Stránka 4 z 5
Re: 1.0 T vs 1,4 T
Napsal: 12 úno 2017, 11:43
od pelito
omg tak to je fakt neuveritelne, nevedia spravit "normalny" benzinovy motor?? Najlepsi bol 1,4 MPI na starej fabii
tak teraz uz fakt neviem, diesel nechcem a 1,6T 147kw je pre mna zbytocne vela vykonu ktory nevyuzijem.
Re: 1.0 T vs 1,4 T
Napsal: 12 úno 2017, 13:43
od Reco-tem
Sunman píše:
úprimne ti prajem aby si našiel auto ktoré bude vyhovovať tvojim predstavám.
Inak je otázka u iných značiek ako sú majitelia naklonení diskutovať o problémoch. Poznám to z iných fór o iných výrobkoch - "bezchybné" prístroje posmešky ak sa na tvojom prístroji objaví niečo. Potom zrazu otázka na zásadnú vec a zrazu 20 reakcií majiteľov "bezchybných" prístrojov - aj u mňa aj u mňa...
ak by som mohol na tomto mieste zhodnotiť autá ktoré poznám z okolia na úplne na tom najhoršie sú mercedesy. Kolegu, ktorý iné autá ani nekupuje vždy po vyrazení mimo SR meďak nechá niekde v nemecku na diaľnici. Ale pochavaľuje si, pretože zase majú najlepšiu službu - privezú mu nové auto, jeho vezmú do servisu a keĎ sa vracia vyzdvihne si opravené auto zo servisu a požičané tam nechá. Takže spokojnosť, len si treba nechať deň v rezerve.
na mojom dvore sa vystriedali za dva roky asi dva tucty áut. Úplne najhoršie bolo Q7 - za dva mesiace asi 5x odtiahnutie do servisu z rôznych miest, kde buď zdochlo alebo nešlo naštartovať.
O vybitej baterke u M3 a výhode mať ju v zadnom blatníku ako K-čko by som mohol rozprávať story. Trvalo niekoľko dní, kým som auto dostal z garáže.
O škodovkách sa v súvislosti s VW podvodníkmi moc nehovorí. Uvidíme aké problémy raz budú mať majitelia na emisných kontrolách. v US to museli doriešiť, v EU príde možno nariadenie, že autá budú musieť majitelia vyhodiť na vlastné náklady.
To však samozrejme nie je útechou ani nerieši že k-čkové 1.4T má podľa vás problém s trhaním, infotainment robí psie kusy, auto vrže, nepasujú nosiče na strechu... Je to samozrejme hanba ak chystám rok premiéru auta. chcel by som vidieť tých skúšobných jazdcov čo najazdili milion kilometrov testov.
Uz som vybral aj objednal a cakam na svojho u niekoho milovaneho, u niekoho zatracovaneho francuza. Siel som cestou peugeot 308sw 1,2 puretech. Oslovilo ma interierom aj motorom viac ako zamyslana 1.4T v astre. Diesel som nechcel kvoli viacerym veciam. Aj tam su nejake nedostatky, tiez urcite problemy s motorom, ale zvecsa uz su vyriesene + sa kedykolvek da predlzit zaruka na 8 rokov.
pelito píše:
omg tak to je fakt neuveritelne, nevedia spravit "normalny" benzinovy motor?? Najlepsi bol 1,4 MPI na starej fabii
tak teraz uz fakt neviem, diesel nechcem a 1,6T 147kw je pre mna zbytocne vela vykonu ktory nevyuzijem.
Momentalne uzivam ocovu fabiu 1.4MPi a ten "normalny" motor zerie, nejde a nejaky cas s nim ta presvedci, ze turbomotor je cesta aj za cenu pruseru
Re: 1.0 T vs 1,4 T
Napsal: 12 úno 2017, 14:10
od pelito
Otec s nou najazdil 200k kilometrov bez jedinej zavady motora ale uz sme asi off-topic
Re: 1.0 T vs 1,4 T
Napsal: 13 úno 2017, 09:30
od pico
Zopakujem to znova. Syn ma Astru K 1,0 T. Najazd 9000 km a riadne ju tlaci. Je to vyborny, dobre sprevodovany motor a NEMÁ problemy s trhanim, ci klepanim. V ziadnom jazdnom rezime to tento motor nespravil a nie je totozny motor ako v Corse.
Myslim, ze najcennejsie su prakticke skusenosti nas majitelov, tak nespamujte tu roznymi forami a pod.
S,kludnym svedomim 1,0 T odporucam, ako bezproblemovy, vyborny motor.
Re: 1.0 T vs 1,4 T
Napsal: 13 úno 2017, 09:52
od mattonecz
nj v corse je uplne jiny motor, delaj dva ruzny 1.0T
na UK foru je taky jeden 3 valcovej fanatik..
pravda je ze je asi vhodnejsi v soucasne chvili koupit 1.0t nez 1.4T jakkoliv bych to sam nikdy nekoupil
Re: 1.0 T vs 1,4 T
Napsal: 13 úno 2017, 10:24
od blesk
moriarti píše:Dobrý den,zajímám se o Astru Sports Tourer ,chtěl bych benzín a asi 1.4 T 110kw můžu se s váma podělit o info a zajímavosti i na těchto stránkách,kde mne nenechají v klidu a urážejí Astru,když nechci VW a škodovku..děkuji všem za pomoc a své postřehy
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... 56fc40d269
Hlavne ze tam vsichni doporucuji "Pulzarek", pritom neni v kombi a je to Renault Megane, ktery urcite tito borci nedoporucuji a navic to je neco jako Rapid nebo Dacie, takze lewnota, takze neco uplne jineho, nez chces ty, ale tak to bude furt, kdyz se 100 lidi zeptas, co koupit. Polovina rekne VW, druha rekne Japonec, a potom 5minut budou premyslet, jaky Japonec je v nizsi stredni tride v kombi. Kdyz neco nakonec najdou, tak to bude o 50tisci Kc vic, nez auto z Evropy.
Re: 1.0 T vs 1,4 T
Napsal: 13 úno 2017, 12:51
od pico
[quote="mattonecz"]nj v corse je uplne jiny motor, delaj dva ruzny 1.0T
na UK foru je taky jeden 3 valcovej fanatik..
Ja som napisal, ze motor 1,0 T v Astre K nie je totozny s motorom 1,0 T v Corse. Nie celkom iny motor.
Neviec citat ? Alebo vies len mudrovat
Ako si na to prisiel, ze som 3 valcovy fanatik
Pisem osobne skusenosti, nic viacej, tak reviduj svoje vylevy, ktore su uplne bezcenne.
Sam vlastnim Astru J, 1,4 T, 103 kW a je to uz moja 4. Astra. Kolko Astier si mal ty ???
Re: 1.0 T vs 1,4 T
Napsal: 13 úno 2017, 13:00
od mattonecz
No ja mam prvni Astru i prvni auto. Urcite je to i posledni Astra a posledni Opel
)
edit: to taky tam je navic, netvrdim ze ty jsi
edit2: resp jsou lide co chvali to vlastni dej se co se dej, ja mam 1.4T a rovnou rikam ze je to na hovno
jako cely Opel pro me uz navzdy
Re: 1.0 T vs 1,4 T
Napsal: 13 úno 2017, 14:52
od Petr25
mattonecz píše:No ja mam prvni Astru i prvni auto. Urcite je to i posledni Astra a posledni Opel
)
edit: to taky tam je navic, netvrdim ze ty jsi
edit2: resp jsou lide co chvali to vlastni dej se co se dej, ja mam 1.4T a rovnou rikam ze je to na hovno
jako cely Opel pro me uz navzdy
Pod tohle se podepisuju. Nevím jakej výpadek mysli bych musel mít, abych si ještě někdy koupil Opel......
Re: 1.0 T vs 1,4 T
Napsal: 20 úno 2017, 13:08
od Zralok
No a já mám Astru G 1,7DTi a právě na základě zkušeností s ní jsem si myslel že další auto bude opět Opel. Jenže jak to tak vidím tak se teprve uvidí co to vlastně bude.