Stránka 304 z 498
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 čer 2017, 11:29
od osecky
blesk píše:Jiny ano, ma pravdepodobne neslavne znamou prevodvku M32WR, sice uz s mazacim kanalkem, ale taky s plastovym domeckem loziska. Nekdo tam ma furt potrebu setrit na nespravnem miste.
Převodovka už by měla být krytá 5ti letou zárukou.
Doma na to kouknu, případně naskenuju podmínky "FlexiCare" nebo jak se to jmenuje.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 08 čer 2017, 11:33
od blesk
Ja jsem mel takove podminky, ze kazdym rokem tam byla vyssi spoluucast, takze 5tym rokem uz bych platil 80% nakladu ja a 20%oni. Navic jejich ceny a jenom do 80tisickm. V podstate k nicemu zaruka.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 09 čer 2017, 13:46
od mia
osecky píše:blesk píše:Jiny ano, ma pravdepodobne neslavne znamou prevodvku M32WR, sice uz s mazacim kanalkem, ale taky s plastovym domeckem loziska. Nekdo tam ma furt potrebu setrit na nespravnem miste.
Převodovka už by měla být krytá 5ti letou zárukou.
Doma na to kouknu, případně naskenuju podmínky "FlexiCare" nebo jak se to jmenuje.
S touto prevodovkou v novej verzii (po roku 2013) a motorom 1,4T 103kW som "dynamicky" najazdil na Merive cca 60t km a v pohode. Prevodovka v staršej verzii mala problém s degradáciou oleja pri motoroch s krúťakom 200Nm. Vraj to rieši nový prevodový olej plnený cca od roku 2013. Motor bol úplne v pohode až na občasné zaklepotanie (asi ventily) v záťaží v nízkych otáčkach. Mám tento istý motor aj v novej Merive 2016 a zdá sa že sa s tým pohrali - zatiaľ neklepe (13t km) a beží kultivovane a je viac "soft"
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 11 čer 2017, 01:13
od Mike
Posledních 7000 km (z celkem 12tis) jezdím výhradně jen 98+ octanu (nejvíc Verva). Motor jezdí bez potíží a i drobné pocuky při akceleraci nyní nejsou. Takhle bych si to představoval.
Jinak vif podle mě řeší jen čistotu, ale ne horší hoření benzínu s nižším oct číslem. Takže můj osobní názor je ten, že aditiva dodatečně přidána do horšího benzínu nemají takový efekt jako když rovnou beru kvalitní benzín.
Dalším aspektem si myslím že je teplé počasí, kdy se motor tolik nespini karbonem při krátkých popojizdkach po městě.
Příští týden jsem objednán také na výměnu oleje nové gen.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 11 čer 2017, 11:13
od Ludva
Stejna zkusenost jako Mike. Jak jsem psal ...ten motor proste neumi jezdit s N95. Ctyri nadrze 100 oktan od Benziny a MOL a bez problemu. Pak jedna nadrz N95 OMW s naznaky cukani, na to pul nadrze N95 Shell a kopance do zad, poskubavani... jsou zpatky. Vcera zvonkohra v kopci ze se mi zjezily chlupy az... Ted z toho budu motor zas nekolik nadrzi lecit 100 oktanem
Takze jsme prisli na lek, ale pricina furt neznama. Jaky je rozdil v konstrukci motoru mezi MY16 a MY17? Vi nekdo?
Jakou mate kdo zkusenost s ochotou servisu menit olej D1g2 v ramci zaruky?? Dik.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 11 čer 2017, 11:15
od jurajlo
norinco píše:Ahoj, za mne můžu napsat toto.
Auto mám cca rok. Jezdil jsem na Natural 95. Od najetých 3,5tis začalo cukání při akceleraci, které bylo postupně větší a větší, následně byly i výpadky výkonu. Nejprve jsem zkoušel VIF, ale to nepomohlo. Následně jsem začal čerpat 100oktan, potom bylo drobné zlepšení, ale nikoliv 100%. Další etapa bylo použití čističe vstřiků, výměna oleje za Dexos 1 (rev.2), nahrán aktuální soft a stále 100 oktan benzín. Po tomto opatření (zatím najeto 800km) je trhání při akceleraci téměř odstraněné, motor má lepší chod a také spotřeba šla dolů. Takové drobné trhání při zahřívání motoru stále je, ale to neřeším.
Nor
Temer odstránene to mám aj Ja pri tank 100 omv ale serema to že sa bojim pridat plyn na plno.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 11 čer 2017, 11:42
od mattonecz
Já jezdím v pohodě s Efektou 95. 1300km s novým olejem/motorem.
Včera sem schválně táhnul 5ku z 2tis. ot. do kopce. A auto zrychlovalo uplně v pohodě.
Se 100 oktanem ale je akcelerace plynulejší a asi i rychlejší, teď de cena banzinu dolu tak to třeba za chvíli nebude tak strašný
Jinak tip na levnou benzinu - Jesenice u Prahy, včera Efekta za 29.90, v Praze stojí tak o 2kč víc. Bohužel tam nemaj vervu, jen diesel.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 11 čer 2017, 19:11
od sladas opc
ja mam od vcera novej olej DEXOS1...muj poznatek je takovej ze to auto jede proste lip i na volnobeh je to jine..ale zatim mam najeto od vymeny cca 200km takze uvidime..jinak mechanik mi uz pred vymenou rikal ze me to auto bezi jinak nez jemu vlastni ji taky..pocituje vetsi vibrace na volnobeh..a to uz tam ma taky dexos1
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 13 čer 2017, 14:43
od mattonecz
Je tu nějaký klid
Asi už maj všichni nový olej a je to v cajku.
U mě 1500Km, spotřeba 6.5, vše ok
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 13 čer 2017, 14:48
od Cinda
V tomto vlákně jsou informace ud různých majitelů, že problémem škubání a ztráty výkonu netrpí motory z produkce MY17 a novější. Mám informaci přímo od zdroje, že žádné úpravy na původním motoru nebyly udělány a že jsou motory naprosto stejné už od MY15. A je úplně stejný software pro motory od MY15 do MY17.5. Pokud se něčím liší, tak je to olejem, který se lil doposud do motoru po krátkém záběhu motoru na brzdě u výrobce a používal se "co dům dal". Čili co nákupčí právě koupí s potřebnou specifikací.
Dále mi bylo řečeno, že se od 04.2017 lije do motorů výlučně olej specifikace Dexos1 ver2. Ale může to prý být od různých výrobců...