Stránka 375 z 498
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 13 lis 2017, 09:59
od V12
Pokial viem, neurobili ziadne konstrukcne upravy motoru. A pouzitie ineho oleja nie je riesenie, ale iba oddialenie problemu, ktory zarucene vyskoci po skonceni zaruky, co sa mi velmi nepozdava. Pokial zmenili palivove mapy, co by zabrailo nadmernemu tlakovaniu motora pri nizkych otackach, to sa uz za riesenie povazovat da. Ked ale znizim tlaky, tak to z nizkych otacok nebude tahat. Aj to sa da obist montazou inak poskladanej prevodovky.
Takze ako to Opel vyriesil ? Nemienim kupit auto a byt viac v servise, ako na ceste, to potom radsej zainvestujem do toho, co mam.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 13 lis 2017, 10:08
od mattonecz
Na UK foru pisou, ze se davaj kovany pisty do novejsich motoru.
Nevim co je na tom pravdy
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 13 lis 2017, 13:27
od sladas opc
Muj kamos mel tenkrat problem na polu gti a tam to taky dopadlo tak ze se dali kovane pisty..takze reseni je mozny
trhnutie pri akceleracii
Napsal: 14 lis 2017, 00:20
od Eisy
sova píše:MY2017 a novější již mají cukací problem solved
Silne slova, aj su niecim podlozene?!
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 14 lis 2017, 07:54
od V12
mattonecz píše:Na UK foru pisou, ze se davaj kovany pisty do novejsich motoru.
Nevim co je na tom pravdy
Kua a to kovane piesty totozneho tvaru odstrania LSPI, alebo LSPI odolavaju lepsie, ako liate ? Pokial je pravda to druhe, tak to nie je ziadna vyhra, klakne nieco ine - ohne ojnicu, vymele ojnicne lozisko a pod. Bez nasledkov to na 100% nebude
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 14 lis 2017, 08:18
od mia
Po "úprave" emisii do normy si s
trhaním pri záťahu zrejme nevie poradiť ani sám veľký folksvagón:
Výťah z článku:
V Rakúsku to vrie: Naftové autá od VW nefungujú správne!
Podľa Združenia pre spotrebiteľské informácie (VKI), každé druhé vozidlo po aktualizácii softvéru súvisiacej s emisným škandálom nefunguje správne. V Rakúsku bolo upravených 315.872 vozidiel, čo zodpovedá 85 % dotknutých áut Najčastejšie sú sťažnosti na zvýšenie spotreby, na stratu výkonu v nižších a tiež vo vyšších otáčkach a na citeľné šklbanie motora pri záťahu.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 14 lis 2017, 09:06
od Cinda
Takto vypadá ekoterorismus v praxi...
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 14 lis 2017, 09:30
od Sunman
Pokiaľ niekto si chce počítať tak je toho hromada. Otázka je, že prečo keď niektoré automobilky riešia problém 10 rokov (od roku 2006-7) Opel naskočí do tohto vlaku...
Ale keďže Ford uvádza že sa to stalo "občas" a VW že "1 zo 6" tak možno opel testoval práve tých 5 motorov, ktoré nemali problém.
Ford Ecoboost, BMW, VW group + Audi
http://www.autoguide.com/auto-news/2015 ... ines-.html
BMW, Audi
https://desertoasisautorepair.com/direc ... s-prevent/
subaru
https://www.youtube.com/watch?v=5cMI0glj5LY
VW/Audi TSI FSI
https://www.youtube.com/watch?v=d6jkEyncdCA
Audi V10
https://jalopnik.com/this-is-what-happe ... 1691976274
Honda CR-V
http://www.crvownersclub.com/forums/137 ... ildup.html
strašidelný pohľad
https://www.google.de/search?q=direct+i ... D8EQsAQITw
čistenie karbonu
http://www.farsightlive.com/blog/cleani ... and-models
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 14 lis 2017, 09:33
od blesk
Eisy píše:sova píše:MY2017 a novější již mají cukací problem solved
Silne slova, aj su niecim podlozene?!
Pokud se nepletu, tak tady neni nikdo s 2017 a cukanim.
1) bud si ten motor uz nikdo nekoupil
2) nebo to fakt netrha
Kdyz se podivam kolik prispevku bylo pred 2017 a ted nic. Ne ze to pokleslo, ale vubec nikdo.
O kovanych pistech nedavno psali ve SM, ze 1.4TSI (twincharger) je nedostal a skoncil, tak nevim.
Re: trhnutie pri akceleracii
Napsal: 14 lis 2017, 11:33
od norinco
Už sem nepřispívám, pač mne to už téměř netrápí. Nový olej a 100oktan přineslo znatelné zlepšení...