Stránka 4 z 4
Re: Prolíná benzín :-(
Napsal: 19 srp 2024, 07:45
od vasekpetr1
Co si vzpomínám z "Géčka" (X16ZSR), tak tam byla tuším tlaková přívodní hadice od palivového čerpadla ve vnitřním průměru 6mm a na zpátečku byla 8mm. Ale už je to dlouho, tak možná 8/10mm...
Re: Prolíná benzín :-(
Napsal: 19 srp 2024, 08:45
od StanC
Helmut píše: ↑18 srp 2024, 23:48 Ještě jednou díky. Takže je to celé v jednom kuse a Opel by to ještě měl umět dodat.
Nevíte, kde to umí dodat a co to zhruba stojí? Když jsem se na to ještě bez katalogového čísla ptal v oplu tak se tvářili, že to neumí. Nevíte, jaký je vnitřní průměr hadice připojené na Multec? Přemýšlím, že než seženu originální hadici, tak bych tu děravou část u Multecu uřízl a napojil obyč benzínovou hadici přes nějakou spojku.
Originální díl je dost drahý
https://www.doopla.cz/vyhledavani.html?q=+90539375 , a jako druhovýroba asi k nesehnání. Buď to řešit nějakým napojením hadice, nebo metráží v celku. Trubka je na obou koncích stejně ukončena palivovou hadicí. V případě metráže vcelku na exponovaná místa, kde by mohlo dojít k prodření hadice, použít a nasadit jako průchodku hadici větší průměr. Přesný vnitřní průměr bude nejlépe změřit, když se koupí palivový filtr (stejně bude asi potřeba vyměnit) položka č.14
https://opel.7zap.com/cs/car/t92/g/0/22-1/#14 katalogové číslo GM 25161249 (Opel 8 18 513). Příklad značek filtru
https://autodilos.cz/vyhledavani?q=25161249 . Podle šipky průtoku paliva výstupního hrdla změřit průměr a také ještě po sundání hadice změřit průměr hrdla u vstřikovače Multec.
Re: Prolíná benzín :-(
Napsal: 20 srp 2024, 00:58
od Helmut
Díky moc za věnovaný čas.
Zatím asi budu řešit jen tu část u Multecu a až seberu odvahu, tak se mrknu zespoda.
Z popisu filtru to vypadá na 8mm, tak by bylo logické, aby to stejně bylo i na straně Multecu.