Stránka 392 z 498

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 01 úno 2018, 15:30
od Peto
Marek.007 píše:No auto po vymene zotrvacnika. Zatial to trha len jemne chce to trosku pojazdit a dam vediet ci to malo vyznam
Co som povedal?
Každy tu mudry a namysleny.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 01 úno 2018, 17:47
od sladas opc
setrvacnik je blbost..ja mel problemy uz po vyjezdu ze salonu a vec dalsi je tvoreni karbonu atd..na to setrvak nemuze mit vliv..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 01 úno 2018, 19:44
od shagg
I setrvačník může mít vadu už z výroby. Zrovna pro setrvačník by svědčilo i to, že automaty necukají.

Zkrátka každý z vás má problém někde jinde, někteří klidně i kombinaci více problémů, a projevuje se to cukáním. Někomu hned, někomu později, někomu nikdy.

Tak to auto prodejte a kupte si něco dokonalého.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 01 úno 2018, 20:23
od sladas opc
vadny setrvacnik muze byt o tom neni pochyb..ale ze by tohle bylo u vsech 1.4 turbo je blbost..navic tvoreni karbonu ci propaleni pistu ci praskani pistnich krouzku na to setrvacnik nemuze mit vliv..tenhle problem cukani motoru je zkratka v okruhu olej-palivo-spalovani..vadny setrvacnik se projevuje "mlacenim" a vibracema..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 01 úno 2018, 21:04
od Peto
sladas opc píše:vadny setrvacnik muze byt o tom neni pochyb..ale ze by tohle bylo u vsech 1.4 turbo je blbost..navic tvoreni karbonu ci propaleni pistu ci praskani pistnich krouzku na to setrvacnik nemuze mit vliv..tenhle problem cukani motoru je zkratka v okruhu olej-palivo-spalovani..vadny setrvacnik se projevuje "mlacenim" a vibracema..
Suhlasim s tebou sladas. Rozumna reč.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 05 úno 2018, 07:32
od V12
Znamy menil zotrvak na C-Maxe 1.8 TDCI, uz bol takmer na padrt. Dostal novy - nie repasovany, mlatil aj ten. Reklamacia, opakovana vymena za dalsi novy - znova vibracie, hrkot, mlatenie a rozbeh priskokmi. Az treti kus bol bez zavad a auto ide ako ma. Toto ale samozrejme nema s motorom nic spolocne. Co sa tyka absencie cukania na automatoch, vysvetlenie je jednoduche - logika radenia je nastavena tak, aby sa motor vyhybal kombinacii otacok a zatazeniu, pri ktorom moze vzniknut LSPI. Pri akejkolvek potrebe vykonu jednoducho podradi.
Riesenie LSPI zmenou oleja je docasne na 100-120 tisic km. Ziadny olej totiz na 100% nezabrani tvorbe karbonu, hlavne na priamovstrekoch. Karbon sa usadzuje v sacich kanaloch, ked sa ho usadi vela, moze sa uvolnit, vletiet do spalovacieho priestoru a vysledok je jasny. Dobre vyrieseny motor NESMIE za ziadnych okolnosti samodetonovat. Da sa to dosiahnut bud konstrukcnymi upravami, alebo upravou map. Pokial je vsetko urobene OK, tak motoru nevadi zasliapnutie plynu do podlahy pri 1200-1500 otackach.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 07 úno 2018, 10:09
od jozuo
Mne príde stále že na to má veľký vplyv kvalita paliva. Stále tankujem na jednej Slovnaftke, buď 95 alebo 100. Minule nebola iná možnosť a pri skoro prázdnej nádrži som natankoval za 15€ na OMW ich 95. Auto začalo cukať ako kedysi. Čím skôr som vyjazdil ten sajrajt, natankoval na Slovnaftke ako vždy a auto opäť funguje bez problémov.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 07 úno 2018, 11:07
od Peto
jozuo píše:Mne príde stále že na to má veľký vplyv kvalita paliva. Stále tankujem na jednej Slovnaftke, buď 95 alebo 100. Minule nebola iná možnosť a pri skoro prázdnej nádrži som natankoval za 15€ na OMW ich 95. Auto začalo cukať ako kedysi. Čím skôr som vyjazdil ten sajrajt, natankoval na Slovnaftke ako vždy a auto opäť funguje bez problémov.
Jozuo nepisal si tu nahodou ze Millers tiporiesil problem z trhanim?
OMW ma vraj kvalitnejsi benzin ako slovnaft.

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 07 úno 2018, 13:07
od sladas opc
S upravou mapy bych souhlasil..kamos nechal cipnout neboli optimalizovat vykon..auto hned od zacatku po cipu jede luxusne bez jakychkoliv problemu..najeto uz ma cca 45 tisic km..

Re: trhnutie pri akceleracii

Napsal: 07 úno 2018, 13:37
od Peto
sladas opc píše:S upravou mapy bych souhlasil..kamos nechal cipnout neboli optimalizovat vykon..auto hned od zacatku po cipu jede luxusne bez jakychkoliv problemu..najeto uz ma cca 45 tisic km..
Ked sa smiem spitat? Ten tvoj kamos olej neriesil iba upravu map? Na akom oleji jazdi?