trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
osecky
Příspěvky: 5
Registrován: 06 čer 2017, 13:05

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od osecky »

blesk píše:Jiny ano, ma pravdepodobne neslavne znamou prevodvku M32WR, sice uz s mazacim kanalkem, ale taky s plastovym domeckem loziska. Nekdo tam ma furt potrebu setrit na nespravnem miste.
Převodovka už by měla být krytá 5ti letou zárukou.
Doma na to kouknu, případně naskenuju podmínky "FlexiCare" nebo jak se to jmenuje.
Reklama
 

blesk
Příspěvky: 233
Registrován: 05 zář 2016, 10:28

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od blesk »

Ja jsem mel takove podminky, ze kazdym rokem tam byla vyssi spoluucast, takze 5tym rokem uz bych platil 80% nakladu ja a 20%oni. Navic jejich ceny a jenom do 80tisickm. V podstate k nicemu zaruka.
mia
Příspěvky: 201
Registrován: 25 říj 2016, 11:13

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mia »

osecky píše:
blesk píše:Jiny ano, ma pravdepodobne neslavne znamou prevodvku M32WR, sice uz s mazacim kanalkem, ale taky s plastovym domeckem loziska. Nekdo tam ma furt potrebu setrit na nespravnem miste.
Převodovka už by měla být krytá 5ti letou zárukou.
Doma na to kouknu, případně naskenuju podmínky "FlexiCare" nebo jak se to jmenuje.
S touto prevodovkou v novej verzii (po roku 2013) a motorom 1,4T 103kW som "dynamicky" najazdil na Merive cca 60t km a v pohode. Prevodovka v staršej verzii mala problém s degradáciou oleja pri motoroch s krúťakom 200Nm. Vraj to rieši nový prevodový olej plnený cca od roku 2013. Motor bol úplne v pohode až na občasné zaklepotanie (asi ventily) v záťaží v nízkych otáčkach. Mám tento istý motor aj v novej Merive 2016 a zdá sa že sa s tým pohrali - zatiaľ neklepe (13t km) a beží kultivovane a je viac "soft"
Uživatelský avatar
Mike
Příspěvky: 337
Registrován: 29 pro 2016, 14:36
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Mike »

Posledních 7000 km (z celkem 12tis) jezdím výhradně jen 98+ octanu (nejvíc Verva). Motor jezdí bez potíží a i drobné pocuky při akceleraci nyní nejsou. Takhle bych si to představoval.

Jinak vif podle mě řeší jen čistotu, ale ne horší hoření benzínu s nižším oct číslem. Takže můj osobní názor je ten, že aditiva dodatečně přidána do horšího benzínu nemají takový efekt jako když rovnou beru kvalitní benzín.

Dalším aspektem si myslím že je teplé počasí, kdy se motor tolik nespini karbonem při krátkých popojizdkach po městě.

Příští týden jsem objednán také na výměnu oleje nové gen.
Astra K ST - 1.4T - 92kW - innovation - barva GAZ - MY2017
Ludva
Příspěvky: 80
Registrován: 11 pro 2016, 11:12

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Ludva »

Stejna zkusenost jako Mike. Jak jsem psal ...ten motor proste neumi jezdit s N95. Ctyri nadrze 100 oktan od Benziny a MOL a bez problemu. Pak jedna nadrz N95 OMW s naznaky cukani, na to pul nadrze N95 Shell a kopance do zad, poskubavani... jsou zpatky. Vcera zvonkohra v kopci ze se mi zjezily chlupy az... Ted z toho budu motor zas nekolik nadrzi lecit 100 oktanem :x
Takze jsme prisli na lek, ale pricina furt neznama. Jaky je rozdil v konstrukci motoru mezi MY16 a MY17? Vi nekdo?
Jakou mate kdo zkusenost s ochotou servisu menit olej D1g2 v ramci zaruky?? Dik.
Naposledy upravil(a) Ludva dne 11 čer 2017, 11:33, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
jurajlo
Příspěvky: 58
Registrován: 03 led 2016, 16:27
Bydliště: Michalovce

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od jurajlo »

norinco píše:Ahoj, za mne můžu napsat toto.
Auto mám cca rok. Jezdil jsem na Natural 95. Od najetých 3,5tis začalo cukání při akceleraci, které bylo postupně větší a větší, následně byly i výpadky výkonu. Nejprve jsem zkoušel VIF, ale to nepomohlo. Následně jsem začal čerpat 100oktan, potom bylo drobné zlepšení, ale nikoliv 100%. Další etapa bylo použití čističe vstřiků, výměna oleje za Dexos 1 (rev.2), nahrán aktuální soft a stále 100 oktan benzín. Po tomto opatření (zatím najeto 800km) je trhání při akceleraci téměř odstraněné, motor má lepší chod a také spotřeba šla dolů. Takové drobné trhání při zahřívání motoru stále je, ale to neřeším.
Nor
Temer odstránene to mám aj Ja pri tank 100 omv ale serema to že sa bojim pridat plyn na plno.
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

Já jezdím v pohodě s Efektou 95. 1300km s novým olejem/motorem.
Včera sem schválně táhnul 5ku z 2tis. ot. do kopce. A auto zrychlovalo uplně v pohodě.

Se 100 oktanem ale je akcelerace plynulejší a asi i rychlejší, teď de cena banzinu dolu tak to třeba za chvíli nebude tak strašný :)

Jinak tip na levnou benzinu - Jesenice u Prahy, včera Efekta za 29.90, v Praze stojí tak o 2kč víc. Bohužel tam nemaj vervu, jen diesel.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od sladas opc »

ja mam od vcera novej olej DEXOS1...muj poznatek je takovej ze to auto jede proste lip i na volnobeh je to jine..ale zatim mam najeto od vymeny cca 200km takze uvidime..jinak mechanik mi uz pred vymenou rikal ze me to auto bezi jinak nez jemu vlastni ji taky..pocituje vetsi vibrace na volnobeh..a to uz tam ma taky dexos1
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

Je tu nějaký klid :D Asi už maj všichni nový olej a je to v cajku.
U mě 1500Km, spotřeba 6.5, vše ok
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Uživatelský avatar
Cinda
Příspěvky: 689
Registrován: 01 srp 2015, 10:09

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Cinda »

V tomto vlákně jsou informace ud různých majitelů, že problémem škubání a ztráty výkonu netrpí motory z produkce MY17 a novější. Mám informaci přímo od zdroje, že žádné úpravy na původním motoru nebyly udělány a že jsou motory naprosto stejné už od MY15. A je úplně stejný software pro motory od MY15 do MY17.5. Pokud se něčím liší, tak je to olejem, který se lil doposud do motoru po krátkém záběhu motoru na brzdě u výrobce a používal se "co dům dal". Čili co nákupčí právě koupí s potřebnou specifikací.
Dále mi bylo řečeno, že se od 04.2017 lije do motorů výlučně olej specifikace Dexos1 ver2. Ale může to prý být od různých výrobců...
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“