Stránka 4 z 5
Re: ASTRA K 1.4 74 KW Atmosfera
Napsal: 27 čer 2017, 10:38
od d3m
Tiež som pokukával po FIAT TIPO, ale nakoniec vyhral Opel Astra 1.4 74 kw.
Rozhodol som sa hlavne kvôli:
- spotrebe
- interiéru
- spoľahlivosti
- recenzie od majiteľov
- výbava auta
Avšak musím uznať, že FIAT TIPO keby zapracoval na tej spotrebe a na stredovom panely asi by som ho zobral. (Plusy auta: veľký kufor, vzhľad, volant).
Každému sa však páči niečo iné a rozhodne sa na základe dobrého pocitu za volantom.
Re: ASTRA K 1.4 74 KW Atmosfera
Napsal: 27 čer 2017, 11:19
od Ondráš1985
Já mám za 3200km 5.8 podle pp , taktez převážně město , real to bude o něco vic.
Čekám ale, až to půjde o pár deci dolů jak bude motor plně zájety tak v 10-ti tisících km.
Re: ASTRA K 1.4 74 KW Atmosfera
Napsal: 28 črc 2017, 19:47
od Loader
Tak po měsíci ježdění musím říct, že na normální ježdění tenhle motor bohatě stačí. Narovinu, pokud se budu chtít vyblbnout v autě, nebudu si kupovat Astru.
Počítač mi ukazuje spotřebu 6.5L, reálná je o litr víc. Klima nonstop na auto, 70% město / 30% dálnice.
Na dálnici 140km/h udrží i do kopce.
Za mě, spokojenost.
Re: ASTRA K 1.4 74 KW Atmosfera
Napsal: 15 srp 2017, 12:25
od Bert
Tak mám za sebou s Astrou ST první delší cestu: Třeboň - Split a zpět + crossroad v Dalmácii při hledání vhodných míst ke koupání (a to byla fakt divočina). V místě najeto cca 250km. Cesta tam dle PP 5.4l (čili reál asi 6l/100km) - pravda s naprosto luxusním provozem. Dálniční přesuny zvládá skvěle - při 130km/h točí necelých 4000rpm, čili je blízko svému maximálnímu výkonu. Opravdu není brzda provozu. V kopcích (jak již bylo psáno) je to horší, tady i když se řadí, nemůže turbům stačit. Celkem za cca 1980km spotřeba dle PP 5,6l/100km, celou cestu zpět (875km) puštěná klimatizace. Průměrná rychlost 79,5km/h. Čeká mě dotankování do plné, tak uvidíme, kolik byla reálná (odhad cca 6.1-6.2l/100km). Za mě naprostá spokojenost, moje bývalá Astra G 1.7 cdti zvládala dálniční přesuny za 5.5l/100km, čili oproti mému starému dieselu to není zas až taková změna.
P.S.: za celou cestu jsem si ani jednou nevzpomněl na záda, a to mám obyč. sedadla. Ale to je trochu OT.
Re: ASTRA K 1.4 74 KW Atmosfera
Napsal: 08 lis 2017, 21:38
od aRTies89
Zdravím, mám 1.4 atmosferu. Chci se zeptat, jestli nepozorujete na volnoběh třeba při čekání na semaforu, jakoby motor chtěl chcípnout, trošku se zatřásl a jemně poklesly otáčky, ale hned se to srovná a uklidní?
Re: ASTRA K 1.4 74 KW Atmosfera
Napsal: 08 lis 2017, 22:15
od Mirďa
Ahoj, nic takového nepozoruji v žádném režimu, ráno, na křižovatkávh ani v kolonách. Otáčky se na volnoběh ani nehnou. Klesnou a jsou stabilní.
O motoru na volnoběh ani nevím.
Re: ASTRA K 1.4 74 KW Atmosfera
Napsal: 09 lis 2017, 21:03
od Loader
U mě tohle ne, stává se mi ale, už několikrát, že např. při popojíždění v koloně auto přestane reagovat na plyn a klidně by chcíplo. Prostě jednou sešlápnu nohu, pouštím spojku a ok, zastavím. Pak sešlápnu plyn znovu, stejně, nic a skoro chcípne při pouštění spojky a pak třeba po 3-4s vylítne do otáček. Hodně nepříjemné...
Re: ASTRA K 1.4 74 KW Atmosfera
Napsal: 09 lis 2017, 22:15
od aRTies89
nevim, jestli kvuli tomu jezdit do servisu, mam ji tyden teprve
Dalsi vec, co pozoruju je, pri prejezdu nerovnosti neco divne klepe asi zezadu. Resil jsem to v jinem tematu a kolegove rikaji, ze to udajne delaji zamky zadnich sedadel, tak to zkusim nejak omotat paskou, nesetkali ste se s tim?
Re: ASTRA K 1.4 74 KW Atmosfera
Napsal: 18 lis 2017, 14:29
od Ondráš1985
Občas se mi stane ( nevím tak 1-2x na nádrž ) , že mi při rozjíždění do kopce klesnou otáčky až k volnoběhu. Zastavim, a rozjedu se znovu a vše funguje normálně. Nevím, čím to může být. Při rozjíždění po rovině to nedělá. Aktuálně mám najeto 11 tis. km.
PS : A opravdu to není tím, že bych se neuměl rozjet do kopce..
Re: ASTRA K 1.4 74 KW Atmosfera
Napsal: 19 led 2018, 19:30
od olson
Ondráš1985 píše:Jsou jistě značky a modely aut, kde ti nepomůže čekat ani celý výrobní cyklus modelu a chyby ( někdo by to nazval i vlastnosti vozu, motoru ) stejně nejsou odstraněny, stačí se podívat třeba na koncern VW, nebo i PSA. Problémy s elektronikou, převodovkami, motory..
Měl jsem 1. i 2. generaci Hyundai I30 a u obou smrdela spojka při rozjezdu do kopce, někdy i při couvání, Hodně lidí si na to stěžuje i u sesterskych modelu Ceed 1. i 2. generace. Ty spojky jsou poddimenzovaný a koncern H/K s tim nic neudělali po 2 generace modelu I30/Ceed , což je kolik? 12 let ??
A takových příkladů je napříč světem aut bezpočet.
Holt někdy si člověk čekáním vůbec nepomůže..
No nevím ,právě o Astře uvažuji a pročítám si to tady a nemůžu souhlasit ,mám i30cw prvné generace ........ano spojka opravdu začala smrdět hlavně při couvání cca po 2 letech,tak byla reklamována a od té doby pohoda.Takže tady s tím museli něco udělat a poddimenzování napravit.