Stránka 5 z 6
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 24 bře 2021, 09:57
od Volfik
Já mám GSi 2018, už z výroby trošku lépe opdhlučněno než standardní verze (střecha, kryt motoru, atd.), ale měsíc staré jsem celé nechal rozmontovat a utlumit dveře. Obrovský akustický rozdíl, ticho i kvalita hudby
https://www.carmedia.cz/montaze-autohif ... eni-dveri/
Doporučuji udělat to samé.
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 24 bře 2021, 16:21
od Marek L
Věřím. Na kolik vyjde takové vytlumení obecně?
Jinak zde zase malá srovnávačka
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 24 bře 2021, 21:03
od Volfik
Asi 8 - 10 tisíc, záleží kde a jak kvalitně si to necháš udělat..
Jo, a 20" kola to vzhledově už tak pěkné auto hodně pozvednou
Hodně šťastných km přeju!
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 25 bře 2021, 17:11
od mfilip
Marek L píše: ↑24 bře 2021, 16:21
Jinak zde zase malá srovnávačka
Ta kola by chtelo trosku potunit:-)
Na podzim se chystam jit se svymi alu do cerneho pololesku.
Chci nejdrive dojet letni.
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 25 bře 2021, 18:00
od J@ck
"Tak Ti nevím, Maruš" - zakladateľ témy chcel poradiť ohľadne Insignie ako rodinného auta a nie polemizovať o "navi na jabkách", o odhlučnení a jej cene, o tunení kolies (matné-lesklé) a čo ja viem o čom ešte - minimálne jedna a pol strany spamu nesúvisiaceho s témou - ešte začnite porovnávať spotrebu Insignie, Ochcávky a Pežotu a to už bude ako erotické vyvrcholenie.
Veď keď chcete tliachať o všelijakých chytrých serepetičkách bez ktorých poniektorí chytajú amok a nemôžu existovať, tak si založte inú novú tému.
(prepáčte, že to tu píšem, ale je tu x tém, ktorých obsah sa po pár príspevkoch zvrhne na celkom niečo iné - a skoro vždy sa tam objaví aj poznámka o nejakej appke.
)
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 25 bře 2021, 20:26
od tomax
Tazatel dostal dost odpovedi. Nyni cekame, co z nej vypadne ohledne finalni koupe auta. Jsme napjati. A jako bonus dostal informace navic o apce a odhlucneni. A taky motivacni fotky stare a nove Insignie. Tva predstava, ze kazde vlakno bude exaktne vyhrazene, je nerealna. Hlavne klid
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 25 bře 2021, 20:47
od Volfik
Tazatel je "Marek L" a z toho co píše si právě Insignii B koupil.
Rady na odhlučnění dveří se mu budou zatraceně hodit, jedna z věcí, kde Opel šetřil a dá se z toho snadno udělat pocitově auto o třídu výš
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 25 bře 2021, 20:53
od J@ck
"Mýlite se, soudruhu" - tázatel je @pavelekv a nie MarekL
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 25 bře 2021, 22:23
od pavelekv@seznam.cz
Přátelé, nečertěte se, stále to zde poctivě pročítám. Bohužel patřím mezi oblíbenou část naši společnosti a musím pracovně skákat tak, jak píská vláda (příslušník bezpečnostních sborů). Takže nemám mnoho času a energie pak vždy odepsat.
To, že se diskuze trošku zvrhne, to mi nevadí, to odhlučnění dveří je docela fajn poznámka a cena do 10k je příjemná.
Jinak Jsem asi divný, ale mi se ta starší Insignia prostě líbí více
jen si ji budu muset po konci nouzového stavu prolézt, abych viděl prostor uvnitř i v kufru. Mám ji na prvním místě, navíc na automatickou převodovku je spíše chvála a auto hned po koupi zamíří ke kamarádovi technikovi, který má vozy jako koníček a Insignii by viděl rád.
Nejvíce soupeří s Mondeem (tady je ale velké mínus ten jejich prokletý powershift) a Toyota Avensis (zde je celkově jen manuál).
Každopádně k vozidlu koupím hned rakev na střechu. Jde o to, kolik místa je pro posádku a aby se něco vešlo do kufru. Musí to být větší než Octávia. Spíše blíže k SuperB...
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 26 bře 2021, 07:48
od mfilip
Insignia A ma proti Octavii kufr delsi, ale to je snad jediny rozmer, ve kterem ji prekonava. V hloubce, sirce je na tom hure. I v odkladacich protsorech v kufru. Pokud z prostoru pod podlahou vyjmes polystyrenove organizery, ziskas mnoho cennych l navic, ale neni to bohuzel tak prakticke. A v octavii mas stale jeste navic rezervni kolo. Ty skodovky maji ty kufry zvladnute temer dokonale.
V cem ale rozhodne je Insignia lepsi je jizdni komfort. Neni to uskakana koza, ale zehlici tank, ktery jen tak neco nerozhodi.
A to je ten duvod, proc treba na octavii nijak casto nevzpominam a netesknim.