Stránka 4 z 24
Re: Načipovanie motora
Napsal: 18 bře 2017, 20:40
od jardaastra
Motor 92 kW se dá čipnout na 131 kW , ale tu firmu z Prahy už nemůžu najít asi to už nedělaji jak zjistili jaké jsou s těma motory problémy. Někde jsem to tu už četl jestli se nepletu.
Re: Načipovanie motora
Napsal: 18 bře 2017, 20:55
od mattonecz
To byla úvaha ve stylu, že je to stejný motor jako ten co má 110, takže 120 ho nezabije
Teď už ale víme že ho zabíjí i 92
Re: Načipovanie motora
Napsal: 18 bře 2017, 21:00
od jardaastra
Jestli to spíš nečipnout z 92 kW na 80 kW bez cukání a kovových zvuků
Re: Načipovanie motora
Napsal: 18 bře 2017, 21:00
od mattonecz
nebo vyndat turbo a mít z toho 1.4i 74kw viď
Re: Načipovanie motora
Napsal: 18 bře 2017, 21:02
od jardaastra
Možná to je divná otázka ale nepřipadá ti že ty zvuky kovové jdou z převodovky??
Načipovanie motora
Napsal: 18 bře 2017, 21:33
od jozuo
no mne to tiez tak prislo ze zvuk siel raz z oblasti prevodovky ktora je myslim na vodicovej strane
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Re: Načipovanie motora
Napsal: 18 bře 2017, 23:41
od mattonecz
zvuky v autě je těžký stopovat, dost to mate. viz. když něco klepe v interiéru, de to zezadu a pak zjistíš, že to je pás spolujezdce.
to kovový klepání je na 99,9% LSPI alias klepání alias detonační spalování. věřím tomu kvůli videu z tý Corsy kde je ten samý zvuk
Re: Načipovanie motora
Napsal: 19 bře 2017, 10:52
od Brembo SV
Ked je to detonačné spalovanie,treba zvýšit oktánové číslo. EDS chipuje podla motora na 185 PS a 290 Nm.
Re: Načipovanie motora
Napsal: 11 dub 2017, 08:32
od norinco
Čerstvá informace z jednoho servisu OPEL - rozdíl u 1,4 T (92 a 110 kw) není jen v softu, ale snad i ve vstřikách či co
Re: Načipovanie motora
Napsal: 11 dub 2017, 09:08
od mattonecz
To je vcelku logické. Je potřeba mít info z Opelu a ne od nějakých tunerů z garáže