Termostat X20 XEV
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Termostat X20 XEV
pokud chceš demontovat samotný radiátor
postup jak jsem to dělal já
- demontáž středového tunelu
- demontáž plastu vedoucího vzduch k nohám vzadu (vypadá jako kalhoty ) - 1šroubek povolit a pak stáhnout směrem dolu
- vyšroubovat 4 šrouby z krytu radiátoru - pohled od sedaček do předu
- 2 šroubky drží radiátor z boku od spolujezdce
- už jen povolit trubky od radiátoru - 1 šroub zespod do radiátoru (mezi potrubím)
POZOR při povolování těch trubek - vyteče kapalina , doporučuji nějakou odchytovou nádobu, já ji udělal z plastového kanystříku, který jsem ořezal aby se dal zavlíknout pod trubky
snad to takto popsané bude stačit
postup jak jsem to dělal já
- demontáž středového tunelu
- demontáž plastu vedoucího vzduch k nohám vzadu (vypadá jako kalhoty ) - 1šroubek povolit a pak stáhnout směrem dolu
- vyšroubovat 4 šrouby z krytu radiátoru - pohled od sedaček do předu
- 2 šroubky drží radiátor z boku od spolujezdce
- už jen povolit trubky od radiátoru - 1 šroub zespod do radiátoru (mezi potrubím)
POZOR při povolování těch trubek - vyteče kapalina , doporučuji nějakou odchytovou nádobu, já ji udělal z plastového kanystříku, který jsem ořezal aby se dal zavlíknout pod trubky
snad to takto popsané bude stačit
Re: Termostat X20 XEV
prosím také o radu s topením vectra b X20XEV LPG manuální klima (momentálně nefunkční)
čím větší zima tím víc netopí
za jízdy teplota ukazuje +/-80°C , na volnoběh vyleze i přes 90°C
ventilátor chladiče spíná
termostat nový
termostat na hadicích k topení není
radiátor je čistý, průchozí
LPG reduktor napojený v sérii k topení : výstup z radiátoru -> reduktor -> motor
klapka pro mísení vzduchu funkční
po zahřátí motoru, při teplotách pod 0°C, nastavím teplotu vzduchu ze studeného na max teplo, to vydrží pár vteřin pak fouká vlažně až studeně(t<6°C )
průběžně dolévám kapalinu i olej - myslím že těsnění pod hlavou je v háji - jaký to má vliv na topení?
kde jinde by mohla být chyba?
čím větší zima tím víc netopí
za jízdy teplota ukazuje +/-80°C , na volnoběh vyleze i přes 90°C
ventilátor chladiče spíná
termostat nový
termostat na hadicích k topení není
radiátor je čistý, průchozí
LPG reduktor napojený v sérii k topení : výstup z radiátoru -> reduktor -> motor
klapka pro mísení vzduchu funkční
po zahřátí motoru, při teplotách pod 0°C, nastavím teplotu vzduchu ze studeného na max teplo, to vydrží pár vteřin pak fouká vlažně až studeně(t<6°C )
průběžně dolévám kapalinu i olej - myslím že těsnění pod hlavou je v háji - jaký to má vliv na topení?
kde jinde by mohla být chyba?
Re: Termostat X20 XEV
Nemáš to zavzdušněné? Stačí mít ucpanou nějakou hadičku a už se to samo neodvzdušní.
ex VeB X18XE nyní Prase 3BG AVF 4motion