- Auto check Platinum to má ale na rozdíl od Flexcare ošetřený jinak a řekl bych, že to může klienta překvapit. Auto check, pojistitel, vyžaduje před plněním dokumentaci o nákladech na opravu, a pak teprve případně opravu odshouhlasí nebo neodsouhlasí. Je to naprosto vágní tvrzení, které dává absolutní volnost pojistiteli se z plnění vyvázat.gogin píše:Sice je to trochu mimo téma, ale k té záruce... vůbec nepřikupovat +3 roky od výrobce. Opravdu to není plná záruka na vše a hlavně... pořád se vztahuje JEN a JEN na výrobní vady. Mnohem lepší je koupit smlouvu na prodlouženou záruku od AutoCheck - ve verzi Platinum na 3 roky. Cena nebude výrazně jiná a je jedno jestli je povaha vady výrobní nebo z užití.
http://www.auto-check.cz/o-produktech-gap/platinum/
- Pojistitel si navíc vyhrazuje právo posoudit náklady na opravu jeho znalcem. Náklady na něj nese pojištěný, pokud není událost vyhodnocena jako pojistná. Opět něco, co je naprosto vágní a Flexcare to neobsahuje.
- Pokud náklady spojené s Pojistnou událostí (náklady na případnou demontáž, vlastní opravu, odtah, případný znalecký posudek, apod.) překročí Limit pojistného plnění pro jednu Pojistnou událost nebo Limit pojistného plnění pro všechny Pojistné události sjednaný v Pojistné smlouvě, je Pojištěný povinen uhradit Opravci rozdíl vzniklý mezi pojistným plněním zaslaným Pojistitelem na účet Opravce a fakturou za opravu Vozidla.
- Auto check platinum výslovně vylučuje světelnou výbavu a zařízení (Žárovky; xenonové výbojky/ jednotky; samostatná/ sdružená světla a světlomety; seřizování sklonu a natáčení světlometů), elektrickou soustavu: (Akumulátor; svorkovnice; konektory; pojistky (včetně pojistkové skříně); vysokonapěťové kabely k zapalovacím svíčkám; elektroinstalační materiál (vedení, úchyty, kryty, spojky, trubice); kabeláž), multimediální zařízení (Antény; audio/ video nebo obdobná jiná elektronická zařízení; satelitní navigace; parkovací kamera; ovládací panely a dálkové ovladače; elektroinstalace) Což je dost zásadní a velmi obecná výluka ve srovnání s Flexcare, které má spacifické výluky.
Každé pojištění má své výhody a nevýhody. Samozřejmě, že výluka Matrixů je u Flexcare nevýhoda. Jak to vypadá, klient je vždy ten, kdo tahá za kratší konec a nejlepší řešení je mít instalovanou co nejjednodušší konfiguraci a technologie. Což já osobně nemám, ale doufám, že u ledek se nemá co pokazit a pokud se pokazí řídící jednotka, tak tak v záruce je.