Načipovanie motora

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od Peto »

Mohol už by tu niekto napisat recenziu ked ma načipovany motor?
Ako je spokojny a kde mu to robili? Prípadne či po nacipovaní mu prestal trhat motor?
Ďakujem.
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Reklama
 

sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od sladas opc »

kamos ma cipovany motor 1.4 turbo 92kw..nechal cipnout jen na 110kw a zatim uplne v pohode,ma to uz delsi dobu takze uz i neco vice najeto a vse v pohode..necuka,netrha proste vubec nic,sam mi rekl ze o problemu uz vubec nevi a je s tim ted maximalne spokojenej..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Uživatelský avatar
Cinda
Příspěvky: 690
Registrován: 01 srp 2015, 10:09

Načipovanie motora

Příspěvek od Cinda »

Proč kamos nenapíše sám?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od sladas opc »

kamos neni zde registrovanej a myslim ze sem ani nechodi..jestli neverite tak nemusite jen rikam co pise me..ted jsem mu psal a ma uz najeto 5500km od cipu a maximalni pohoda..vse bez problemu.
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od Peto »

sladas opc. Ty si ako na tom? Spokojny? Tebe netrha? Ked tvoj kamos je spokojny tak preco necipujes aj ty? Aspon daj kontakt pre nas. Kde mu to robili? Nespominal si nahodov ze X-Tuning? alebo sa milim?
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od sladas opc »

Zatim mi to netrha a funguje dobre..davam teda jen vervu..jinak mensi nepatrny pocukavani citit je..proc necipuju ja je kvuli tomu ze se obavam o zaruku-kamos to proste risknul a cipnul to a zatim se zda byt ze vse je ok..sam ten co delal cip mu rekl kde je hlavni problem-extremni plnici tlak v malych otackach..jinak x-tuning to nebyl byla to jina firma v praze..podrobne info jsem daval v sekci trhnuti pri akceleraci
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od Sunman »

Tak keď odborník objavil problém, možno by bolo dobré aby niekto kto má MY17 zistil koľko mu dáva turbo plniaci tlak, či to náhodou Opel neupravil.
Včera som mal tú česť s 1.4T, Innovation, Matrix, automat, dodaný 04/17, 30000km - funguje veľmi pekne, bez problémov.
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od Peto »

Sunman píše:Tak keď odborník objavil problém, možno by bolo dobré aby niekto kto má MY17 zistil koľko mu dáva turbo plniaci tlak, či to náhodou Opel neupravil.
Včera som mal tú česť s 1.4T, Innovation, Matrix, automat, dodaný 04/17, 30000km - funguje veľmi pekne, bez problémov.
Jak to chces zistit ?
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
norinco
Příspěvky: 154
Registrován: 22 dub 2016, 14:03

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od norinco »

Zatím o čipu neuvažuji z důvodu záruky. Ale sondoval jsem potenciál 1,4kových turbo benzínů a co jsem tak viděl, dá se z toho dostat cca 135kw. Takže do budoucna...
Astra K ST 1.4T 110kW Enjoy, 16" + další vychytávky.
Tanguero
Příspěvky: 39
Registrován: 11 zář 2017, 09:27

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od Tanguero »

norinco píše:Zatím o čipu neuvažuji z důvodu záruky. Ale sondoval jsem potenciál 1,4kových turbo benzínů a co jsem tak viděl, dá se z toho dostat cca 135kw. Takže do budoucna...
No výkon je jen jedna strana mince. Ta temná strana síly se dnes jmenuje EGR. Ventil, který pouští spaliny a saze do sání. Navíc je ten vzduch pomocí turba omaštěný. Čím víc má motor najeto, tím hůř. U nepřímovstřiku bez EGR je sání čisté a lesklé i po najetí 300kkkm. U tzv. moderních motorů se zanese karbonem po 30kkm. Myslím, že softwareové odpojení EGR by pomohlo víc, než vodičky do benzinu, nebo do sání. Na diselovém JTDm mám EGR off už 200kkm a motor má najeto přes 400kkm.
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“