Stránka 5 z 6

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Napsal: 22 srp 2016, 19:26
od yogi83
Mirďa píše:Tak dnes jsem navštívil servis ohledně chlazení motoru, proběhla diagnostika a bylo mi sděleno že je vše bez závad. Prý je tam několik čidel a je to dané softwérem jednotky a ničemu to nevadí. Tento jev již měli řešit i u jiných nových oplů, Mokka i Meriva, posílali dotaz i výrobci a je to prý tak nastaveno v jednotce a nedá se s tím nic dělat. Moc jsem to nepochopil,ale alespoň pro klid v duši. Jinak to žádný problém nedělá. :)
mne na "J" odislo cidlo/snimac teploty (mesiac po skonceni zaruky) a stalo ma to 70 EUR. Vtedy ventilator hucal okamzite od nastartovania v kuse na plne otacky ako lietadlo ked vzlieta. Som sa bal, aby som nevzlietol aj ja :lol: Takze pokial iba dochladi a vypne, je to stale fajn :)

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Napsal: 22 lis 2016, 20:27
od qidlik
Ahoj jak jeto s těmi otáčkami při 13O?Jeden píše asi 3400,druhý 3800.
A můžete to rozepsat podrobněji?tzn třeba:
Na 2000 otáček xx rychlost na tachometru.
na xxxx 80,90,100,120,130 rychlost.
Bude to přibližně 100 km/h na tachometru při 2800 odhaduji,či 3000,atd.
Děkuji za info.Auto je tiché?Stará auta jezdí 2600 otáček 90,stovkou na tři tisíce otáček.(nová 2600 ot. stovkou i víc -Japonci )

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Napsal: 25 lis 2016, 21:09
od pepojoky
qidlik píše:Ahoj jak jeto s těmi otáčkami při 13O?Jeden píše asi 3400,druhý 3800.
A můžete to rozepsat podrobněji?tzn třeba:
Na 2000 otáček xx rychlost na tachometru.
na xxxx 80,90,100,120,130 rychlost.
Bude to přibližně 100 km/h na tachometru při 2800 odhaduji,či 3000,atd.
Děkuji za info.Auto je tiché?Stará auta jezdí 2600 otáček 90,stovkou na tři tisíce otáček.(nová 2600 ot. stovkou i víc -Japonci )

No dnes som si to overil aké hodnoty sú pri akej rýchlosti.

140 km/h - 4000 rpm/min
130 km/h - 3750 rpm/min
120 km/h - 3450 rpm/min
100 km/h - 3000 rpm/ min

menej som nešiel kedže som šiel po dialnici - výsledná spotreba za 22,5km pri priemerke 112km/h 7,6L 70% cesty 140 :) ideálna rýchlosť na túto verziu 120km/h - odhlučnenie je urobené na dobrej úrovni si myslím.

Hluk pri 140 by som povedal že už viac počuješ gumy ako motor :D keže mám obuté zimné a mne sa dravý zvuk motora páči - samozrejme turbo to má nižšie a tichšie ale ked chceš výkon od turba musíš mu stupiť na krk :)

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Napsal: 30 lis 2016, 21:40
od qidlik
Staré převody-tedy 3500 ot.-120 rychlost.(ASX 3100 při 120 rychl. o 400 méně).Ale jde to na LPG předělat-má tento motor i hydroštely-koukal jsem na náhradní díly:-).Ideální motor na LPG.Jinej motor zatím kterej by šel Ok na LPG neznám.Díky.

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Napsal: 19 pro 2016, 13:29
od Mirďa
Zdravím,

jelikož majitelé 1,4 s turbomotory s nimi tady řeší dosti velké problémy, chtěl jsem se zeptat, jak jste spokojeni s atmosférou, kterou většina zatracovala ;)
Za sebe mohu říci, že to jede čím dál lépe, žádný problém ani se studeným, spotřeba v tomto počasí po městě do 6,5l, není to trhač,, ale předjíždět se v pohodě dá, na podřazení jsem byl zvyklý z Astry G 1,4 16V, jezdila skvěle :), v pohodě jede i z nízkých otáček, někdo psal že při přejíždění retardéru musí dávat za jedna, ano,ale to bych musel zastavit :? A jinak s podtočeným motorem nejezdím. Radši jej točím nahoru :)
Jinak necuká, neklepe, jen by mohl být někdy v otáčkách tišší, ale jinak spokojenost. Chtěl jsem auto hlavně do města a zatím koupě nelituji :D

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Napsal: 19 pro 2016, 14:16
od pepojoky
Mirďa píše:Zdravím,

jelikož majitelé 1,4 s turbomotory s nimi tady řeší dosti velké problémy, chtěl jsem se zeptat, jak jste spokojeni s atmosférou, kterou většina zatracovala ;)
Za sebe mohu říci, že to jede čím dál lépe, žádný problém ani se studeným, spotřeba v tomto počasí po městě do 6,5l, není to trhač,, ale předjíždět se v pohodě dá, na podřazení jsem byl zvyklý z Astry G 1,4 16V, jezdila skvěle :), v pohodě jede i z nízkých otáček, někdo psal že při přejíždění retardéru musí dávat za jedna, ano,ale to bych musel zastavit :? A jinak s podtočeným motorem nejezdím. Radši jej točím nahoru :)
Jinak necuká, neklepe, jen by mohl být někdy v otáčkách tišší, ale jinak spokojenost. Chtěl jsem auto hlavně do města a zatím koupě nelituji :D
Zdielam tvoj názor - to auto stačí úplne, a do mesta a okresné cesty je si myslím dobrá volba. No ani na dialnici to nieje žiaden kolonista ak sa dostane do otáčiek tak to ťahá. vTakisto nejazdím štýlom 5-ka a 1500 otáčiek na spotrebu ok na životnosť motora velmi zlý vplyv. A čo treba vždy 100% dodržiavať žiadné akcelerácie kým nemá prevádzkovú teplotu. Verme že si bude oproti turbomotoru držať aj cenu :) kedže ich bude ovela menej ako s turbom.

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Napsal: 27 úno 2017, 06:25
od pospa209
Prosím vás týká se motorů 1.4 74kw trhání motoru jako u 1.4 Turbo ??? viz. téma o trhání motoru

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Napsal: 27 úno 2017, 10:20
od Mirďa
Řekl bych že netýká, alespoň jsem o nikom neslyšel, že by mu to trhalo, tento motor je v pohodě :)

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Napsal: 07 bře 2017, 08:50
od xholy24
Mirďa píše:Řekl bych že netýká, alespoň jsem o nikom neslyšel, že by mu to trhalo, tento motor je v pohodě :)
Souhlas , také mám tento motor a bez problému.

Re: motor 1.4-74kw stop/start

Napsal: 26 dub 2017, 21:03
od qidlik
http://astra-rasag.maweb.eu/?page_id=90
A14XER74 KW vrtání 73,4 mm,zdvih 82,6 mm dobrý)) kompresni pomer 10,5,pro srovnání ASX Mitsubischi 1,6 MIVEC 86 KW vrtání 75mm,zdvih 90 mm kompresní poměr 11 (motor má tendenci hluku od 3000 otáček)(meganeIV 1,6 Sce 84 KW vrtání 78 mm a zdvih 83,6 kompresi jsem nikde nezjistil-uživatelé chválí TICHÝ motor.