Stránka 347 z 498
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 20 srp 2017, 21:06
od Peto
sladas opc píše:to proc obsahuje vapnik ci nikoliv to vazne nevim nejsem chemik :-DD co se tyce mattoneho ci petra25 to mirne pocukavani muze vyresit vymena svicek..oni ji udajne snad doporucjou s vymenou oleje na dexos1..kazdopadne to LSPI dokaze olej odstranit.
Ide v pohode aj na 95 okt?
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 21 srp 2017, 07:00
od sladas opc
Zatim uplne v pohode..
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 21 srp 2017, 08:01
od Jedajicek
Zasílám aktualizaci: koupeno na začátku března 2017, dodáno na začátku května 2017. Nyní najeto 5 500 km. Od začátku tankován pouze u EuroOilu aditivovaný OPTIMAL 95E -
naprosto žádný problém, paráda. V minulém týdnu jsme jeli do Itálie k Lago di Como (cca 850 km) a po cestě v Rakousku jsem se do prázdné rozhodl vzít 100 oktan na OMV - neudělalo to tomu vůbec dobře už při výjezdu z benzinky, začlo to mírným cukáním. Pak byla ještě nějakých 300 km dálnice a relativně ok, ale poslední úsek (asi 50 km) byl peklo - uzoučké uličky, max 40-50 km/h rychlost, neustálé brzdění a přeřazování z 2-3 a zpět, kolem 30 stupňů. Cukání a silný kovový zvuk neustále při přeřazování (stáhl sem si okénka a bylo to "krásně" slyšet). Toto se dělo celou dobu nádrže na 100 oktan po celý pobyt (jezdili jsme cca 100 km denně podobně "náročné" trasy). Na cestě zpět jsem se rozhodl vzít u stejné čerpačky OMV v Rakousku klasickou 95. Od té doby žádný cuk, žádné trhání, plynulý bezproblémový chod jako dříve (i klasika poskakování po městě, kopečky atd.) Nebudu do toho lít nic jiného než u EuroOilu OPTIMAL 95E a na ten váš spásný 100 oktan vám prdím, pánové
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 21 srp 2017, 08:20
od Petr25
Tak zatím jsem v létě nějakej ten tisíc najezdil a asi má Dexos druhé generace něco do sebe. Sice to sem tam pocukne, ale je to o 95% lepší než před tím. Jen škoda, že ten rok a 3 měsíce cukání si určitě v motoru vybral svou daň
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 21 srp 2017, 08:51
od Cinda
Jedajicek píše:Zasílám aktualizaci: koupeno na začátku března 2017, dodáno na začátku května 2017. Nyní najeto 5 500 km. Od začátku tankován pouze u EuroOilu aditivovaný OPTIMAL 95E -
naprosto žádný problém, paráda. V minulém týdnu jsme jeli do Itálie k Lago di Como (cca 850 km) a po cestě v Rakousku jsem se do prázdné rozhodl vzít 100 oktan na OMV - neudělalo to tomu vůbec dobře už při výjezdu z benzinky, začlo to mírným cukáním. Pak byla ještě nějakých 300 km dálnice a relativně ok, ale poslední úsek (asi 50 km) byl peklo - uzoučké uličky, max 40-50 km/h rychlost, neustálé brzdění a přeřazování z 2-3 a zpět, kolem 30 stupňů. Cukání a silný kovový zvuk neustále při přeřazování (stáhl sem si okénka a bylo to "krásně" slyšet). Toto se dělo celou dobu nádrže na 100 oktan po celý pobyt (jezdili jsme cca 100 km denně podobně "náročné" trasy). Na cestě zpět jsem se rozhodl vzít u stejné čerpačky OMV v Rakousku klasickou 95. Od té doby žádný cuk, žádné trhání, plynulý bezproblémový chod jako dříve (i klasika poskakování po městě, kopečky atd.) Nebudu do toho lít nic jiného než u EuroOilu OPTIMAL 95E a na ten váš spásný 100 oktan vám prdím, pánové
Mám velmi podobnou zkušenost! Někde jsem to už psal. Po delších výzkumech mě nejvíce vyhovuje nejlevnější TankOno. A teď "babo raď!"
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 21 srp 2017, 09:12
od moriarti
Nejlepší benzín je ten,kterou nohou ráno vstaneš z postele
Petr25: a jakou daň? možná jen na tvém nervovém ústrojí..
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 21 srp 2017, 09:47
od palah
Jedajicek píše:Zasílám aktualizaci: koupeno na začátku března 2017, dodáno na začátku května 2017. Nyní najeto 5 500 km. Od začátku tankován pouze u EuroOilu aditivovaný OPTIMAL 95E -
naprosto žádný problém, paráda. V minulém týdnu jsme jeli do Itálie k Lago di Como (cca 850 km) a po cestě v Rakousku jsem se do prázdné rozhodl vzít 100 oktan na OMV - neudělalo to tomu vůbec dobře už při výjezdu z benzinky, začlo to mírným cukáním. Pak byla ještě nějakých 300 km dálnice a relativně ok, ale poslední úsek (asi 50 km) byl peklo - uzoučké uličky, max 40-50 km/h rychlost, neustálé brzdění a přeřazování z 2-3 a zpět, kolem 30 stupňů. Cukání a silný kovový zvuk neustále při přeřazování (stáhl sem si okénka a bylo to "krásně" slyšet). Toto se dělo celou dobu nádrže na 100 oktan po celý pobyt (jezdili jsme cca 100 km denně podobně "náročné" trasy). Na cestě zpět jsem se rozhodl vzít u stejné čerpačky OMV v Rakousku klasickou 95. Od té doby žádný cuk, žádné trhání, plynulý bezproblémový chod jako dříve (i klasika poskakování po městě, kopečky atd.) Nebudu do toho lít nic jiného než u EuroOilu OPTIMAL 95E a na ten váš spásný 100 oktan vám prdím, pánové
U mna naprosto opačne, cesta Lignano (ITA) a späť dokopy 1440km, tam natankovaný OMW 100, auto jelo krásne, bez trhania a malo ťah, cesta späť natankovaná talianska 95tka a auto jelo výrazne horšie a aj s malým trhaním pri akcerelacii. Olej zatial DEXOS 2, najazdených cca. 9000km a po 3000km, menení olej DEXOS 2…
Teraz babo rad???
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 21 srp 2017, 13:34
od morgoth
moriarti píše:Nejlepší benzín je ten,kterou nohou ráno vstaneš z postele
Asi tak, já jsem doteď jezdil Tank ONO 95 + millers a poslední dobou mi to zase začalo trhat, poslední nádrž jsem vzal na zkoušku Vervu 100 a za celou dobu ani jedno trhnutí nabo ztráta výkonu (pokud nepočítám ztrátu 5Kč/l...).
A taky jsem zjistil, že Golf GTD Astru při zrychlení z 80 na 150 nepředjede
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 21 srp 2017, 14:19
od CHlebaCZ
za kolik si bral vervu? verva v opave 30,90 s kartou 29,90
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 21 srp 2017, 14:28
od morgoth
32,90 v Praze u Argentinský, kartu nemám. Tank ONO má aktuálně N95 za 27,90.