Stránka 370 z 498

trhnutie pri akceleracii

Napsal: 04 říj 2017, 19:27
od _maty_
Ten 1.2 od peugeotu bude trivalec? Jinak to je fakt katastrofa ty 1.4T, takhle dodrbat pomerne povedene auto :-(


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 07 říj 2017, 07:46
od Reco-tem
Ano, 1.2 eTHP je trojvalec, velmi podareny. 3 roky po sebe vitaz motor roku v danom objeme.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 07 říj 2017, 12:35
od Mike
Neřekl bych že tento motor je katastrofa. Malé turbo motory s přímým vstřikováním jsou specifické. U mě po výměně oleje naprosto bez problémů. Odjeto přes 8000 km od posledního projevu LSPI. Aktuálně mám 20000 km. Tankování výhradně aditivovane 98 oct palivo. Určitě ten motor není blbuvzdorný jako atmosféra s nepřímým vstřikem. A ano je třeba s ním citlivěji zacházet. Tankovat lepší palivo a výměna oleje nejpozdějido 15000 km. Za mě nyní s tímto agregátem velká spokojenost. Dynamika i hezká spotřeba.

trhnutie pri akceleracii

Napsal: 07 říj 2017, 13:28
od _maty_
Pak ale nechapu co mattone... taky to bylo v pohode a uz mu to zase cuka.. je fakt, ze to vcelku utichlo a chtelo by nejake zkusenosti od majitelu co koupili auto treba v prvni polovine letosniho roku..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 07 říj 2017, 13:36
od mattonecz
Nevim no. V podstatě od výměny oleje a pístů se to chovalo jako od novýho auta.
Od novýho auta to taky pocukávalo. Tzn. že ten vývoj je uplně stejnej, po 8tis km to začlo s LSPI. Zatím teď teda jen 2x, ale chci to řešit okamžite.

Taky by mě zajímali zkušenosti s MY17,5

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 říj 2017, 16:29
od sladas opc
na UK strankach dost pisou o tech svickach z 1.6turbo (ze jsou chladnejsi)..i na nemeckych strankach jsem se docetl ze je udajne servisy meni..zkusil to tady nekdo???

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 říj 2017, 16:53
od ckr
_maty_ píše:Pak ale nechapu co mattone... taky to bylo v pohode a uz mu to zase cuka.. je fakt, ze to vcelku utichlo a chtelo by nejake zkusenosti od majitelu co koupili auto treba v prvni polovine letosniho roku..


Sent from my iPhone using Tapatalk
najazdenych 3600 km...zatial auto jazdi uplne bez problemov. Jazdim prevazne kratke trasy do 10 km 80% + okresky 15% + dialnice 5%. Tankujem Shell V-power 95 kazda 3-tia nadrz Shell V-power 100 oktan. Skusal som aj obyc. BA-95, ziadny rozdiel som neregistroval......pocitovo na BA 95 lepsie ako na 100 oktan. Priem. spotreba podla pal. PC 6,8 litra (ale bude to urcite viac-tankujem nejak casto,preverim najbl. 3 nadrze a dam info).
Toto forum sledujem nadalej pravidelne, tak ak nieco chcete vediet, nevahajte a pytajte sa.

trhnutie pri akceleracii

Napsal: 08 říj 2017, 20:24
od _maty_
Bude vsem stacit kdyz napises po delsim najezdu, ze je vse ok. To by mohlo dalsim potencialnim kupcum dost ulehcit rozhodovani. Imo 4 tisice je zatim nic, uvidime co dvojnasobek ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 09 říj 2017, 08:23
od sova
Naježděno 7900km (dodání na začátku července 2017), tankuju jen Efectu. Žádné cukání nepozoruju a nepodtáčím pod 2tis. Jezdím spíš delší trasy +80km. Dlouhodobá spotřeba dle palubáku 6,6l tj. +-7l reál, maximální spokojenost. Jsem zvědavý kolik to bude žrát na zimácích, na insignii mi vždy klesla spotřeba cca o půl litru (225 léto vs. 205 zima)

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 09 říj 2017, 09:27
od Cinda
ckr píše:
_maty_ píše:Pak ale nechapu co mattone... taky to bylo v pohode a uz mu to zase cuka.. je fakt, ze to vcelku utichlo a chtelo by nejake zkusenosti od majitelu co koupili auto treba v prvni polovine letosniho roku..


Sent from my iPhone using Tapatalk
najazdenych 3600 km...zatial auto jazdi uplne bez problemov. Jazdim prevazne kratke trasy do 10 km 80% + okresky 15% + dialnice 5%. Tankujem Shell V-power 95 kazda 3-tia nadrz Shell V-power 100 oktan. Skusal som aj obyc. BA-95, ziadny rozdiel som neregistroval......pocitovo na BA 95 lepsie ako na 100 oktan. Priem. spotreba podla pal. PC 6,8 litra (ale bude to urcite viac-tankujem nejak casto,preverim najbl. 3 nadrze a dam info).
Toto forum sledujem nadalej pravidelne, tak ak nieco chcete vediet, nevahajte a pytajte sa.
Myslím, že dát jednou za tři nádrže 100 oktanový benzín, je kontraproduktivní. Než se řídící jednotka naučí na 100 okt., už tam zase dáš 95 okt. To odpovídá tvému zjištění, že to pocitově jede lépe na 95. Mám podobné zkušenosti. Pokud míníš jezdit na 100, tak ale trvale. Potom pocítíš zlepšení určitě.