Stránka 4 z 4
Re: Spolehlivost, zkusenosti se servisem
Napsal: 09 srp 2012, 20:09
od Luba
filippo7 píše:Luba píše:Ještě mě napadla jedna varianta. A to, že byl zahájen proces regenerace filtru v okamžiku, kdy jsem auto odstavil a tím jsem to přerušil.A tam se stala chyba.
Ahoj, muzu se zeptat, kde jezdis na servis? OVA a okoli, jestli mas nejaky tip treba na dobry neautorizovany, diky
Ahojky.
Pátral jsem jsem v okolí OV a byl mi doporučena firma ADOP CAR v Ov-Svinově.Najdeš to na netu.Je to autorizovaný servis. Ale ještě jsem tam nebyl.Takže pokud tam pojedeš,tak dej vědět,jak jsi byl spokojený.
Re: Spolehlivost, zkusenosti se servisem
Napsal: 23 srp 2012, 08:13
od filippo7
Luba píše:filippo7 píše:Luba píše:Ještě mě napadla jedna varianta. A to, že byl zahájen proces regenerace filtru v okamžiku, kdy jsem auto odstavil a tím jsem to přerušil.A tam se stala chyba.
Ahoj, muzu se zeptat, kde jezdis na servis? OVA a okoli, jestli mas nejaky tip treba na dobry neautorizovany, diky
Ahojky.
Pátral jsem jsem v okolí OV a byl mi doporučena firma ADOP CAR v Ov-Svinově.Najdeš to na netu.Je to autorizovaný servis. Ale ještě jsem tam nebyl.Takže pokud tam pojedeš,tak dej vědět,jak jsi byl spokojený.
Ahoj,
zkusil jsem je trosku proklepnout, jak jsou na tom, je jasne, ze znackove servisy maji drahy provoz, takze nejsou nejlevnejsi, vyssi ceny jsou na dennim poradku, ale ze az tak...schanel jsem nove turbo, jejich nabidka znela na celych 37tis. Kc, takze neni co dodat, znackove servisy budu dale objizdet velkym obloukem
Re: Spolehlivost, zkusenosti se servisem
Napsal: 28 čer 2013, 18:21
od Sunman
Mám za sebou 300 000 km na dvoch insigniách CDTI2.0/118kW sport. Poruchy:
- 30 000km vytečený olej z predného tlmiča, oprava v rámci garančky
- 125 000km prasknutá gumová hadica na nasávaní do turba, núdzový režim, oprava v značkovom servise 15 minút
- 135 000km zadrené vodné čerpadlo, odtiahnutie do servisu, oprava 1 deň
---------------------------------
- 120 000km presakuje chladič, výmena v záruke pri garančke
- 130 000km drnčí nejaký solenoid nad chladičom, oprava 10min v servise
na oboch autách výmena 1x kotúče - opotrebené (doštičky netuším, možno 2x)
na oboch autách spotrebované spolu so základnou sadou 3 sady pneu, t.j. životnosť sady cca 60 000km
Komu sa to zdá veľa môže skúsiť Peugeot. Predtým doporučujem pozrieť predposledné číslo časopisu Auto Tip - Peugeut 5008 dlhodobý test na 100 000km, ktorý toto auto ani nedokončilo. Skončilo v servise a po rozobratí to v ňom vyzerá ako zo šrotoviska. Katastrofa a to dnes počúvam že si ich chce GM prihodiť na krk. Blázni....