1/ ložiská
občas sa prejavujú hlukom. Menil som jedno po 100t km, dvaja kolegovia tiež niekde okolo 80t.
ale ložisko hučí vždy, nie pri ubratí plynu. Viac ho počuť pri pomalšej jazde, na diaľnici ťažko rozoznať či je to ložisko alebo hluk pneumatík, pokiaľ už to nie je veľmi výrazné
2/ rozvody
hm, menili mi rozvody na všetkých - na prvej niekde po 125t keď sa zadrelo vodné čerpadlo, na ďalších dvoch normálne po 150t. Na tej Vectre po 150 aj po 300 a ver mi nikdy žiadny hluk z rozvodov nešiel
3/ zotrvačník
áno, bol to zotrvačník, pretože keď som ho menil asi po 250t tak mlátil spôsobom, že bol problém sa rozbehnúť z miesta. Hučanie začalo po 180t, pri 200 bolo počuť kovové cvakanie na voľnobehu. Myslel som, že sa jej zbavím pred výmenou. Teraz má ta slečna 8 rokov a 350t...
Netvrdím, že u teba je to tiež zotrvačník, ale ako píšeš, tak sa prejavuje na začiatku.
divne huceni
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: divne huceni
Na Madarskom fore som našiel info o tom,že dieseli do roku 2009 trpeli uvolnením vírivých klapiek,čo samozrejme spravidla vážne poškodilo motor. Od roku 2009 sa začali montovat inovované sacie moduli,pričom povodné už neponukali ani ako náhradný diel. Modeli od 2010 by už mali mat všetky inovované sacie moduli,pokial tam nebol namontovaný starší motor. Od seriového čísla motora 17459038 už maju všetky novšie sacie moduli.