Stránka 315 z 498
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 29 čer 2017, 21:20
od Sunman
Laky7777 píše:Motor moze byt rovnaky - len so software upravou.
Ale napr. prevodovka nemusi byt rovnaka a po uprave vykonu nemusi toto zvladnut....
tak je to napr. u 2.0CDTI 150/130/110k resp. 163/140/120k. Všetky sa dajú chipnúť na 192k a cez 400Nm, pritom 130k mal prevodovku na 320Nm. Ale pravda u benzínu to asi nemusí byť až taký problém.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 29 čer 2017, 22:55
od mattonecz
Henri opět opakuji že se s tebou nemíním dohadovat. Tak má 91oktanů a hotovo.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 02 črc 2017, 15:09
od blesk
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/sp ... -predejit/
Ktere zakazniky tim mysli? Jakoze ty, co si kupuji dnesni auta?
Náš vývoj se soustředí na to, aby díly zvládly chvíle, kdy k LSPI dochází nebo mu zcela zabránily. Bude to ale až další generace motorů připravovaná s našimi zákazníky
jde o relativně nový fenomén, jehož veškeré příčiny jsou teprve v posledních letech objevovány, a tak jim také teprve u nových motorů může být předcházeno či motory mohou jejich následkům efektivně odolávat.
Wagenblast říká, že nová generace pístů a pístních kroužků - které jsou LSPI ohroženy nejvíce - se do výroby dostane během jednoho až pěti let, kdy budou motory proti tomuto fenoménu mnohem odolnější.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 02 črc 2017, 22:54
od ckr
Prvých 600 km odjazdených.... Fakty od predajcu :
- olejová náplň ? - DEXOS 2 (rozhoduje servisný technik, podľa servisného plánu)
- náchylnosť na karbonizáciu ? - áno, tak ako všetky benzínové priamo vstreky
- ako dlho bez karbónu ? - veľmi záleží na kvalite benzínu a štýle jazdy,
- čo ak sa problém objaví problém s LSPI ? - no problem porieši servis, auto je záruke 5 rokov / 150 000 km
- čo tankovať ? - BA 95, odporúčaná každá 3tia nádrž 100 oktan
- zábeh ?- prvých cca 1500 km nevytáčať dlhodobo nad 3500 ot., rýchlosť do 120 km. Motor je prvých 1000 km soft. obmedzený na 85% výkonu.
.................
Zatiaľ spokojnosť.
Spotreba 300 km mesto 7,5 l. Mimo mesto 300 km(z toho 250 km diaľnica), piánko tempomat 110 km spotreba 5,5 l.
Natankovaný Shell V-Power Racing 100 oktan.
Jazdím a pozorne počúvam, zatiaľ žiadne náznaky trhania, žiadne pazvuky z priestoru motora. Auto jazdí plynule motor skoro nepočuť nad 2000 ot. krásne ťahá.
Jediný pazvuk - slabé vibrácie z priestoru B-stĺpika vodiča, rezonovalo kovové oko,cez ktoré je vedený bez. pás.
Parkovací pilot parkuje bezchybne.
Ak máte niekto nejaké otázky... nech sa páči , neváhajte a pýtajte sa.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 02 črc 2017, 23:36
od mia
Myslí tým svojích zákazníkov - automobilky.
Tento článok potvrdzuje, že štýl jazdy tu mnohých z vás je "kladivo" na váš motor
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 03 črc 2017, 08:31
od bambini42
ckr: olej DEXOS 2??? vždyť to máš nové auto MY17,5 a to tu všichni píšou,že tam je stoprocentně DEXOS 1....
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 03 črc 2017, 10:37
od ckr
bambini42 píše:ckr: olej DEXOS 2??? vždyť to máš nové auto MY17,5 a to tu všichni píšou,že tam je stoprocentně DEXOS 1....
..ano. Dexos2. Bolo to prekvapenie aj pre mna, obzvlast ak citam toto vlakno.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 03 črc 2017, 15:39
od Katikakus
Jako mnohem pravděpodobnější vidím variantu, že prodejce nevi, co povídá.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 03 črc 2017, 17:18
od yggdrasilsk
Mne sa ta moznost zda hraniciaca s istotou...
Napsal: 04 črc 2017, 16:54
od Max
Alebo to nebude 17.5 ale skladovka
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk