Stránka 5 z 11
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 17 črc 2013, 08:29
od fenca007
fenca007 píše:Tak opět stejný problém.zase nouzák auto udělalo regeneraci jenom jednou a to po 300km,jak mi říkal technik s opla.v pondělí pojedu znova do opla,jsem zvědav co mi řeknou.Agr vymněněný tak snad jedině nějaká tryska.A to čekám na vyjádření Autokelly k mé reklamaci na předchozí AGR-posílali výrobci na posouzení.jestli zamítnou tak to vadným AGR nebylo a asi ne,protože to udělalo zase.Jediné co se na autě dělalo jak jsem dělal podvozek,tak i měnil olej.Napadlo mně že by to mohlo být třeba vyšší hladinou oleje.Zdálo se mi že mám trošku nad ryskou.Co si o tom myslíte,bylo by to možné?Jinak jestli bude oprava stát balík a protože se s přítelkyní chystáme za měsíc na road trip po evropě a v plánu jue tak 8 tis km,tak jsem rozhodnutý to dpf obejít jak jsem psal výše.Zajímaly by mně vaše názory ,že by to mohlo být vyšší hladinou oleje.Díky
Tak prasklá hadička k teplotnímu čidlu v DPF.
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 01 srp 2013, 11:11
od fenca007
tak opět a po třetí ucpaný filtr.Takže bude provedený repas všech vstřikovačů.Předběžná cena 22 tis i s práci:-(Řeknu vám jedno nemám rád DPF.
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 01 srp 2013, 13:38
od megabeda
Obávám se že vstřikama to nebude, řešil bych primárně EGR ventil.
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 01 srp 2013, 22:56
od fenca007
cca 3 týdny zpátky vyměněn za nový v oplu,pak ta hadička a teď vstřikovače.celkově mně ta sranda během měsíce vyjde na 30 tis.aspoň si ulevím ještě jednou,nemám rád DPF:-(
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 03 srp 2013, 08:01
od megabeda
Kolik máš najeto?
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 03 srp 2013, 08:04
od fenca007
280 tis. právě proto mi řekli ze to budou trysky,říkali že to je poslední možnost proč se ucpává filtr.Prý tam měli podobný problém,kdy se u jedné vectry nespouštěla regenerace a vše podle techu bylo v pořádku,tak poslali trysky na test a zjistily že dvě byli špatné.po repasu naprosto v pořádku.Jsem zvědav co mi řeknou ve středu,určitě dám potom vědět.
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 05 srp 2013, 12:56
od LEITZ
Já bych ještě zkusi odpojit EGR od vedení a uvidíte co to bude dělat. Pokud se filtr už nebude zanášet, tak to tryskama není. Já mám EGR odpojený a dokonce se filtr sám částečně čistí aníž by zapla regenerace. Samozřejmě, že po dosažení matematického zanešení nad 80% se regenerace spustí, ale diferenční tlak je v okamžiku spuštění je do 9 - 11kPa v tahu. Proč mám EGR odpojen je věc druhá k tomu je na mém profilu stať, ale také částečně z důvodu předčasného zanášení DPF.
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 08 srp 2013, 18:40
od fenca007
Tak dneska auto vydáno ze servisu.Cena se navýšila o 10 tis.Původní trysky nešli repasovat,protože samotné jehly byli zkorodované.nechápu to, tankuji pouze na Benzině a to Diesel Verva.Tím pádem nemohli poskytnout záruku 24 měsíců.Ale defacto jsem na tom ,,vydělal,,.Použily takzvaný vymněnný systém,kdy moje opotřebované trysky poslali do německa výrobci Bosch a já dostal úplně nové vstřikovače.cena jednoho nového vstřikovače přímo v oplu cca 16tis s dph.Vyměnily vstřiky,naprogramovaly řídící jednotku na přesné dávkování paliva a jeli na zkušební jizdu.Jak mi potom hlásil technik tak po cca 10 km auto přestalo tahat a spadlo do nouzového režimu.Po diagnostice zjištěno-odešelo podtlakové čidlo k turbu.Se vším všudy 31 930kč.Takže mé lapalie s DPF jsou snad konečně u konce.Ale investice do auta za posledních 35 dnů přesáhli hranici 40 tis korun.Vážně uvažuji o MKJ modulu od Pepy S,abych si to DPF pohlídal.Takže rekapitulace,nový AGR ventil,podtlakový snímač turba,nové vstřiky a nová hadička k DPF.Kluci vážně se hrozím toho jak mi může v celé sestavě odejít ještě jedno s teplotních čidel přímo ve filru.Přidávám nějaké fotky.
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 08 srp 2013, 20:34
od denny
No,hlavně tě trochu nalakovali,protože výměnným způsobem\německy austausch\jsi dostal vstřiky ne zcela nové ,ale repasované přímo u výrobce.Staré jim museli k renovaci vrátit.
Se zárukou na díly Bosch\hlavně na vstřiky\ je ale vždy docela potíž.Za prvé,vše se posílá k výrobci,zásadně vše řeší 2-3 měsíce i déle.
Vyjádření na 100% vždy zní záruka neuznána a vypsáno toto
1\koroze jehel
2\abrazívní palivo
3\nečistoty v palivu-špatná filtrace
4\nečistoty zanesené do systénu při montáži
Takže ať uděláš,co uděláš-oni jsou neomylní a stoprocentní
Mám to vše již mnohokrát za sebou.Vždy to byl problém vstřiků výměnou.Je jedno na jaký to bylo vůz,zažil jsem to s Renaultem,BMW,MB,Peugeotem.
Nikdy se nic takového nedělo ze zcela novými vstřikovači.
A ještě lépe to vyřešili u Delphi-
pro záruku je nutno vyměnit palivové vysotlaké trubky,celou railovou rampu,renovovat vysokotlaké čerpadlo,použít novou nádobku filtru a filtr,vypláchnout celý palivový systém včetně nádrže-takže většinou by cena opravy převýšila cenu vozu.
Re: DPF FILTR - totálně ucpaný
Napsal: 19 srp 2013, 23:25
od fenca007
Tak zkušenosti po výměně vstřiků.Za těch 10 dnů co jsme s přítelkyní cestovali po evropě,tak najeto 5300 km.Regeneraci,jsem ani jednou nezaznamenal,ale to je vcelku normální.Jezdil jsem většinou po dálnicích.Auto nespadlo ani jednou do nouzáku.Jede výborně,spotřeba se v průměru pohybovala kolem 6 litrů,motor se neuvěřitelně ztišil.Reakce na plyn rychlejší než před opravou.Odpověď Dennymu:to jestli mně nalakovali nebo ne,je už defakto jedno.Je pravda že celková suma za opravu je šílená a vůbec ty investované peníze nejdou vidět,ale všechno se jednou opotřebuje a je potřeba to vymněnit.Doufám že se již s tak velkým zásahem do auta nesetkám.S autem jsem nadmíru spokojený,protože to je velké rodinné auto,které se v dnešní době v podobných proporcích jako nové už težko schání,když se člověk skutečně nechce plácnout hodně přes kapsu
Takže všem kteří se dostanou s najetýma kilometry na podobnou hranici jako já,a budou mít stejné problémy tak je velká pravděpodobnost,že to budou vstřikovače.Takže samotné odstanění DPF nic neřeší,je to skutečně pouze oddálení samotné příčiny