Stránka 338 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 01 srp 2017, 21:33
od Peto
Matonecz.
Ty maš už po generálke a výčistení motora 4000 km?
Maš tam Det.1 gen.2 ?
Čo keby si skusil vybrat aspon jednu sviečku a pozrel aku ma farbu? Či není čierna od karbonu.
Nemala by byt ale aby sme boli v obraze a vedeli či sa na novom oleji nerobí karbon?

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 01 srp 2017, 22:05
od mattonecz
Jj tak nějak.

Mám to v plánu, snad o víkendu bych se na to dostal.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 srp 2017, 07:01
od sladas opc
Ja uz svicky mel venku jen dve sice- prvni a druhej valec..no svicky byly cerny ale zas pred kontrolou jsem jel cca jen 5km tak proto pry byly cerny..tezko rict kazdopadne barva by mela "cihlova"

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 srp 2017, 12:58
od mattonecz
Dobrý den,

na základě prověření na technickém oddělení společnosti Opel nejsou v současné chvíli plánované žádné změny, nicméně nelze vyloučit změny v souvislosti s náběhem změn nového modelového roku na podzim t. r..
V případě jakékoliv změny v předmětné věci o tom bude informována i síť autorizovaných dealerů, která tyto informace poskytne zákazníkům.

Děkujeme


Takze na podzim mozna budou nejake HW ci SW zmeny v motoru. Tak uvidime..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 srp 2017, 13:23
od sladas opc
No klasicka odpoved..jinak si nasel nekde na uk foru ze menili svicky za 1.6turbo..nevis jak to po vymene funguje??nepsal tam??

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 srp 2017, 13:26
od mattonecz
No psal ze to funguje dobre. Pry by to mely byt chladnejsi svicky.

Jinak odpoved docela dobra rekl bych, alespon je videt, ze to stale resi.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 srp 2017, 19:23
od sladas opc
no me mechanik taky rikal ze by to chtelo zkusit chladnejsi svicky..jinak zde je clanek kde je i dukaz ze svicky taky muzou zpusobovat detonace...

Výběr svíčky

Pro správnou funkci je nutné, aby svíčka pracovala v rozsahu teplot 500-850°C. Při nižších teplotách se ztratí schopnost samočištění a na elektrodách se usazují spálené produkty. Při vyšších teplotách je směs paliva vystavena teplotě samovznícení a dochází k detonacím čímž klesne výkon a ničí se motor. Tepelnou hodnotu ovlivňuje délka exponované části izolantu vnitřní elektrody do prostoru spalování. Tzn. čím delší a hlubší izolace střední elektrody tím je vystavena více teplu od spalování a míň tepla odchází skrz závit do hlavy a svíčka je teplejší. Odchod tepla je vidět na obrázku. Pokud nejsou na motoru úpravy ovlivňující výkon motoru není potřeba laborovat s výběrem svíčky a použijeme co předepisuje výrobce motoru. Zanášení záleží i na bohatosti směsi.

trhnutie pri akceleracii

Napsal: 02 srp 2017, 22:03
od jozuo
Objednany na piatok na vymenu sviecok, povedal som im ze chcem byt priamo pri vymene, ze neni problem, tak som zvedavy


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 03 srp 2017, 13:28
od mattonecz
jozuo píše:Objednany na piatok na vymenu sviecok, povedal som im ze chcem byt priamo pri vymene, ze neni problem, tak som zvedavy


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Tak se preptej na ty svicky z 1.6T jestli tam nejdou dat..

trhnutie pri akceleracii

Napsal: 03 srp 2017, 18:00
od jozuo
Skusim to poriesit ale ako poznam servis tak budu vymyslat ze ine sviecky zaruka a bludy


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk