Stránka 4 z 5

Re: Termostat X20 XEV

Napsal: 18 úno 2012, 14:52
od Jenicek
Podtlak se ti u benz. motoru vytváří v sacím potrubí,u diesla ve vývěvě.Tohle je pravděpodobně nějaký ventil,který ten podtlak ovládá (otevírá - zavírá).Jestli ti to někde v té podtlak. soustavě nasává vzduch nebo máš špatný nějaký ovládací prvek se ti bude zjišťovat blbě.Když to nenajdeš pohledem na všechny hadičky a gum. kolínka,tak bude asi nejlepší napojit chlad. kap. přímo do topení.Ale nevím jak je to s těsností klapek u aut. klimy.Aby ti to pak nedělalo bordel v létě kdy bude teplý radiátor v topení přítěží a klima pak nemusí dobře chladit.

Re: Termostat X20 XEV

Napsal: 18 úno 2012, 16:57
od Peter Kuľha
petrpanco píše:do tohodle vede ta hadicka zadny podtlak to nedela
170220121233.jpg
To je podtlakoby ventil ktory ovlada klapku vnutrneho okruhu (pod pelovym filtrom), ak je vsetko v poriadku, podla mna uz moze byt len to, ze mas tie podtlakove hadicky minimalne na jednom mieste prehodene opacne, alebo nejaka netesnost podtlakovych vedeni, ci v hadickach alebo v zasobniku.

Re: Termostat X20 XEV

Napsal: 20 úno 2012, 11:42
od petrpanco
uz zase otravuji ale jinak to nejde tyto 2 trubky jsou horke vrchni varici a spodni horka podle me je to privod a odvod vody topeni jsou u spolujezdce pod ovladani klaby na teplo a chlad tak klapa funguje dam na 17 stupnu jde tahlo dolu dam na 25 stupnu jde tahlo nahoru
i presto ze jsou trubky horke to fouka vlazne
123.jpg

Re: Termostat X20 XEV

Napsal: 20 úno 2012, 12:46
od denny
Asi bych to tipl na zanesený radiator.

Re: Termostat X20 XEV

Napsal: 21 úno 2012, 08:30
od petrpanco
a je nejake rozpoustedlo nebo se musi radiator vymenit????

Re: Termostat X20 XEV

Napsal: 21 úno 2012, 11:19
od Jenicek
Ten ventil před topením je otevřený? Opravdu ti otevírá a zavírá ta klapka vzduchu? Nejezdí jen táhlo? U Astry G jsem to našel vysazené a táhlo si vesele jezdilo samo.Zanesený radiátor topení být může,ale nedovedu si představit tu vrstvu kotelního kamene,která by takto omezila prostup tepla.Jsou na to odstraňovače rzi a vodního kamene.Kdysi jsem to aplikoval u Škopka 120.Rozpustilo to hodně usazenin,ale o moc lépe mi to přesto netopilo.Můžeš to zkusit,nemáš co zkazit.

Re: Termostat X20 XEV

Napsal: 21 úno 2012, 23:26
od petrpanco
Jenicek píše:Ten ventil před topením je otevřený? Opravdu ti otevírá a zavírá ta klapka vzduchu? Nejezdí jen táhlo? U Astry G jsem to našel vysazené a táhlo si vesele jezdilo samo.Zanesený radiátor topení být může,ale nedovedu si představit tu vrstvu kotelního kamene,která by takto omezila prostup tepla.Jsou na to odstraňovače rzi a vodního kamene.Kdysi jsem to aplikoval u Škopka 120.Rozpustilo to hodně usazenin,ale o moc lépe mi to přesto netopilo.Můžeš to zkusit,nemáš co zkazit.
asi by mel fungovat ten ventil kdyz ty trubky u spolujezdce jsou horke a tahlo je nasazene na klapce jezdi i sni
topi to vlazne a to mam nastaveno na HI kdyz treba zastavim na pet min tak opetovnem nastartovani a zapnuti topeni to chvili fouka teple a po chvili se to ochladi a je to opet vlazne jsem z toho kokso

Re: Termostat X20 XEV

Napsal: 22 úno 2012, 01:23
od petrpanco
dneska jsem si vsiml ze pokud mi teplota vyleze na 90 stupnu tak mi to zacne o neco lepe topit

Re: Termostat X20 XEV

Napsal: 22 úno 2012, 09:58
od Peter Kuľha
Tak to bude asi ten radiator, uz ked si pri tych trubkach, tak uz je celkom jednoduche radiator vybrat, ale budes musiet vypustit nejaku vodu skusis preplachnut...

Re: Termostat X20 XEV

Napsal: 22 úno 2012, 10:08
od petrpanco
Peter Kuľha píše:Tak to bude asi ten radiator, uz ked si pri tych trubkach, tak uz je celkom jednoduche radiator vybrat, ale budes musiet vypustit nejaku vodu skusis preplachnut...
nikdy jsem to ani nhevydel je nekde nejaky postup??? vubec nevim jak a kde co rozdelat jinak diky vsem za rady