Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 15 bře 2021, 11:30
Ahoj.
Podařilo se mi vyfotit hezky umyté auta To není srovnání, chápu, jsou to generačně a karosářsky odlišná auta. To jen tak. Ale pokud bude někde šance a chytnu to, zkusím vyfotit dva liftbacky v reálu.
Moje je ta vlevo, tak dlouho jsem pokukoval po Insignii A, až jsme koupili rovnou B. Co se týče toho místa na sezení, tak to je fakt někde jinde, hlavně vzadu. To jsem zprvu nechápal. Mám ješte Astru J a ta má stejný problém jako Insa A, mám dlouhé nohy a za mnou zůstáva vzadu 11 cm. V Insignii B se usadím jak já chci a je tam 25 cm. Nám s rodinou stačí lift, jsme jen 3. Kufr je dostatečně velký ale je plytší, není tolik hluboký! Nevím jak u kombi. Diesel vůbec neodsuzuju, ale pro nás je zbytečný. To auto odlehčili. Máme benzín 1,5 T. Váha Astra J 1,4 T vs Insignia 1,5 T je podle TP 1437 kg vs 1472 kg. Délka 4,7 vs 4,95 m. Skutečnou váhu si ještě někde ověřím na živo. Spotřeba Insi B 1,5T je tak do 7 L běžná jízda. Má to 250 Nm. Není to raketa, ale taky to stačí. Jede to i 215 podle GPS. Takže to jen takové lehké shrnutí. Uvažoval jsem mezi Superbem III a Insou B. Výhoda Oplu je asi jeho neoblíbenost, protože nabídne v podstatě stejný komfort ale při ojetém autě levněji. Stála 430, superba jsem pod 500 nenašel. (srovnávám motory 1,5T s podobnou výbavou!!!) Ale pánové, jeden rozdíl tu bohužel pro Opel je. Škodovka je prostě tišší od kol a podvozku. To se Oplu nedaří, ani v Astře J vs Octavia III. Snad mě tu za to nerozcupujete, prosím zkuste si to nejdřív. Co se týče odhlučnění motoru, tak obě auta jsou na tom velmi dobře - paráda. Jinak bych Inse B nic nevytknul, snad jen, když bouchnete dveřma, je to takové no levnější a mizerná žlutá žárovka v kufru u prémiového vozu je děs, ale dá se pořešit. Vyzdvihl bych Android auto, netřeba vůbec kupovat navigaci, usb vzadu na tunelu, sedadla, ambientní osvětlené pásky ve dveřích a na palubě a automatické ledkové světla, z těch jsem nadšený. Podařilo se koupit benzín 10/2017, takže bez filtru pevných částic. U dalšího auta se už tomu nevyhnu, ale teď aspoň o jedno přemýšlení méně.
No a Insignii jsem stejně chtěl kvůli venkovnímu i vnitřnímu designu. S tím Supem to byla jen úvaha.
Tak ať budoucí majitelé dobře vyberou.
Podařilo se mi vyfotit hezky umyté auta To není srovnání, chápu, jsou to generačně a karosářsky odlišná auta. To jen tak. Ale pokud bude někde šance a chytnu to, zkusím vyfotit dva liftbacky v reálu.
Moje je ta vlevo, tak dlouho jsem pokukoval po Insignii A, až jsme koupili rovnou B. Co se týče toho místa na sezení, tak to je fakt někde jinde, hlavně vzadu. To jsem zprvu nechápal. Mám ješte Astru J a ta má stejný problém jako Insa A, mám dlouhé nohy a za mnou zůstáva vzadu 11 cm. V Insignii B se usadím jak já chci a je tam 25 cm. Nám s rodinou stačí lift, jsme jen 3. Kufr je dostatečně velký ale je plytší, není tolik hluboký! Nevím jak u kombi. Diesel vůbec neodsuzuju, ale pro nás je zbytečný. To auto odlehčili. Máme benzín 1,5 T. Váha Astra J 1,4 T vs Insignia 1,5 T je podle TP 1437 kg vs 1472 kg. Délka 4,7 vs 4,95 m. Skutečnou váhu si ještě někde ověřím na živo. Spotřeba Insi B 1,5T je tak do 7 L běžná jízda. Má to 250 Nm. Není to raketa, ale taky to stačí. Jede to i 215 podle GPS. Takže to jen takové lehké shrnutí. Uvažoval jsem mezi Superbem III a Insou B. Výhoda Oplu je asi jeho neoblíbenost, protože nabídne v podstatě stejný komfort ale při ojetém autě levněji. Stála 430, superba jsem pod 500 nenašel. (srovnávám motory 1,5T s podobnou výbavou!!!) Ale pánové, jeden rozdíl tu bohužel pro Opel je. Škodovka je prostě tišší od kol a podvozku. To se Oplu nedaří, ani v Astře J vs Octavia III. Snad mě tu za to nerozcupujete, prosím zkuste si to nejdřív. Co se týče odhlučnění motoru, tak obě auta jsou na tom velmi dobře - paráda. Jinak bych Inse B nic nevytknul, snad jen, když bouchnete dveřma, je to takové no levnější a mizerná žlutá žárovka v kufru u prémiového vozu je děs, ale dá se pořešit. Vyzdvihl bych Android auto, netřeba vůbec kupovat navigaci, usb vzadu na tunelu, sedadla, ambientní osvětlené pásky ve dveřích a na palubě a automatické ledkové světla, z těch jsem nadšený. Podařilo se koupit benzín 10/2017, takže bez filtru pevných částic. U dalšího auta se už tomu nevyhnu, ale teď aspoň o jedno přemýšlení méně.
No a Insignii jsem stejně chtěl kvůli venkovnímu i vnitřnímu designu. S tím Supem to byla jen úvaha.
Tak ať budoucí majitelé dobře vyberou.