor, je lepší nalít ten čistič od Millers před výměnou oleje (do starého) nebo po výměně?
Díky
Nor

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 29 kvě 2017, 09:06
od blesk
palah píše:...
Kolko to asi zhruba stojí, vieme (len zo zvedavosti) ???
Su tam aj ceny v tom IOB alebo v pdf.

napr:
Čištění palivového systému. Cena celé operace: 1 000 Kč. „Máme zkušenost, že kromě zlepšení stavu vstřikovačů takto odstraníme i karbon na místech a zásadně se zlepší komprese"
Naopak zbavit se karbonu je obvykle stejná práce jako dělat generálku motoru. I kdybyste nemuseli nic vyměnit, bude to drahé. Jen sada šroubů a těsnění, které jsou na jedno použití, vyjde u mnoha nových motorů na 30 000 Kč. Mnozí se tak snaží hledat pomoc v zázračné chemii.

Este citujem:
U zážehových motorů karbon ve spalovacích prostorech způsobuje detonační spalování – klepání, což má u moderních motorů obvykle za následek adaptaci na nižší předstih a snížení výkonu.
a to detonační spalování – klepání je vlastne LSPI