Stránka 4 z 7

Re: zadni parkovaci asistent

Napsal: 30 pro 2017, 20:58
od Dandis
gregor píše:At si nalhava kdo chce senzory jsou chyba. Auto si kupuji aby mi slouzilo a ne ja jemu. Tim ze nejaky debilek ze softwarove divize zapomnel zapodminkovat funkce parkovacich se ja stavam otrokem auta a neustale musim myslet na tlacitko park asistenta. To ale nechci. Proc alespon ten debil nepochopil ze kdyz ho vypnu tak ho chci mit vypnete. Nebudu zde popisovat ritual co se deje kdyz vezu neco delsiho v kufru a mam to kotvene pres naraznik, kazdou krizovatku se mi ozve ten piskaci debil.
Schopny team v konstrukci by se zamyslel a dal by polozku do nastaveni o tom jak se maji chovat senzory, pote at si kazdy vybere. Alespon hlasitost by mohli ale ne... Ale ne v Opelu jsou v tomto smeru skoda slov....
Totez plati o zrcatkach uz od Astry H nikoho v Opelu nenapadlo natahnout komunikaci od srcatek do ridici jednitky. Neni to ani v Kacku.
Mame sice krasny displej mame sice krasne polozky nastaveni v systemu ale takoveto drobnosti je nenapadnou. Je to k smichu a stydim se jak se mi kazdy smeje na parkovisti kdyz rvou parkovaci senzory a ja neco hledam v kufru.
Presne tak..souhlasim. Parkovaci senzory od slova parkovat, takze na jednicku respektive na zpatecku!!! Jinak se proste nemají aktivovat...takto to maji ostatni znacky a mělo by to tak byt...nechci porad myslet na to, ze je musim vypnout kdyz vylezu z nastartovaneho auta. Dokud mam neutral nikoho neprejedu..by mi fakt zajimalo, jak se parkuje z kopce na neutral...to je chyba toho kdo parkuje, ja s autem na neutral nejezdim...ani z kopce..

zadni parkovaci asistent

Napsal: 30 pro 2017, 21:10
od Eisy
Este na J-cku to fungoval ako malo ... (aj motor :D )

Re: zadni parkovaci asistent

Napsal: 30 pro 2017, 21:41
od Sunman
Tak snáď na L-ku to bude zase v poriadku :D

Re: zadni parkovaci asistent

Napsal: 30 pro 2017, 22:54
od CHlebaCZ
Elko uz nebude cistokrevny opel to uz bude krizenec s peugeotem posledni byla insignia

Re: zadni parkovaci asistent

Napsal: 31 pro 2017, 09:02
od FrantaFF
Dandis: To, že Ty nějak nechápeš nebo spíš nechceš pochopit, že se používá neutrál i na parkování a popojíždění(pokud to jde), je asi to samé jako, že já nechápu, že si někdo nastartuje auto, nebo vyleze z nastartovaného auta, a jde se hrabat do kufru. Já bych vypnul motor, dal ručku a zařadil ještě rychlost. Právě proto jsem psal, že konstruktéři musí myslet, pokud možno na všechny možné eventuality.

Re: zadni parkovaci asistent

Napsal: 31 pro 2017, 10:28
od Dandis
FrantaFF píše:Dandis: To, že Ty nějak nechápeš nebo spíš nechceš pochopit, že se používá neutrál i na parkování a popojíždění(pokud to jde), je asi to samé jako, že já nechápu, že si někdo nastartuje auto, nebo vyleze z nastartovaného auta, a jde se hrabat do kufru. Já bych vypnul motor, dal ručku a zařadil ještě rychlost. Právě proto jsem psal, že konstruktéři musí myslet, pokud možno na všechny možné eventuality.

Parkovaci asistent ma fungovat pri pohybu vozu a ne pokazde, kdyz mi na prechodu kolem auta chodi chodci. Nebo v prazskych kolonach, kdyz auto za mnou se na me nalepi. Je to pro me otravne..me takhle funguji predni i zadni cidla.
U jineho auta jsem toto nevidel a parkovaci asistent je pri parkovani prijemny pomocnik.
Jestli Ti tento asistent u Kacka vyhovuje, jsi stastny clovek...
Jinak jsem s autem moc spokojeny a doufam, ze jsi na tuto PRO MNE velkou chybu konstrukteru zvyknu.

Stastny rok 2018

Re: zadni parkovaci asistent

Napsal: 05 led 2018, 10:19
od majusenko
FrantaFF píše:Dandis: To, že Ty nějak nechápeš nebo spíš nechceš pochopit, že se používá neutrál i na parkování a popojíždění(pokud to jde), je asi to samé jako, že já nechápu, že si někdo nastartuje auto, nebo vyleze z nastartovaného auta, a jde se hrabat do kufru. Já bych vypnul motor, dal ručku a zařadil ještě rychlost. Právě proto jsem psal, že konstruktéři musí myslet, pokud možno na všechny možné eventuality.
Nesúhlasím. Konštruktér má myslieť paretovým pravidlom 80/20. Koľkokrát budeš potrebovať na neutráli "popojíždět", alebo parkovať. Nehovoriac o tom, že pokiaľ by si to naozaj potreboval, tak si ich môžeš zapnúť tlačítkom, pretože nečakám, že to robíš bežne. Prakticky vždy nájdeš využitie, prečo senzory mať / nemať zapnuté a nejaký argument. Otázkou je, či ten argument platí "jednou za deset let", alebo bežne a pre väčšinou vodičov. Okrem toho je tu istý druh zaužívaného chovania senzorov medzi inými značkami, aj v samotnom Opli. Moja Insignia I nefunguje tak, ako tu viacerí popisujú Astru. Takže prečo to konštruktér takto "navrhol" takto "po novom" je otázka.

Osobne bude auto parkovať v spoločných garážach, pravou stranou pri stene, takže keď to začne pípať hneď po naštartovaní, tak asi úplne rád nebudem :)) Okrem toho senzory majú slúžiť ako pomoc, keď si to vyžiadam, predsa musím byť schopný fungovať s tým autom aj bez nich. Takže to "popojíždění" na neutráli musím ustáť aj keby senzor nefungoval. Osobne aj so senzormi pozerám, čo je za mnou. Za prvé si cvičím odhad a za druhé sa mi na Insignii už niekoľkokrát stalo, že sa blížim k prekážke, bližšie, bližšie, senzory nič... Tak zastavím, lebo tomu neverím, že je tam miesto a po sekunde píííííííííííp => <30cm...

Ale každopádne super, že ti to vyhovuje. Ja dúfam, že prídu s niečím, čo to "opraví", alebo aspoň ja na nejaký workaround, aby ma to ráno v garáži nerušilo. Už len to, že tam hodím autosedačku s prckom a začne mi to neprerušovane pípať keď stojím na neutráli je otrava.

Re: zadni parkovaci asistent

Napsal: 05 led 2018, 16:04
od gregor
Jednou za cas propinknu p. Sůru (Opel podpora) jak ze je to s parkovacim asistentem. Odpoved je furt stejna pipat bude furt a stejne hlasite...
Vypnout na trvalo nejde a nepujde proste je to vlastnost.
Zle docasne deaktivovat pres infoteinment ale tento stav vydrzi do opetovneho nastartovani.
No a vzhledem k tomu ze Insignia 2017 ma stejny system neverim ze uz s tim neco udelaji.
Zbyva jedine bastl...

Re: zadni parkovaci asistent

Napsal: 10 led 2018, 21:32
od Majo
majusenko píše:
FrantaFF píše:Dandis: To, že Ty nějak nechápeš nebo spíš nechceš pochopit, že se používá neutrál i na parkování a popojíždění(pokud to jde), je asi to samé jako, že já nechápu, že si někdo nastartuje auto, nebo vyleze z nastartovaného auta, a jde se hrabat do kufru. Já bych vypnul motor, dal ručku a zařadil ještě rychlost. Právě proto jsem psal, že konstruktéři musí myslet, pokud možno na všechny možné eventuality.
Nesúhlasím. Konštruktér má myslieť paretovým pravidlom 80/20. Koľkokrát budeš potrebovať na neutráli "popojíždět", alebo parkovať. Nehovoriac o tom, že pokiaľ by si to naozaj potreboval, tak si ich môžeš zapnúť tlačítkom, pretože nečakám, že to robíš bežne. Prakticky vždy nájdeš využitie, prečo senzory mať / nemať zapnuté a nejaký argument. Otázkou je, či ten argument platí "jednou za deset let", alebo bežne a pre väčšinou vodičov. Okrem toho je tu istý druh zaužívaného chovania senzorov medzi inými značkami, aj v samotnom Opli. Moja Insignia I nefunguje tak, ako tu viacerí popisujú Astru. Takže prečo to konštruktér takto "navrhol" takto "po novom" je otázka.

Osobne bude auto parkovať v spoločných garážach, pravou stranou pri stene, takže keď to začne pípať hneď po naštartovaní, tak asi úplne rád nebudem :)) Okrem toho senzory majú slúžiť ako pomoc, keď si to vyžiadam, predsa musím byť schopný fungovať s tým autom aj bez nich. Takže to "popojíždění" na neutráli musím ustáť aj keby senzor nefungoval. Osobne aj so senzormi pozerám, čo je za mnou. Za prvé si cvičím odhad a za druhé sa mi na Insignii už niekoľkokrát stalo, že sa blížim k prekážke, bližšie, bližšie, senzory nič... Tak zastavím, lebo tomu neverím, že je tam miesto a po sekunde píííííííííííp => <30cm...

Ale každopádne super, že ti to vyhovuje. Ja dúfam, že prídu s niečím, čo to "opraví", alebo aspoň ja na nejaký workaround, aby ma to ráno v garáži nerušilo. Už len to, že tam hodím autosedačku s prckom a začne mi to neprerušovane pípať keď stojím na neutráli je otrava.
Pridavam sa k tvojmu nazoru ... ja mam kupeny len zadny senzor, ale to nezmyselne pipanie mimo zaradenia spiatocky ma neskutocne s3r... znepokojuje. ... Idem parkovat do maleho miesta, zadkom auta sa priblizim co najblizsie, dam jednotku, ze idem dopredu(parkovanie na viac razy) .. pipa to jak drble ..
Zastavim, ze niekoho idem vylozit ... ide vybrat veci z kufra ... pipa to jak drble ..
... stojim odstaveny na neutral, niekto prejde okolo ... pipa to jak drble :o)
No a pride mi fakt nezmyselne, ze mame velky info display, ale grafiku vzdialenosti pre senzory zobrazuje na malicky palubak, ktory si clovek navyse pri toceni volantom zakryva ...

Skusal som pisat na nemecky kontakt oplu, ci s tym neplanuju nieco urobit, ale poslali ma do trubky, ze oni riesia len GER zakaznikov a mam kontaktovat SK opel a link na kontaktne udaje z SK stranky ... skoda, ze tam nie je ziadna mailova adresa :o)

Re: zadni parkovaci asistent

Napsal: 11 led 2018, 14:28
od Majo
gregor píše:Jednou za cas propinknu p. Sůru (Opel podpora) jak ze je to s parkovacim asistentem. Odpoved je furt stejna pipat bude furt a stejne hlasite...
Vypnout na trvalo nejde a nepujde proste je to vlastnost.
Zle docasne deaktivovat pres infoteinment ale tento stav vydrzi do opetovneho nastartovani.
No a vzhledem k tomu ze Insignia 2017 ma stejny system neverim ze uz s tim neco udelaji.
Zbyva jedine bastl...
Tak mi to nedalo a volal som este na zakaznicku linku.
Viac-menej som sa dozvedel, ze jedina sanca, aby spravanie senzorov zmenili je, ze by evidovali vela podnetov od zakaznikov.
Pre SK Opel ani nemaju zverejnenu mailovu adresu :-/.

Cize komu to spravanie senzorov vadi, bolo by fajn, keby ste napisali na info@opel.cz

Tak vzhuru do toho, ked nas bude dost, maybe sa nieco zmeni :o) ... za mna by optimalne spravanie bolo, aby grafika senzorov bola na velkej info obrazovke a zadny senzor fungoval len na spiatocke ...

M.